Treceți la conținutul principal

Vichy Normaderm - kitul de ingrijire zilnica pentru El


Ma bucura mult un lucru in ceea ce il priveste pe el, dadaceala a avut succes, acum le foloseste singur, constiincios. Putini barbati, din pacate, se ingrijesc. Al meu sa zicem ca avea o scuza, piticii de pe creier nu-i dadeau voie sa simta crema pe piele, dar fara hidratare nu-i chip ! Cu greu s-a obisnuit. [Mersi pui !]

Crema
Textura : gel-crema

Miros : proaspat, usor mentolat, destul de intens
Adresabilitate : ten mixt si gras, cu imperfectiuni
Pret: apr. 35 lei
Cantitate: 30 ml
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere.

Pro:
trateaza ceva mai putin, dar matifiaza si hidrateaza;
nu usuca tenul.
Contra:
mirosul nu-l prea agreeaza
porii nu s-au micsorat

Gel (apr 30 lei)
Pro:
curata bine doar la suprafata
improspateaza tenul

Contra:
pt un ten normal-mixt folosit zilnic poate sa usuce tenul, precum al meu e indicat sa il folosim doar de 2 ori pe saptamana.
indiferent de ten, necesita o clatire foarte buna, trebuie prea mult insistat..
nu dispar punctele negre

Voi le-ati incercat ? Cum sunt barbatii din viata voastra si ce produse folosesc, daca folosesc.

Comentarii

  1. Sotul meu foloseste o crema hidratanta de la L'oreal si un gel spumant tot de la L'oreal, care curata fata.. le folosea de cand l-am intalnit :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Alexandra, pe langa faptul ca ei folosesc lama trebuie sa aiba si grija de tenul lor.

    Pt cosuri e f bun si rol-on de la Garnier.(pt cei/cele cu probleme)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit crema ,si mi s-a parut buna ,lejera si imi place cum miroase ..si hidrateaza f bine .Eu o foloseam ptr puncte negre ,de la fumat si am sesizat mici schimbari in bine ..asta dupa 2 saptamani de folosire . Dragos

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragos, ma bucur pentru tine si iti multumesc pentru comentariul tau.

    Sotul meu, Laurentiu, a zis ca meriti un premiu, si nu pot decat sa il sustin.

    Asa ca pentru curajul tau, de a scrie desigur, te rog, daca doresti, sa-mi trimiti datele tale, pt a-ti expedia un sapun marca Jovis, The Purifier - cu argila si carbune medicinal.


    Iata si ingrediente:
    ulei saponificat de masline, ulei saponificat de cocos, unt de cacao, apa, argila, carbune medicinal, ulei esential de tea tree, eucalipt si lamaie.

    P.S.: sper sa-mi citesti mesajul :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.

[Outfits] Prin Vama Veche

Rochie/dress Dorothy Perkins Blazer ProdigyRed Sandale Leonardo Cercei/earrings Chicnova Palarie/hat Local Store Geanta/bag no name Flower brooch made by me E iarasi weekend, iar pentru astazi v-am pregatit cateva poze din Vama Veche, din ultima seara din mini-vacanta de Rusalii.

[Outfits] Romantic green

Buna seara dragilor, Starea de sanatate se imbunatateste, iar astazi vin cu o tinuta la care coceam de saptamana trecuta. Imi propusesem ca prima sa fie tomboy like, insa au avut loc cateva schimbari pe moment si iata-ma intr-un romantic mood. Faptul ca sotul meu a ramas acasa de ziua lui si am petrecut o zi frumoasa impreuna a contat foarte mult. O bereta mi-am dorit foarte mult, nu am stiut cum imi va veni si nici daca marimea mi se va potrivi pe capul meu mic. Ma bucur ca am nimerit-o! Este din lana si tine de cald pe vremea asta moderata. Cu esarfa la fel, nu la partea cu nimereala, ci chiar imi lipsea din colectia de esarfe.