Treceți la conținutul principal

Din rochie in bocanci... sus pe Tutuiatu la asfintit!

Fix cand ne indreptam spre casa de la sedinta foto, cu rochia in buline, un apel telefonic ne-a fixat o calatorie spre muntii Macinului pentru un apus pe cei mai vechi munti din Romania, de pe acoperisul Dobrogei: Varful Tutuiatu!
Ce mod mai frumos de a incheia o zi, un weekend, pana la momentul cu pricina m-am ocupat sa pun mancarea pe foc, editat fotografii la foc automat pentru blog si in ultimele momente, apa, ceva de rontait, cate un sandwich, lanterne, toate indesate in rucsac, camera si trepiedul si la drum.

Era pentru a doua oara, anul trecut am facut traseul la sfarsitul lui august, era ora 10 cand am ajuns la fantana, locul unde am parcat si de data aceasta masina. Cum nu v-am aratat pozele de atunci am creat o paralela si sper sa va placa, cu poze de atunci si de acum. Atunci ne-a insotit nepotica noastra iar experienta i-a servit drept subiect la scoala, de la coborarea tin minte ca-si pierduse interesul. Acum, un vechi prieten care a subestimat cei 467 de metri ai Tutuiatului si cu care ne-am distrat copios. La coborare, odata cu lasarea intunericului lumina lanternelor era din ce in ce mai evidenta, imaginea satului, luminile orasului de la departare, au ramas doar pentru noi.

Stiati ca: Varful Tutuiatu este un foarte bun punct de observare a pasarilor rapitoare ca soimul dunarean (Falco cherrug), sorecarul mare (Buteo rufinus), serparul (Circaetus gallicus)?
Broastele ies mai ales pe timp de noapte la vanatoare? Pe langa grija unde sa calcam, in zona intinsa am dat peste zeci de broase. Broaste raioase, testoase doar ziua am intalnit.

Pentru rubrica meloman am ales astazi sa reascult:

and my fav...
cu peisaj... cu mesaj...

xoxo

1. Da' stiu ca te plimbi, nu gluma, vreau sa zic in mijlocul naturii... Mi-au placut melodiile, nu stiam artistii, de la tine mai aflu si eu ce mai apare.

1. Is ca un caine ce multi ani a fost captiv, asa as putea descrie setea mea pentru iesirile in natura.
      La muzica sunt mai curioasa si youtube e ofertant, daca ma capteaza de la primele note ascult tot.

2. o paralela superba - parca ai facut fotografiile intentionat pe aceleasi locuri - SUPERB!
    Ce haioas-i nepotica :) Apusul acela are culori de Sahara :)) wow, magnifica imagine! imi place si saltul vostru cu apusul in fundal. S-a meritat efortul! xoxo

1. Ideea de paralela mi-a venit dupa ce am descoperit ca nu am postat pe cele vechi, apoi am petrecut mult timp la selectarea pozelor. Multumim! xox

3. Ce frumos!
    Mi-ai facut o pofta de munte...Vai, vai, vai! Trebuie sa ne apucam de planuri pentru weekend. Urgent! :)
    Pupici

4. Vacantaaa! Ce poze frumoase. Emana multa energie pozitiva si chef de viata si drumetii. Vreau si eu ...

1. Macar cu Macin ne mai stingem dorul de munte. Multumiiim!
      Pregateste-ti rucsacul... :)

5. Excelenta imaginea cu soarele! Iar zona pare deosenbita. Nu am vazut-o niciodata!
    Happy WW!

6. Eu nici n-am apucat sa scriu despre vacanta mea prea mult, urmeaza cat de curand. :)
    Foarte faine pozele.
    Xoxo,

1. Multumesc Victoria. Hehe, eu inca mai scriu despre cea din luna mai. Si s-au mai adunat altele de atunci, le luam pe rand, nu avem incotro. :)
      pupici

7. ...şi uite-aşa îmi dau seama că iar am ratat Munţii Măcinului - care mă macină de ceva timp să le fac o vizită...! :)
    Iar când spui „apus"... şi când văd apus... m-ai cucerit!
    Ce atmosferă frumoasă de familie!!! Vă invidiez (în sensul bun)!
    Ioana

1. Stiu, Ioana, toate la timpul lor, stii ca mi-ar placea sa ne cunoastem atunci... cand va fi! :)
      De cele mai multe ori suntem doar noi patru dar ne bucuram de oricine ni se alatura cu inima deschisa.

8. Ce scumpa e fetita cu paltalonii roz. Imi plac plimbarile voastre mult. Pupici, Liuba x

1. Beatrice a rezistat cu stoicism primului ei traseu, acum stiu ca le prefera pe cele mai scurte. :)
      pupicei Liuba, multumesc de vizita!

9. majestic photos....my favs are those where you are forming a heart with your hands.

1. In the first one is my niece and me in the second, thank you very much, was hard to choose only few photos.

10. Apusul acela de soare... ce imagine! Aici la tine gasesc muuuuulta frumusete si liniste pentru suflet. Pup, draga mea!

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.