Treceți la conținutul principal

[Outfits] Rochia casual



Rosu, fascinantul rosu! Rosu pe buze, rosul rochiei, ador sa-l port. Fericita a fost ziua cand am primit-o, chiar si cand spre seara s-a oprit curentul, am tras-o pe mine si umblam prin casa cu lanterna admirand-o in zecile de oglinzi de pe peretii din sufragerie.

Are un material foarte gros, plin si iti da impresia ca are captuseala, dar nu are. Este un model interesant prin multitudinea de detalii: buzunare arhitecturale, fermoar ascuns pe fata, dar si la maneci. Un model casual dar elegant ce poate fi purtat in multe feluri. Am dorit sa va prezint mai multe stiluri folosind diferite perechi de incaltaminte si accesorii.

Sper sa va placa si sa va inspire, de Craciun, oricand.



Palton Mango - via Kurtmann
Botine ProdigyRed
Cercei Chicnova - sunt sold out
Centura Choies



Rochie HERE
Pantofi Eponge via Ligo
Inel Dragonfly Accessories

-pozele au fost facute cu ajutorul trepiedului-
sotul meu presta carnatii <3
-coronita din spate a fost facuta din beteala din casa, siraguri de margele, saculet cu lavanda uscata si o fundita-
-baza nu a fost suficienta de batoasa si din cerc a devenit un oval-


Sandale Depurtat.
Colierul de mai jos, cadou.




xoxo

Comentarii

  1. Iti sta foarte bine cu rochia <3! Imi plac botinele super mult! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochita e pur si simplu suberba. :)
    Imi place combinatia cu sandalele. E preferata mea. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoasa esti, Mihaela, e superba rochita, stii pasiunea mea mai noua pentru rosu... :)
    Cel mai mult imi place varianta fara ciorapi, cu sandalele negre si centura aiurie.
    Si machiajul este superb, ce buze frumoase ai, facute sa poarte rosu mereu.. :)
    Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. E tare frumoasa rochia si imi place cum ne-ai prezentat-o. Sa o porti cu placere!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. O rochie pe stilul si gustul meu! Chiar si rosie mi-as cumpara-o, desi de obicei sunt "prudenta". Azi o sa port si eu o rochie, neagra, pt. un concert de Craciun, si tocuri, ceea ce nu s-a mai intamplat de MULTA vreme. Wish me luck, sa nu cad prin multime, lol!

    RăspundețiȘtergere
  6. iti sta foarte bine cu ruj rosu. si imi place tinuta all red cu ciorapi rosii, bravo. craciun fericit, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa rochia, și mie îmi place foarte mult roșul. Ador botinele negre din primele fotografii. Sunt pur și simplu superbe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Uau...rochia este foarte, foarte misto; nu sunt fan rochii...dar pe aceasta as purta-o non-stop :); in afara de culoarea fabuloasa, imi place faptul ca are buzunare. Iar machiajul e super sexi, pe langa rujul care iti vine perfect, ador fardul discret de la ochi si faptul ca ti-ai conturat putin mai tare pometii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa rochia si iti sta asa de bine cu rujul asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa rochia,iar cureaua aurie o face si mai speciala!:) Sarbatori fericite iti urez!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. E superba rochita! Si eu o vroiam, insa nu stiam daca mi-ar fi buna in zona bustului ca pare stramta :P
    Iti sta super cu rosu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am luat marimea cea mai mica si este elastica :)

      Multumesc fetelor :)

      Ștergere
  12. Nu port rosu in general,dar de sarbatori aproape ca abuzez de el!
    Iti vine bine rochita,imi place cum se vede impreuna cu colierul si buzele tale rosii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa culoarea rochiei :)

    Pup

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. beautiful look I love red and black combination ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce draguta e rochia si cat imi place mult outfit-ul cu palarioara :D
    PS: Oricat de bizar ar suna, ai picioare tare frumoase!
    Stiu ca spuneai ca sunt subtiri, ei bine, precis multe fete te invidiaza! Arati foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, din fericire oricat de slaba as fi sunt bine proportionata insa nu ma pot multumi cu atat cand stiu cat de bine imi aratam la 44-45 de kilograme. Cu greu le obtin si mai greu sa pastrez o greutate constanta, pozitiva.
      Nu trebuie sa fiu invidiata, nu e sanatos, kilogramele in minus genereaza probleme de sanatate. Nu ma mai consum ca in alti ani, pe aspectul asta. :D
      Multumesc frumos :)

      Ștergere
  16. Such a beautiful and festive outfit Mihaela, you look so lovely in red, it suits you! Love the dress, with or without the belt!:) Very Christmassy! Happy Sunday dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  17. te prinde de minuna rosul. Imi place machiajul tau. Super faina coronita...si misto ca sotul tau este asa harnic;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Superb! Rochita + sandale sau rochita + botine = preferatele mele. Cat de bine iti sta in rosu!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte faina rochia, te prinde bine culoarea. Cel mai mult imi place cum arata cu centura:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Rochia este foarte interesanta, iar pe tine te prinde de minune rosul! Si esti pur si simplu adorabila!

    Apropo, am un mic giveaway daca te intereseaza :) : http://mandmakeup.blogspot.ro/2013/12/dressale-free-christmas-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoasa, frumoasa!!! Cred ca rosul e culoarea ta! Desi te vad si cu verde, albastru sau turqoise!

    Minunata rochia, e pentru tine in mod sigur! Sa o porti sanatoasa si iubita! Cel mai mult si mai mult imi place varianta cu piciorul gol/cu dres culoarea ppiciorului!

    Ai o fotografie portret acolo...atat de mult transmite!!! :)

    Te pupacesc si te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. Great red look and perfect golden accessories. You look stunning with red lipstick. :)
    I´d be glad if you enter on my giveaway- http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  23. Love this cool look!
    www.thebeautifulessence.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;) www.catpuff-blog.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Mihaela you look adorable! great mix red and black!
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Rochia este într-adevăr foarte tare și e perfectă pentru sărbători. Să o porți cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  27. wow dear, stunning! I love this look!
    Big kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi place tinuta all red, te prinde de minune rosul! Mai ales pe buze :D Ma bucur ca gasesti utilitate colierului ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. As usual phenomenal post! You are a champion!
    I can see that you love what you are doing!
    Thanks for posting! I love you :-*

    Merry and peaceful Christmas full of magic: - *


    Regards,
    Katherine Unique


    RăspundețiȘtergere
  30. E un rosu aprins, fara sa fie suparator la ochi...Lady in red...nu cred ca multa lume s-ar aventura in asemenea culoare de sus pana jos.

    RăspundețiȘtergere
  31. You look fabulous, I love that red dress and the make up is outstanding!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumos te-ai machiat! Se potriveste de minune cu rochita!♥
    Imi place cum arata blush-ul acela pe tentul tau ca de adolescenta:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Rochita este superba, iar tu esti adorabila cu palarioara aia!

    RăspundețiȘtergere
  34. Combinatia cu sandalele imi place cel mai mult. :) Si vad ca nu doar mie. :D O rochita tare nice, te prinde bine rosul, ador ultima fotografie. :) Perfecta! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi plac pozele tale foarte mult, iar rujul arata superb pe buzele tale si tinuta e frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Roşul te prinde minunat, indiferent de modul în care alegi să-l porţi ♥.

    RăspundețiȘtergere
  37. You look so chic and pretty in red!

    Ciao ciao

    RăspundețiȘtergere
  38. love red! fantastic!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/2013/12/urban-decay-all-nighter-setting-spray.html

    RăspundețiȘtergere
  39. Frumoasa rochita, mi se pare foarte potrivta pentru job/birou. Sarbatori linistite!:X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  40. Cel mai mult imi place prima cu paltonul negru si cu botinele superbe. Insa imi place si in cea in care ai asortat-o cu un colier auriu. Stii ai niste trasaturi la fata foarte frumoase, imi place la nebunie prima poza din post.

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  41. Perfect lips! :X
    Ai allura de model, stii?

    RăspundețiȘtergere
  42. Va multumesc... ♥
    Chiar daca nu am facut-o la timpul potrivit, fiecaruia in parte!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.