Treceți la conținutul principal

[Outfit] Fusta Tutu, la Calarasi si inapoi, cu mai mult verde!



Obisnuiam in copilarie sa facem schimb de haine, chiar si pe termen scurt, cu prietena mea din bloc, mi s-a intamplat si in liceu, lasandu-ma ghidata de feeling si de dragul persoanei in cauza. Daca nu o cunoasteti pe Ilda - Lavender Thoughts - va invit sa o cititi si sa aflati cum a ajuns fusta verde menta in Calarasi si mai ales cum a fost purtata fusta din tul alaturi de camasa in carouri!
Fusta Tutu, la Calarasi si inapoi. Editia de primavara!
Noi doua avem conformatii diferite, iar propunerea s-a transformat in provocare si Calarasiul si Galatiul au facut front comun, astfel ca fusta tutu s-a intors acasa impreuna cu camasa si un martisor pe care il veti vedea in poze. Pentru cea de a doua versiune, o colaborare spontana, de la prima idee.
Dupa cum a ajuns am si verificat vremea sa vad cum pot construi tinuta, vad ca ieri am o sansa si pun tara la cale cu dragul meu, asta dupa ce am facut proba pana si la machiaj. Oscilam intre bocanci si botine, cu o zi inainte ma vedeam intr-un alt loc, ma gandeam cum sa fac rost de o chitara, a doua zi am ajuns cu picioarele pe pamant, emotiile ma intepeneau si povestea nu mai avea acelasi farmec. Ne-am dat intalnire pe Faleza sa prindem golden hour
Posibilitatile de styling sunt practic nelimitate in jurul unei fuste din tul. Putem crea un outfit sporty-chic prin asocierea cu o bluza sport/casual si o pereche de tenisi. Cu ghete army, cu sau fara toc, si o geaca de piele pentru a obtine un look mai edgy, de inspiratie punk-rock. Sacou, tricou, camasa de blugi, puloverul tricotat si multe altele. La fel si in ceea ce priveste camasa Ildei. Cu ea lasata pe afara cu blugi skinny sau colanti fiind lunguta.

Am purtat:
Camasa Sheinside
Fusta Chicnova
Jacheta Choies
Botine Leonardo
Poseta Oasap
Ochelari Primark
Set: cercei si bratara verde menta, cadou de la Ilda.










Snurul de martisor, alcatuit din doua fire de lana rasucite, colorate in alb si rosu, sau in alb si negru, reprezinta unitatea contrariilor: vara-iarna, caldura-frig, fertilitate-sterilitate, lumina-intuneric. Snurul era fie legat la mana, fie purtat in piept. El se purta de la 1 martie pana cand se aratau semnele de biruinta ale primaverii: se aude cucul cantand, infloresc ciresii, vin berzele sau randunelele. Atunci, martisorul fie se lega de un trandafir sau de un pom inflorit, ca sa ne aduca noroc, fie era aruncat in directia de unde veneau pasarile calatoare, rostindu-se: "Ia-mi negretele si da-mi albetele".
 


Sper sa va placa, sa va inspire, astept parerile si sugestiile voastre, gusturile diferite nu sunt o piedica pentru feedback.
Ilda, iti multumesc si ma bucur ca am dezvoltat ceva frumos impreuna, versiunea mea dupa cum vei putea vedea nu este foarte diferita de a ta, insa omul imbraca haina si nu invers.
Va pup!

Comentarii

  1. Ce dragut! Mai intai cu Simona si acum cu tine. Numai idei frumoase aveti voi :D.
    Imi place de amandoua, atat tu cat si Ilda ati combinat piese frumoase. De tutu nu mai zic nimic.
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, mi-ar placea sa existe mai multe astfel de colaborari, chiar sa implice si calatorii. Visez... sau poate nu. ;)
      Pupici

      Ștergere
    2. Da, da si mie mi-ar placea colaborarile, mai ales cele cu calatorii! Multumesc ca mi-ai spus ca Ilda este din Calarasi, deci mi-ar fi cel mai usor sa o intalnesc. Neaparat trebuie sa o vizitez pe blog. Ma alatur si eu tuturor celor ce iti admira tunsoarea, fusta si outfitul! Si naturalatea cu care pozezi, oare nu te-ai gandit si la vlogging, este in trend, vad?

      Ștergere
  2. Superba culoarea fustei. Iar fusta in sine te prinde mega bine!!! Imi place outfitul tau super mult si camasa e super chic!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ella, camasa avand tinte m-am gandit si la varianta barby in army. :D
      xo

      Ștergere
  3. :D sunteti amandoua tare dragute si prezentarea fustitei este super dragalasa <3 kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, in cazul e fusta e la a doua infatisare, vara trecuta a fost insotita de un sacou. E linkul spre postare, mai sus. xoxo

      Ștergere
  4. Culoarea fustei este...menta? Mor dupa nuantele acestea cu nume de plante sau fructe. Te admir ca faci astfel de combinatii, eu n-as fi purtat ceva atat de subtire pe frigulet, dar imi place sa vad ca altii sunt mai non-conformisti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Verde menta, da, un verde pastelat. :)
      Pe langa culoare, cred ca asta au gandit si cei pe langa care am trecut in drum spre posta si inapoi. Eu nu am avut nici o jena si nici frig. Erau 10 grade si soare din plin.
      Cu vesta de lana sub jacheta, dresuri/colant gros, am fost ok.

      Ștergere
  5. You look beautiful doll great outfit and location for picture lovely view.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am atatea emotii si atatea ganduri acum ca nici nu stiu ce sa spun mai intai! :)))
    In primul rand, iti multumesc inca o data! Tu ai fost cea care a aprins scanteia acestui "tavalug" frumos! Ne-am completat apoi... ca doua surori! :D
    Desi asemanatoare (na, e inevitabil, piesele principale sunt aceleasi), tu ai stiut cu creativitatea si spontaneitatea ta sa dai tinutei un alt aer, sa o transformi! Esti frumoasa si vesela! Pozele au expresivitate, felicit atat fotograful, cat si modelul! Vazand fotografiile in care stai pe acea balustrada, toata dinamica acestora imi facea pofta sa dau din picioare, stand pe scaun, de parca as fi fost in carusel! :)))

    M-am bucurat sa vad ca porti accesoriile oferite ca martisor! Fac echipa buna cu fusta! :)
    Am simtit ca ai scris postarea aceasta cu drag, m-am bucurat extrem de mult citindu-ti gandurile (scrise in stilul ce te reprezinta - l-as recunoaste oriunde) si admirand tinuta asta de care acum ma leaga deja amintiri frumoase!

    Te imbratisez cu mult drag, Mihule!!! :)
    You've made my day!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti pot scrie despre cum am ajuns sa facem pozele acestea, locatia aleasa era fix strada de la B.A.C si cum un fum si miros de ars venea din directia aia, am ramas in locul dinspre Dunare, mai bine decat despre emotii. Sunt var-za! :)))
      Si eu iti multumesc! ♥
      Pana sa stiu ca va iesi soarele ma gandeam si la cizme de cauciuc, pe care nu am, cu o umbrela si un pulover/cardigan peste. Aveam plan de rezerva. :D Dar oricat de mult mi-as imagina intr-un fel, tot cum ma gaseste ziua respectiva are amprenta tinuta.

      Tare ma bucur ca ti-a placut, multumim pentru aprecieri, pe balustrada Laurentiu nu vedea cadre faine pana cand nu am inceput sa dau din picioare. Am dat drumul la "muzica"! :))
      Te pup si te imbratisez. Setul este deosebit, nu aveam nici unul asa pastelat. ♥

      Ștergere
  7. Ce draguta e fusta si ce tare e ideea! Chiar am vazut-o si la Ilda, dar nu am fost atenta si nu stiam ca e a ta! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos! Îmi place mult ținuta ta, la fel de mult cât mi-a plăcut și-a Ildei! La amândouă vă vine perfect frumoasa fustă!
    Frumoasă colaborarea voastră, ați avut o idee super!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, Miha! Astfel de colaborari leaga prietenii, in unele cazuri exista de dinainte.
      pupici

      Ștergere
  9. You and Ilda had such a sweet idea Mihaela, you just look AWESOME with this skirt, I remember Ilda's look as well, both of you are so beautiful with it! And how cute are the earrings and the bracelet she gave you, you are flawless and utterly chic! I see you are make your hair grow, keep it, suits you! Pupici! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Lilli! I'm glad for our special project. I love that set!
      I want to get all my air at the same length. So until it grows at the crown will still have to trim the one that grows at the back. The evolution is less notable as always I have to give it a shape.
      Baci!

      Ștergere
  10. nice outfit, feeling summer vibe
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/men-plaids-inspiration.html

    RăspundețiȘtergere
  11. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  12. I love this outfit and ur hair style is so cool.. u look super cute nt to mention the pics r lovely xx

    RăspundețiȘtergere
  13. I love your tulle skirt, great combo with leather jacket... you are so "Rock-mantic"!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, I was more romantic in that day, previously more rock-ish, glad you like it.
      many kisses

      Ștergere
  14. frumoasa tinuta si ziua cu soare ,totul e superb ...iar tie iti sta bine cu parul mai lung

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place cum imi sta (mi-a placut cum mi-a stat) cu parul in mai multe feluri, lungimi, forme.
      Da, soarele a fost generos in ziua aia, toata ziua. :)

      Ștergere
  15. I fell in love with that skirt, you look fab!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce gingasa pari in tinuta asta. Mi se pare ca ti se potriveste perfect. E si pe placul meu, verdele si carourile fiind labiciunile mele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dia! Camasa cu carouri trebuie sa revina in garderoba mea, camasa Ildei mi-a redeschis pofta. Si la Dorina am vazut una cu roz si gri, dar nu am reusit sa o prind pe stoc, pe Kurtmann.

      Ștergere
  17. Foarte faina fusta. Intreaga tinuta e incantatoare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumos!
    Imi place mult modul in care ai ales sa o porti. Aceasta fusta e de vis si arata bine in orice combinatie.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place foarte mult tinuta! Fusta este superba,si chiar daca este subtire,pare facuta pentru combinatia asta! Sper sa ne arati mai multe combinatii pe viitor. ;)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, combinatia aceasta ai vazut-o? http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/2014/06/outfitthe-mint-green-skirt-and-few.html
      E prima, asa sper si eu sa va mai arat.
      Doar daca imi dadeam jacheta jos m-ar fi apucat frigurile, in partea de jos eram asigurata. ;)
      Te pup si iti multumesc!

      Ștergere
  20. Mi-a placut mult tinuta Ildei, acum o descopar la fel de inspirata si la tine!
    Minunata culoarea tutu-ului, e asa de primavara!
    Te pup

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am purtat-o si asta vara cu nuante de bleumarin si albastru intens.
      Multumesc, si eu te pup!

      Ștergere
  21. E draguta combinatia si iti vine bine!

    RăspundețiȘtergere
  22. It's a great look. I love your style
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  23. Thank you for visit my blog and for your words!
    I love your look, the skirt is lovely!
    Come back to the blog whenever you want --> Fashion Blog: The Silver Feline

    RăspundețiȘtergere
  24. Esti foarte frumoasa si atunci cand zambesti si esti vesela si mai frumoasa!
    Mai de mult si eu schimbam hainele cu prietenele dar acum cam suntem pe marimi diferite si nu mai functioneaza :)
    Tinuta ta, din cap pana in picoare este romantica dar si moderna. Ti se potriveste foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  25. Hola guapa!!! Tus fotos están de revista!!!

    Saludos desde Rep. Dom
    www.entreapuntesytela.com

    RăspundețiȘtergere
  26. great outfit dear;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  27. Beautiful pictures! The light and color in this are fantastic!
    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I don't know if is the right effect of the golden hour, but I like very much the result.
      Thank you for your feedback, have a great week-end!

      Ștergere
  28. You are absolutely beautiful! Wonderful skirt! So feminine!

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi place tare faptul ca ati facut asa o colaborare, mi se pare o idee originala si fun! Iti sta foarte fain parul, a crescut asa mult, iar verdele de la ochi se potriveste perfect cu bijuteriile si fusta! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In machiaj am folosit pe langa fardul verde si: auriu, albastru cobalt si bleumarin, insa se pare ca le-am blenduit prea tare ca in poze nu sunt vizibile. Culori regasite pe camasa.
      Iti multumesc frumos, Georgia, multumim! Pupici!

      Ștergere
  30. vai <3 vai <3 vaaai cat de cute este tinuta asta <3 este perfecta pentru primavara :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Superba postare,felicitari pentru ideea de colaborare....minunata.Vrem sa mai vedem postari din astea ingenioase.Va pup pe amandoua <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-am imaginat ca se va ajunge aici, ca o fusta trimisa pentru un shooting face ca lucrurile sa ia amploare. Mai mult de o scurta mentionare nici nu imi imaginam, putea fi lasata asta in umbra, dar ma bucur ca Ilda a intrebat si ea la randul sau.
      Si noi te pupam, spunand si in numele ei, multumim! <3

      Ștergere
  32. Wonderful jacket on you, very fit. Have a great weekend dear. xx /Madison
    Smile Review + Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  33. wonderful photos...you look so feminine and stylish! I really like this outfit...especially the skirt!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  34. Ti-a mai crescut parul si esti foarte frumoasa, draga Mihaela!
    Sper sa nu ti-l mai tai!
    Ai o talie zvelta, ceea ce face ca totul sa-ti vina perfect! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos, Aurelia, inca e in curs de crestere. ;)
      Pupicei!

      Ștergere
  35. uite fustita calatoare, care s-a intors acasa dupa plimbare! imi place muklt si combinatia facuta de tine!

    RăspundețiȘtergere
  36. Frumoasa tinuta, imi plac culorile, iti vin f bine :) Te pup, Miha. O primavara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Marvelous skirt. This outfit is very pretty :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Fustita a fost plimbata, nu gluma! :)))
    Imi plac combinatiile voastre, iar pozele astea sunt superbe. Adica tu ai iesit super bine, ai o eleganta a ta, orice ai purta . . .siiii parca ma mananca si pe mine sa ma indur de un outfit post :))))
    Imi place ca ti-a crescut parul si iti sta tare bine asa, te face si mai tanara. Pup lovely girl :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu pe unde stai? ;)))

      Multumim, Eva!!! Tu fata frumoasa, ce retinere ai in a ne bucura ochii cu un outfit? Nu trebuie sa te manance, let it flow! ;)
      Orice tunsoare am avut sau indiferent de hainele purtate am parut mai tanara.
      Pupicei!

      Ștergere
  39. Beautiful outfit and great location! Thanks for stopping by my blog lovely! We were discussing about following eachother on GFC, so I just followed you (GFC #1168) and I hope you'll follow back!
    Let's support eachother and keep in touch :-)
    Have a nice day!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Sonia, welcome on my blog and for following, I don't know if we talked about it but I did already. thanks! xoxo

      Ștergere
  40. Mihaela, esti atat de frumoasa cu parul lasat asa mai lung :) Am vazut aceasta postare de pe telefonas si mi-a placut mult ideea. Pozele sunt superbe, iar tu o bombonica de fata. Te pup xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru gandurile tale, vizita ta e prilej de bucurie, te pupacesc!

      Ștergere
  41. Ce idee faina, ce-ati mai pus-o la cale voi doua. :)
    Imi place fusta, mai ales culoarea e delicioasa.
    Cand eram adolescenta, obisnuiam sa fac schimb de haine cu sora mea si cu verisoara mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Te-as vedea...", "dar nu vrei si tu..." iti dai seama ce mare plan am avut noi doua, a decurs totul natural, din zbor si tare mult mi-a placut.
      Multumim. :)
      xoxo

      Ștergere
  42. For me it is always also a challenge to style my tulle skirts but I like really how you did it with your tulle skirt, dear Mihaela! You look beautiful and the details of your outfit and your makeup are matching so perfect with this skirt. Hope you are well and you enjoy already spring!
    xoxo from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You do a great job my dear! Thank you for your nice words. xoxo

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.