Treceți la conținutul principal

Love was my alibi... o melodie de suflet

amintirea unei nopti de vara @2011

Acea melodie despre care v-am vorbit in ultima postare cu filme
Soudtrack-ul de final m-a cucerit iremediabil!


Acestea-i sunt versurile:

Time can be the enemy
When you're locked in a world of pain
Days go floating by
And it just doesn't change / it just stays the same
Then you came along / and showed me how to start
Now the sun shines in my heart / the sun shines in my heart


I was so lost / but now I'm found
The song they used to sing / on a Sunday afternoon
Love was my alibi / for all that I've lost
You made love my reason
You made love my truth
You made love my truth
And the sun shines in my heart

Time is now a friend to me
You make me feel adored / when I look into your eyes
It's like I've never been / never been loved before
You showed me the way / showed me how to start
Now the sun shines in my heart / the sun shines in my heart

I was so lost / now I'm found
The song they used to sing / on a Sunday afternoon
Love was my alibi / for all that I've lost
You made love my reason
You made love my truth
You made love my reason
You made love my truth
And the sun shines in my heart

Time
Time

Kris Fogelmark - Love Was My Alibi (The Water Diviner)


Pentru meloman.

xoxo

Comentarii

  1. urmând recomandarea ta, ieri am vazut "The Water Diviner" :) Melodia aleasa de tine este emotie pura! sperba... La fiecare acord sunt cuprinsa de fiori placuti si ochii mi se umezesc... sunt o romantica ♥
    te pup. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotografia cu voi doi si melodia asta... big like!
    Nu stiam piesa, e superbissima! Neaparat voi reveni la ea pentru a reasculta, ma cheama!

    Te pup cu mult drag, Miha! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea se stie multe despre piesa asta, am cautat informatii, alte melodii cantate de acelasi artist, totul se invarte in jurul fimului, pare ca s-a facut special.
      Pe mine m-a marcat din film... fotografia cu noi doi am gasit-o intr-un album, imi era dor de mare! :)
      Pupici multi!

      Ștergere
  3. Bellissimo post! <3

    Baci,
    Marina
    www.maridress.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  4. Such a lovely and romantic post, Mihaela.
    xoxo
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai participat cred ca de un an la Meloman, dar ma bucur cand dau peste ceva nou, asa cum s-a intamplat acuma, cu aceasta piesa. E minunata! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, nu intotdeauna primesc feedback referitor la piesa aleasa, mai ales daca postarea nu este doar despre muzica. Uneori mi-e teama sa plictisesc cititorii in caz ca nu le e pe plac. xo

      Ștergere
  6. Hi dear nice post!!!!xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  7. Si acum numai asta ascult..i am obssesed :d pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos ,felicitari!
    Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sorin, si pentru ca ai adaugat linkul in tabel, nu am reusit nici pana azi sa revin la postarea ta.

      Ștergere
  9. Sa aveti o iubire ca-n povesti pana la adanci batraneti. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce mult imi place piesa asta, nu pot sa cred ca nu am auzit-o pana acum !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie mi-a placut! Mult, mult!
    Te pup, Mihaelea!

    RăspundețiȘtergere
  12. I love the lyrics of this song..and you and your hubby are so adorable together!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa melodia. Me gusta! :)
    alinasays.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa meloda si poza cu voi doi e de milioane!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba melodia!
    Sunteti doi tineri foarte frumosi!
    Sa fiti fericiti si sa va iubiti la fel ca-n prima zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, Aurelia, fericire si iubire sa fie in fiecare sufletel, te pup!

      Ștergere
  16. Oh, dear Mihaela, this is such a touching text! And I'm convinced you found the love of your life and the cute picture is also a proof for my assumption <3

    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  17. So romantic. This photo is very cute.
    Kisses :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.