Treceți la conținutul principal

Herbal Hair Care: Samponul solid !


Despre sapunul natural Jovis Homemade Beauty:
* ingrediente 100% natuarale
* realizat in intregime manual prin procedeul traditional "la rece", avand la baza numai unturi si uleiuri de origine vegetala
* biodegradabil
* fara ulei de palmier in compozitie, constienti fiind de dezastrul ecologic pe care il produce cultivarea lui la ora actuala
* culoarea se datoreaza exclusiv ingredientelor folosite (plante, argila, sucuri de legume, uleiuri etc)
* parfumat numai cu uleiuri esentiale pure
* complet lipsit de aditivi chimici cum ar fi conservantii, colorantii, intaritorii sau aromele sintetice
* netestat pe animale
* foarte bogat in glicerina naturala care asigura hidratarea si elasticitatea pielii (in cazul sapunurilor clasice, glicerina este extrasa pentru producerea de creme si lotiuni, dezbracand sapunul de proprietatile sale naturale de hidratare)
* * datorita glicerinei naturale care atrage apa, pentru cresterea duratei sale de viata, recomandam pastrarea sapunului intr-o sapuniera care permite scurgerea apei
* imbogatit cu uleiuri pure adaugate la sfarsitul procesului de preparare care raman nesaponificate, special pt. a hidrata si ingriji pielea
* gama diversa ce acopera toate tipurile de piele si necesitatile acestora
* sapunurile fac o spuma generoasa care permite folosirea acesteia pe post de spuma de ras.





Descriere
Samponul solid "Herbal Hair Care" promite sa ofere parului o ingrijire naturala, bazata pe extracte de plante si produse apicole, avand efect de stimulare a cresterii parului si anti-matreata, confera volum si stralucire, toata acestea fara ingredientele nocive din sampoanele clasice din comert (SLS, SLES, parabeni etc) care dauneaza pe termen lung atat sanatatii parului cat si a organismului in general.
Cele mai bune ingrediente pentru ingrijirea parului sunt reunite in acest sampon solid:
-extract de frunze de nuc
-extract de urzica
-propolis
-vitamina A
-ulei de ricin
-ulei de masline
-uleiuri esentiale de rozmarin, tea tree si salvie

Aceasta sinergie de ingrediente naturale atent selectionate opresc caderea parului si ii stimuleaza cresterea, ofera hidratare si ingrijire, stralucire si volum, firul de par devenind sanatos si plin de vitalitate.

*Pentru ca parul sa nu devina incurcat dupa folosirea samponului solid, recomand ca in ultima apa de clatire sa diluati putin otet de mere, acest amestec actionand ca un balsam de par care lasa parul moale si usor de pieptanat (mirosul dispare odata cu uscarea parului).

Ingrediente: ulei saponificat de masline, ulei saponificat de cocos, ulei de ricin, extract de frunze de nuc, ectract de urzica, propolis, vitamina A, uleiuri esentiale de rozmarin, tea tree si salvie.
100g, + - 5 g.(sursa)

Parerea mea:
In afara de sapunul de casa pe care l-am folosit cand eram mica, facut de bunica mea, nu am mai incercat alt sapun/sampon solid, pana cand am vazut la Ioana si asa am facut o comanda destul de maricica printre care l-am inclus si pe acesta. Mi-a placut foarte mult si indicatiile de folosire si chiar inainte de baie mi-am facut o infuzie de ceai, amestecata cu otet si apa pentru clatirea finala. Curata bine parul, face spuma dupa cum se vede in poza. Neaparat trebuie clatit bine, am patit-o sa ma trezesc cu un par ok la varfuri dar imbacsit la radacina pentru ca uitasem sa ma clatesc de mai multe ori. Sotului ii place ca pielea capului, implicit parul se ingrasa mai greu, dar stramba din nas ca trebuie sa insiste cu clatitul. Folosit cum trebuie este un produs foarte bun, merita sa il testati.

Comentarii

  1. M-ar tenta si pe mine...Nu am folosit niciodata sapun solid pentru spalarea parului:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit pana acum pe post de sampon..o sa incerc.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. I wish I could understand this :)

    http://giveawaysforeveryone.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marina try to use the google translate, from romanian to english.

    Ma bucur ca ma vizitati si imi scrieti, va pup fetelor !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.