Treceți la conținutul principal

[Shopping] Din lumea barbatilor


Sacoul Piazza Italia Kalpoe din pacate nu mai este disponibil pe Kurtmann.ro, dar v-am lasat linkul poate vreti sa vedeti cum arata pe site, sa salvati linkul poate va reveni pe stoc (precizez ca nu stiu daca exista aceasta posibilitate, stiu ca sunt sanse cand produsele sunt returnate). Sacoul gri inchis cu maneci lungi, in carouri, are buzunare, doi nasturi in fata si petic la coate, a fost cumparat odata cu produsele prezentate din prima comanda. Marimea 48 s-a potrivit, purtatorul avand o inaltime de peste 1.80m, nu a fost necesara nici o modificare la croitorie.


A fost cumparat pentru tinutele smart casual, neaparat sa poata fi folosit cu jeansi, merge la fel de bine si in tinutele business insa combinat corespunzator. Pretul sacoului a fost 99,90 lei.  Are un material cu tinuta, de calitate.
Detalii mai jos, intr-o tinuta in cadrul unui botez restrans in familie:

***


Jerseu Piazza Italia Cosy Black are denumirea generica si costa 49,90 lei. Jerseul negru cu maneci lungi, croi simplu si nasturi in fata din material 100% acril il gasiti inca disponibil pe doua marimi. Acesta a fost cumparat pe marimea M. Pozele au fost facute cu blitul de aceea a iesit atat de strident galbenul tricoului purtat sub cardigan. Este calduros, moale si se comporta ok la spalat. Cardiganul este o piesa basic, foarte versatila, acesta este un model clasic.



Astazi ai 60% reducere la peste 400 de articole pentru barbati, femei si copii.

***


Plecand din sfera biroului, vreau sa va prezint haine potrivite pentru sport in aer liber:
- ciclism
- alergat
- schi
- munte, etc.


Fiind abonata, nu de mult timp, la noutatile de pe Lidl saptamana trecuta au avut si nu stiu daca mai sunt haine sport pentru femei si barbati de la Crivit Sports. Nu stiam mare lucru despre aceasta firma si cum dragul meu sot nu mai face sport de performanta am zis ca trebuie sa fie macar cat de cat ok. Daca tin minte bine erau cate doua modele de fiecare, aveau si incaltaminte dar la capitolul asta e cum nu se poate de pretentios. Inca mai cautam, primul lucru pe care il intereseaza e talpa, sa fie nu stiu cum, moale, in nici un caz dura si restul aspectelor doar el le stie.

De ce sunt bune hainele sport?
- confort
- siguranta
- sunt confectionate din materiale speciale care permit corpului sa respire
- CoolMax, Thinsulate, DryFit ori polipropilena mai eficiente decat bumbacul
- materialul sintetic nu favorizeaza transpiratia si nu pastreaza umezeala, uscandu-se foarte repede
- elemente reflectorizante, etc

In sezonul cald nu trebuie sa alergati fara ochelarii de soare si sapca, daca soarele este foarte puternic, iar in sezonul rece nu trebuie sa alergati fara fes, manusi si un fular sau o bandana speciala pentru protejarea gatului. Prin cap se pierde cea mai mare temperatura, o cagula e ideala pentru zilele geroase.

Desi credeti ca sunt cele mai potrivite, indiferent de anotimp, alegeti sosete din fibra acrilica in loc de sosete din bumbac, iar in sezonul rece puteti chiar si sosete din lana pentru alergat.

Bluza, pantalonul si jacheta au fost alese pe marimea M, respectiv 48/50 si cu bunavointa sotului le vedeti si cum se aseaza. Cred ca va intrebati ...si cat au costat?
Pai bluza 59,99 lei, pantalonii 44,99 lei, iar jacheta a costat 69,99 lei. Din cercetarile pe care le facusem cu banii astia abia cumparam un singur articol. Am fost incantata cand la casa am fost informata ca pot schimba sau returna produsele daca marimile nu sunt bune.

Mai multe pareri de bine, gasite anterior, le puteti citi aici si aici.



Sper sa va fie de folos articolul.
O saptamana excelenta!

Comentarii

  1. Noi suntem fani LIDL/sport/aer si mereu am incercat sa profitam de ofertele lor.
    Imi pare rau ca nu am mai gasit bocanci dar pana la vara poate mai prindem vreo oferta. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. great photos

    http://rebeltakipte.blogspot.com/2013/11/talking-to-blue-moon.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Great new stuff Mihaela.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice stuff for man, the cardigan and the blazer are very nice. Kisses Mihaela, have a great week ahead! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt bune de ceva bluzele alea sport, respira pielea, tin de cald? Nu sunt eu o impatimita a marcilor dar la capitolul sport nu am avut curajul sa ma aventurez in sfera "no-name" desi curiozitatea ma macina. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan este cald afara, cum ele abia au fost achizitionate, abia cand se va raci cu adevarat vremea iti pot da un raspuns pe masura.
      Momentan sunt ok. :)

      Ștergere
  6. Wow! What can I say? ... intimidates me! Plots look!
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique


    RăspundețiȘtergere
  7. Great looking jacket for men and
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. wonderful cardigan...very nice blog...i follow you...follow me back? kiss

    METAMORPHOSE CONCEPT

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta postare si frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sacoul, dar şi puloverul îmi plac foarte mult. Sunt piese care-şi merită fiecare bănuţ.
    Îţi mulţumim pentru pont, Mihaela. Îţi spun sincer că eram uşor reticentă la produsele din categoria bărbaţi de pe site-ul lor, în schimb, la următoarea comandă, cu siguranţă voi analiza mai mult şi produsele pentru domni :-)
    O nouă săptămână cu bucurii, te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de la prima comanda mi-am propus sa ii cumpar si lui cate o piesa si vad ca si el este multumit si prinde curaj. Partea buna e ca le poti returna.
      Multumesc, la fel! xo

      Ștergere
  11. hi dear thanks for your comment!!!xoxo good night!

    RăspundețiȘtergere
  12. For some reason, the translation button has no english, so I couldn't read it, but the man in the 1st photo looks really sharply dressed! ;-)
    -Jamie
    ChatterBlossom

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's my husband :) wearing different items proper for a party, office and sport time.

      Ștergere
  13. Imi plac sacoul si jerseul. Am sters bannerul buclucas, merci ca m-ai atentionat! :) :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu stii daca trebuia sters, poate mutat din partea stanga era suficient. xo

      Ștergere
  14. Viitorul meu sot e f pretentios, nu ma incumet des sa-i cumpar in absenta lui. Cel mai mare succes l-am avut cu un pulover luat de sarbatori, stiam ca-si doreste unul gri deschis si l-am cautat si rascautat, dar mi-am urmat instinctul si l-am cumparat pe unul dintre primele vazute. Am fost f bucuroasa cand mi-ai spus ca i se potriveste perfect si ca nici el nu putea sa-l aleaga atat de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tehnologia ne aduce aproape, prin e-mail ii arat cum arata, eu fac partea cea mai grea, sa fac selectii si el alege din ceea ce ii recomand eu. Ii dau si idei, de ce e bun, etc.vorbim la telefon, dar am facut si cumparaturi fara sa il consult dupa ce mi-am notat dimensiunile lui.

      Ștergere
  15. I love the cardigans for the men:) Very stylish.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mihaela this is so different and I love how you've added men's fashion in your blog! Great post!

    Love Nilu Yuleena,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Like the name of this blog - About women and not only - it's not just about women, time to time I speak about men too. Thank you! xoxo

      Ștergere
  17. Amazing clothes for men. Esp. love the cardigan.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu am cumparat echipament sport de la ei, foarte multumita sunt!

    RăspundețiȘtergere
  19. sacoul este foarte fain, cred ca ar purta si a meu ceva de genul acesta!
    Love lidl! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. cat imi plac bluzitele cu nasturi :)

    RăspundețiȘtergere
  21. SO cute!
    Great outfit!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  22. Simpatice lucrurile pentru bărbați

    RăspundețiȘtergere
  23. Very dashing and well styled outfits.

    RăspundețiȘtergere
  24. Great stuff :)

    http://coco-colo.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  25. Nice clothes for men, I come to greet you and wish good week, dear Lady.

    RăspundețiȘtergere
  26. E randul barbatilor sa iasa pe podium!:D Venim si noi din urma...:))
    Imi place mult sacoul!
    Sa le poarte sanatos!

    Pup, Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca ii aratam mai rarut in online, din dorinta lor, in offline sunt la fel de importanti si au nevoi similare, iar exemplele ajuta, din acest motiv s-a si lasat pozat :D :))
      Iti multumim! :) xo

      Ștergere
  27. Foarte dragute :)
    Sa le poarte sanatos!
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumoase toate piesele pe care le-ai ales, ma bucur ca impartasesti cu noi si astfel de tinute, mie mi se par tare utile!

    RăspundețiȘtergere
  29. great jacket!

    http://laviecestchic.blogspot.it/2013/11/milan-day-2.html

    RăspundețiȘtergere
  30. clar mi place sacoul , intra la categoria must have pt sot

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi plac hainutele sport de la Lidl, am un trening foarte fain de la ei. Cam calduros, dar prea frumos. :D
    Cat despre hainele barbatesti prezentate, sacoul mi s-a parut piesa de rezistenta. :P
    Saptamana reusita si tie, Mihaela. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bluza de corp uneori ii provoaca mancarimi, posibil si de la parul de pe piept, dar ii tin de cald toate hainele. Sunt ok si in ceea ce priveste cu vantul.

      O remarca importanta, pentru cei care vor sa participe la un maraton, sa aleaga pantalonul care vine mulat pe picior nu acesta care atarna si se simte din ce in ce mai greu si stim ca orice gram conteaza la alergatul pe distante lungi-foarte lungi.

      Ștergere
  32. As the translater don´t like to work today I assume, dear Mihaela, that this well dressed man is your husband <3 I like especially the blue-white checked shirt, this looks so fresh and I like this pattern so much!

    I hope you had a great weekend and a good start in the new week!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  33. love jacket and cardigan!
    i really love this post
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    RăspundețiȘtergere
  34. uite asa mai Mihaela ma pui la cheltuiala, imi plac toate piesele <3

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumoase haine pentru barbati, o sa ii arat si eu prietenului meu :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.