Treceți la conținutul principal

Parfumul meu preferat, Vengeance Extreme!

Parfumul a fost achizitionat de pe strawberrynet.com de prin octombrie, vi l-am aratat intr-o postare. M-am mai jucat cu parfumul barbatesc Kouros de la Yves Saint Laurent, foarte rar cu Ageless de la Harvey Prince Parfume sau cand am primit parfumul Vip Night de la Oriflame, insa Vengeance Extreme m-a cucerit de la primul miros si dragostea dainuie si acum. Demult mi-am zis sa scriu despre el si iata ca abia acum iese review-ul la lumina. 

LA RUMEUR COURT...

JULIETTE HAS A GUN !

ARMEE DE SON PARFUM
From NYC to Paris, Moscow or Sydney… Juliette intrigues the world.
 Armed with her perfume, the Shakespearian heroine goes wild.
 Life is too short, and pleasures too many, says Juliette.

Descriere



Pentru realizarea acestui parfum, creatorul Romano Ricci a fost inspirat de o femeie plina de pasiune cu un gust suprem pentru seductie, nebunie, provocare si razbunare. O femeie fierbinte, cu o senzualitate exploziva care ne aduce aminte de calmul dinaintea furtunii... Actiunile ei nu sunt premeditate, insa nu ar ezita sa isi foloseasca armele daca e necesar. Un parfum chypre intens, care isi extrage senzualitatea dintr-o doza de patchouli si una de trandafir bulgaresc. Rezultatul este surprinzator si in acelasi timp just: senzualitate si pasiune.


Numele parfumului: Vengeance Extreme
Casa: Juliette Has a Gun
Concentratie: EDP
An aparitie: 2011
Creator: Romano Ricci
Aroma: florala
Note de varf: bergamota, lavanda
Note de mijloc: trandafir bulgaresc, patchouli, hediona("iasomie transparenta")
Note de baza: ambroxan, vanilie, mosc alb, boabe de tonka, labdanum

Intensitate: opulent, remarcabil
Persistenta: +8 ore
Flacon: standardul casei, de culoare neagra
Evaluare: 10/10

Juliette Has A Gun, Vengeance Extreme - Apa de Parfum Spray 100ml/3.3oz

 Vengeance Extreme de la prima pulverizare este puternic, ravasitor cu o aroma proaspata, acidulata si putin dulce ca apoi cand se mai linisteste sa il simti foarte senzual, coplesit de patchouli si vanilie. Cu cat isi pierde din intensitate aroma dulce se dezvaluie. Nimic gretos. Parfumul este absolut superb, un elixir al dragostei. Iti sopteste vorbe de dragoste, te mangaie si apoi te provoaca. Parfumul are eleganta, nimic vulgar, cu o proiectie mare a parfumului in mediul ambiant, nu trece cu vederea si este destul de longeviv. Foarte rar pulverizez de doua ori. La mine persista mult, foarte puternic primele note cateva minute, apoi se linisteste pentru multe ore. Spre seara doar aproape de piele se mai simte din mirosul senzual si ai sansa sa-l gasesti si a doua zi dimineata, mai palid dar prezent. Intotdeauna rascolitor. Nu vad nimic comun cu razbunarea, mai degraba o arma a seductiei, foarte incitant, ca o noapte febrila da amor!
Casa recomanda a nu fi lasat pe maini inocente. Oh, si asta spune multe!   

Parfumul poate fi considerat greoi, dar eu zic ca e mai mult complex si greutatea i se atribuie ambalajului din sticla care ascunde potiunea magica, la care se adauga ambalajul de carton(?). Ambalajul sticlei/cutiei de culoare inchisa protejeaza calitatea parfumului atat de lumina cat si de umiditate. Legat de ingrediente, voi reveni cu un articol in care sa va impartasesc cateva informatii pe care le-am aflat de curand.

Un parfum tinut in conditii nepotrivite isi pierde din note, incepand cu cele de varf.


De unde l-am cumparat eu, in prezent nu mai este, preturile sunt foarte mici si transportul gratuit. Valoarea comenzii se plateste cu cardul. Coletul vine la posta de cartier fara alte taxe (cand comandati si cel putin un produs cosmetic, altfel veti plati niste taxe), dar daca nu faceti cumparaturi de pe site-uri straine il gasiti in Romania la Beautik Haute Parfumerie.
De pe site-ul oficial va puteti achizitiona kitul de 9 mostre/diferite cu 10 euro, la estimarea pretului transportului am vazut ca e gratis daca alegeti timpul cel mai lung. - juliettehasagun.com -

Dragii mei lipsesc putin, scuzati-mi absenta, sper sa va placa review-ul parfumat de azi. Revin in scurt timp.
Care este parfumul tau preferat? Ce impresie iti creeaza acest parfum?



xoxo

* postare programata

Comentarii

  1. Nu l-am incercat, flaconul arata interesant. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Love the packaging sorry doll my translator does not work in my office computer.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Love the Perfumes sultry name, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am pe cel alb si nu ma indur sa-l termin :)). :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca nu am un parfum preferat, dar cel VIP de la Oriflame e in top 3 clar:) De acest parfum nu am auzit niciodata, dar cum nu sunt amatoare de parfumuri nu ma mir:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu iti imagina ca strang parfumuri ca pe bijuterii, cu toate ca am citit carti despre parfumuri (informatiile in mare parte le-am uitat, dupa mai bine de 10 ani). Cum imi placea un parfum ramaneam pe acela. JHAG, l-am cunoscut cand am primit o mostra, altfel nu vedeam cum sa ajung sa-l am. Sunt parfumuri si de la Avon, Oriflame, pe care nu le cunosc, exemplu pentru ca astea sunt mult mai la indemana. :)

      Ștergere
  6. I love the packaging it looks great!!!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer nici nu stiam de parfumul asta. Eu sunt cu aromele fresh, sporty. Urmatorul pe lista va fi Ultraviolet - P. Rabanne, l-am avut mai demult si mi-e dor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gusturile mi s-au mai schimbat. In adolescenta eram genul Blanca, apoi Cool Water, foloseam si spray-urile unisex :D Fresh si sporty parca e si unul de la Lacoste verde, de barbati.... dar care mi-a placut mult.
      Am o "problema". :))

      Ștergere
  8. Al meu e Gucci Rush, desi s-ar putea sa-l detroneze Armani Ultimate (barbatesc, cum altfel?! :)) ). De asta al tau cred ca ti-am mai zis, mi se pare foooarte interesant ca aspect, detalii, ambalaj. Sper sa ajung printr-o parfumerie sa-l si miros, deja sunt intrigata :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca avem in comun parfumurile barbatesti. :D Sunt curioasa de parerea ta privind acest parfum. Te pup!

      Ștergere
  9. Hello boo!
    I never smell the scent of this perfume, so curious!!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello my dear,
      I'm curious about what other men feel like this fragrance at their women too. xoxo

      Ștergere
  10. Frumoasa prezentare. Eu nicidecum nu pot gasi un alt parfum sa imi placa decat cel folosit de mama - Chanel Allure.

    Un weekend frumos,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Allure nu mi se potriveste, nimic din ce era in magazine de la Chanel nu m-a atras. Fusesem cu sotul meu si dorea sa-mi cumpere tot de la Chanel unul, dar fara un rezultat.
      Multumesc frumos. Weekend minunat Nico. <3

      Ștergere
  11. Superba si ademenitoare descriere, eu nu am inca un parfum preferat asa ca recenzia ta imi pica tare bine. Sunt in cautari, in tatonari. :D Imi plac notele fresh, florale, dar si cele fructate. :D
    Weekend frumos, draga Mihaela. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca la intalnirea cu marea dragoste nu stii niciodata cand iti va iesi in cale, la mine a durat 30 de ani ca sa zic: asta e parfumul meu si nu ai garantia ca va ramane si peste ani. :D Poate ne vei scrie cand il vei gasi pe al tau. :)
      Asa sa fie pentru toti, te pup!

      Ștergere
  12. Ca o primă impresie, recipientul lui e unul imposibil de trecut cu vederea ♥.
    Sunt convinsă că e un parfum deosebit, iar confirmarea e dată de notele pe care el le răspândeşte... Să te bucuri de el, atât cât mai e! ♥
    În ultima vreme, parfumurile au ajuns să facă puişori în măsuţa mea de toaletă, motiv pentru care mi-e aproape imposibil să scot un nume la înaintare, deşi ar fi unul mai special, de care mă bucur numai în anumite momente cu totul alese, aşa cum le simt eu. Vorbesc despre Victoria's Secret, Dream Angels Heavenly ♥.
    Te pup, draga mea. Un weekend de excepţie vă doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambalajul e dark romantic, greoi, cu linii clare, parfumul in sine e ametitor. Il ador!
      Tu sa te bucuri de toate parfumurile din colectie si cu fiecare sa ai amintiri de neuitat. <3
      xo

      Ștergere
  13. Si mie imi place mult! Sa mai spun ca ador design-ul? Eu l-am descoperit la deschiderea magazinelor Beautik.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pare un parfum romantic si dulce :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Bestiale parfumurile Juliette Has a Gun! Sa il folosesti cu placere! La Beautik se gasesc parfumuri cu adevarat deosebite. Favoritul meu (in momentul de fata, se tot schimba :P) este Fleurs de Rocaille de la Caron, tot de la Beautik l-am luat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit de favoritul tau pana acum, imi place numele sau. :) Multumesc! xo

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.