Treceți la conținutul principal

Testat: Bioten crema exfolianta

Sunt Mihaela, am tenul mixt cu zona T problematica: puncte negre deasupra buzei superioare, barbie si lateralele nasului cu pori maricei, normal in rest. Simt nevoia de exfoliere mecanica din cand in cand, iar pe cea chimica inca nu am incercat-o, dar mi-as dori.


Astazi va povestesc pe scurt experienta mea cu acest produs dedicat ingrijirii tenului. Exfolierea se face cu ajutorul particulelor din samburi de caise. Tenul ramane fin, pielea moarta este curatata, iar crema hidrateaza. Formula nu contine sapun. Gama Bioten este creata de Elmiplant. Din aceasta gama am mai folosit si demachiantul cu miere si galbenele, review gasiti aici.




Se prezinta in tub de plastic usor transparent, are 75 de ml si costa in jur de 12 lei. Se gaseste atat in plafare cat si in supermarketuri, eu l-am luat din kaufland, pretul exact nu-l mai tin minte. Ambalajul e ok, capacul cam rigid la deschidere, nu s-a lasat cu victime. Continutul iese ok, cremos se intinde pe pielea uda si se maseaza usor, altfel riscati sa va zgariati. Fata de alte scruburi, particulele sunt mai maricele si dure, nu se inmoaie prin frecare sau la contact cu apa. Clatesc cu apa calduta.
Este potrivita tenului meu.




Cremele romanesti dovedesc deseori a fi (mai) bune :)

*Postare programata. Azi este ziua cumnatei mele Mihaela, asadar o sarbatorim.

Sa aveti o zi frumoasa!!

Comentarii

  1. It looks like a very nice product. I hope its available in my country.

    http://www.coralsandcrimsons.com


    RăspundețiȘtergere
  2. Este adevarat:) produsele romanesti sunt bune:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks for checking out my blog and leaving a comment!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit-o si eu acum ceva timp, nu mi s-a potrivit atunci, dar e posibil sa-i mai acord o sansa pe viitor. Demachiantul, in schimb, imi place mult. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am avut-o si mi-a placut tare mult, iar mirosul era foarte placut!
    P.S: La multi ani cumnatei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta. O sa o incerc si eu. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am folosit-o si eu mai demult si mi-a placut. Vazand postarea ta mi-am reaminitit de ea si cred ca o sa o recumpar :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi plac produsele Bioten. Folosesc demachiant şi loţiune tonică pt ten mixt şi sunt foarte mulţumită. Exfoliantul tocmai mi s-a terminat şi trebuie să-mi iau din nou.
    Petrecere frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. hmm trebuie sa o incerc pt ca sigur ma va ajuta.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  10. La avut si eu pana mi-azis o fata ca contne iritanti. De atunci o folosesc ca crema de calcaie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am folosit-o cu mult timp in urma insa nu m-a facut sa revin la ea...
    Ai incercat crema gommage cu galbenele de la Cosmetic Plant? Mie mi-a placut mult!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  12. This looks great, I've been looking for a product like this!

    minimal-opulence.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa este.
    Si eu am descoperit multe produse romanesti foarte bune!
    La multi ani Mihaelei. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani cumnatei tale!
    Am primit cadou o crema cu astfel de particule, acum multi ani. In prima clipa, nestiind ce este cu ele, mi-am imaginat ca este expirata. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu o folosesc de cativa ani, de altfel intreaga gama Bioten se regaseste in baia mea. Nu e chiar cel mai bun abraziv din lume, dar pentru cat costa se merita s-o cumperi. Eu mai am inca tenul (foarte putin) gras si am nevoie si de un asemenea produs mai des decat o data pa saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  16. Şi eu am folosit demachiantul de la Bioten şi am fost foarte mulţumită de el, mi s-a părut foarte eficient.
    Acest produs pentru exfoliere nu l-am folosit, de fapt ca să fiu sinceră nu mi-am făcut niciodată exfoliere... poate acesta ar fi momentul să încerc.

    Mulţumesc pentru sugestie.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  17. l-am avut si eu, insa nu mi s-a potrivit...

    RăspundețiȘtergere
  18. This looks great! I love exfoliating cremes :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Am aceasi situatie cu tenul meu.. multumim de review! :) un sfat bun!

    Cu drag,
    Andra

    http://www.andradorolti.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.