Treceți la conținutul principal

A dance, a dress!

Ieri inainte de pranz in timp ce lucram de zor primesc un sms, era de la iubitul meu sot, care m-a surprins atat de placut incat m-a emotionat foarte tare. Chiar daca pare ca nu se gandeste la unele lucruri, hop a si venit cu propunerea sa gasim un loc unde sa invatam sa dansam tango!

Vreau sa te duc, sa te invart, sa le mai dam la pc-uri pauza. Cauta si tu pe cineva care tine cursuri de dans.
 Si am inceput sa visez.. Am abilitatea asta de a ma rupe de realitate cand nici nu te astepti, de s-ar intampla si cand vreau si am nevoie sa ma deconectez. Pentru mine dansul pasional, implica intotdeauna o tinuta feminina, unde pantalonul este exclus.


Tango este un dans si gen muzical care a aparut in orasele Buenos Aires, Argentina si Montevideo, Uruguay si s-a raspandit ulterior in toata lumea, dezvoltandu-se diferite variante. sursa


Cu ocazia asta va prezint si PersunMall, un site dedicat femeilor cu haine si accesorii pe diverse stiluri, unde nici rochiile de seara nu lipsesc. Iata o selectie cu rochii de seara care merg la o seara de tango:

Yesterday before lunch while I was working busily receive a sms from my beloved husband which surprised me and excited me greatly. To learn to dance tango!
Tango is a social dance form including Argentine, Uruguayan, and international ballroom tango.

I want to take you, to spinning you, let's take us a break from computers. Find someone that teaches dance classes.

So I start to dream, for me dancing passionately, always involves a feminine outfit, where trousers are excluded.

Today I want to introduce you PersunMall.com, a global website offering fashion clothing, jewelry, accessories, shoes and bags in different styles, included evening dresses.
Here are my fave dresses for a fabulous night out with evening dresses from PersunMall:

Do you love to dance? Let me know what do you think about these dresses too.

xoxo

Comentarii

  1. The dresses look totally stunning. The red one is my favorite <3

    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima e favorita mea...din cel dintai colaj!

    Am meu iubit mi-a zis asa (cand a venit vorba despre cursuri de dans): Cere-mi si fac orice in afara de cursuri de dans!!!:)))

    Pup, Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Oau...foarte frumos din partea sotului tau aceasta propunere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe.
    Toate sunt atat de delicate. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iubesc dansul, am facut un curs de salsa si m-am indragostit iremediabil de acest stil.

    RăspundețiȘtergere
  6. These dresses are really dreamy!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dresses are so beautiful really :)

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Fab dresses!!!!!!!
    Happy WE draling!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nice dresses!! I follow you with GFC and Bloglovin!
    and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
    Have a wonderful weekend!!! my g+ and like in bloglovin for your post too!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cea galbena 8->

    RăspundețiȘtergere
  11. I love this pink dress! Do you wanna follow each other? Let me know :) And I hope you will take a part in my GIVEAWAY with OASAP. You can win one of pieces from summer collection <3 xoxo :*
    Blog Lissey

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos suna mesajul sotului tau! Esti o norocoasa! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Stunning dresses! Wish there was an event I could wear them to :) x

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce idee draguta din partea soltului tau! sunt frumoase rochiile si cred ca tie ti s-ar potrivi a doua roz, rozul mai deschis.

    RăspundețiȘtergere
  15. minunat sot ;)) rochia alba mi se pare mie mai potrivita ptr tango, eventual pe rosu sa o faci sau poate exista si pe rosu sa comanzi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place sa dansez, dar n-am mai facut-o demult.. cred ca am si uitat..

    RăspundețiȘtergere
  17. Si mie mi-e dor de tango! Eu si sotul meu ne-am cunoscut la dansuri...Frumoase si rochiile!

    RăspundețiȘtergere
  18. I like persun shop a lot. Nice dresses.
    greets, J.J.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt superbe toate...Ce idee minunata a avut sotul tau :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.