Treceți la conținutul principal

[Outfits] Back to colors ♥


Trepiedul nu l-am gasit util pana cand am inceput sa-mi fac poze singura, nu intotdeauna am sotul disponibil si acum vreau si o telecomanda.
Daca ieri ati vazut tinuta in culori neutre pentru astazi va prezint un outfit in culori pe placul inimii mele. Da, multe inimi si la exterior, camasa asta e superba! Ca sa ies cu ea din casa ar trebui un pulover calduros peste, esarfa tricotata purtata si in jurul capului si nelipsitele manusi.




Blana artificiala o am de o mie de ani, exagerez dar e foarte veche, cativa ani am "uitat-o" intr-o valiza si dupa ce i-am inlocuit captuseala e din nou pe val. Se inchide prin sistem mos-baba, pe timpuri o purtam si in toiul iernii insa vremurile au apus, am nevoie de mai multa caldura. Nu-i asa ca va face pofta de ciocolata?

Incaltaminte comoda, bocancii mai ales daca sunt si colorati, pantalonii in culoare apropiata si un material tricotat cu care m-am jucat transformandu-l intro esarfa/turban, sunt elementele cu care am vrut sa imbrac pentru prima oara "camasa inimoasa"!



Colierul multicolor imbina toate treburile, e o piesa mai veche, prezenta si in alte tinute. Machiajul ochilor cu verde si creionarea ochilor cu mov nu am mai incercat-o pana acum, recunosc ca pana nu am finalizat machiajul aveam senzatia ca voi face altul. Am conturat fata, luminat putin machiajul, iar pentru buze am optat pentru un ruj roz, foarte cremos. Unghiile nude. Sper sa va placa! :)





Am purtat:
- in primele trei imagini -
Haina din blana artificiala vintage
Bocanci via kyk.ro
O esarfa improvizata
Colier Chicnova
Pantaloni Stradivarius via Kurtmann.ro
- in urmatoarele imagini -
Sosete & Pantofi via miniPRIX





O saptamana excelenta!
xoxo

Comentarii

  1. Draguta tinuta, imi place camasa si haina de blana e frumoasa si arata bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Camasa este superba ! O saptamana excelenta si tie ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tinuta aceasta mi se pare usor french!
    Foarte bine ai asortat culorile si transmiti multa energie pozitiva

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum combine materiale si culori, imprimeuri ... Cel mai bine iti sta cand zambesti, asadar: Zambeste mai mult! Ultimele doua fotografii sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe ce comica esti in ultimele poze :) Imi place camasa tare mult cu inimioare si colierul colorat chiar completeaza tinuta :)
    Imi faci pofta si mie de un trepied :)) ca sa imi fac poze singura ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. You look adorable, this blouse is so cute!!
    Have a good week

    Viky --- MySecretFashionPoison

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place stilul tau.. ultimele poze ..esti zen :) ?

    RăspundețiȘtergere
  8. You look beautiful and fierce love the top perfect for Valentines.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu atatea inimioare pe tine, e si normal ca esti Zen ;); imi place mult cum te prinde turbanul improvizat, ador camasa, iar machiajul arata foarte misto!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cum am ajuns sa port turbanul? Dupa ce am terminat cu machiajul, imbracatul & co, am observat ca bateria e pe duca si cat a stat la incarcat m-am pus pe calcat rufe si parul ma deranja. Am dat peste materialul respectiv si mi l-am pus pe cap, dupa ce m-am privit in oglinda stiam ca ma voi afisa asa si in poze. :)

      Multumesc frumos!

      Ștergere
  10. I love your shirt! Kiss
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere
  11. Camasuta cu inimioare o astept si eu. Am tot vazut-o si mi-a placut astfel ca mi-am comandat-o si eu:D Imi place tinuta pe care ai alcatuit-o cu ea:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Of cat de frumoasa poate fi camasa <3 Si eu as vrea una!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne ce mult imi place camasuta ta. :D
    Ultima poza e dementiala!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. E super tinuta! camasa mi se pare foarte atragatoare!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce draguta este camasa!
    O saptamana frumoasa!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Hi Mihaela, you look so pretty with these colors, I like the shirt, it is very cute! Great match dear! Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  17. Super sesiune foto , Miha :) Imi place camasuta, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Very sweet and cute shirt :)

    Lu ❤ www.bagarka.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  19. Pana sa citesc despre turbanul improvizat, vroiam sa te intreb de unde ai luat palarioara cea simpatica. :))
    Imi place mult felul in care ai pozat, inedit si amuzant! Buna treaba cu trepiedul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cata miscare faci... pentru ca trebuie sa setezi aparatul dupa fiecare cadru, sa verifici cat se poate poza si sa te asezi in 10 secunde pentru inca una. :)) La sfarsitul zilei eram ter-mi-na-ta!

      Ștergere
  20. Gorgeous blouse honey, love it <3
    xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. ce de inimioare :)...se apropie ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. You look adorable Mihaela. I love your blouse, It's so cool!!!
    Kisses
    The Indian Savage Diary

    RăspundețiȘtergere
  23. Lovely shirt! Lucy www.tpinkcarpet.com

    RăspundețiȘtergere
  24. The heart print shirt looks great on you and the boots are so adorable, lovely shade.

    RăspundețiȘtergere
  25. we have the same shirts, love your combination too!

    ciao

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. it's popular, yeah, I have a small collection with this print. :)
      ciao

      Ștergere
  26. great outfit!
    I love the blouse!
    it's perfect for Valentine's day!

    xoxo Rose
    Bogibo

    RăspundețiȘtergere
  27. Aw, I love that shirt... and those Socks, how cute are those!?! :3
    And not to forget those viridian green boots, they look fantastic on you!

    Follow the royal Peach!

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi place mult camasa si veselia ta. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Your hearts shirt is fantastic!!! Love it!!!
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Beautiful outfit dear..you are looking beautiful..:-)

    RăspundețiȘtergere
  31. Oh, camasa asta... nu mai zic nimic, decat ca imi place mult. Zen mode. :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Ultima poză e de pus pe birou! ♥♥♥
    Tare-i frumoasă cămăşuţa ta specială. Abia aştept să ne arăţi cum o vei mai purta ♥.
    Pupici, draga mea. Să te bucuri de-o seară liniştită! :-)

    RăspundețiȘtergere
  33. cat de draguta si simpatica este aceasta camasuta !!! si eu vreau:)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  34. Camasuta aceea e de-a dreptul adorabila si iti vine foarte bine. Imi place mult si machiajul - e foarte fresh.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  35. Gorgeous outfit! The red heart blouse looks so fabulous on you, I've been wanting to get one. :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin' | Twitter

    RăspundețiȘtergere
  36. I m in love with your shirt ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  37. Loads of kisses love!

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  38. Esti superba, minunata si foarte, foarte haioasa! Camasa este de asemenea minunata, sa o porti cu mare drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  39. Nici nu se putea altfel decat camasa rosie cu pantalonii verzi (sau verde-albastru ca asa imi arata monitorul)! Numai tu puteai sa vezi combinatia asta de culori. Cam asa gandesc si eu cand vine vorba de zugravit lumea, fara culoare nimic nu e!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori e doar inspiratia de moment, machiajul ochilor completeaza, imi aduc aminte ca fara culoare pe pleoape parca lipsea ceva.
      Multumesc si ma bucur ca ai mai trecut pe aici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.