Treceți la conținutul principal

Yellow summer in

Vila Cerbu din Baile Tusnad
Fusta si trandafiri galbeni


Vestimentatia din calatorii
Baile Tusnad

Fusta galbena midi, comoditate si eleganta in calatorii.

Din Galati in Baile Tusnad. Unde se mananca bine.
La poarta la Hanul Secuiesc

Blogger calator, tinuta de vara.

Trip in Romania
Hotel Ciucas

Pe carari (ne)batatorite.

Cum ma imbrac la biserica.
Biserica Adormirea Maicii Domnului

Biserica din centru, statiunea balneo-climaterica Baile Tusnad.
Construita inca din 1939.

Fusta peste genunchi si top verde.

yellow skirt, green blouse combo

O gradina mica, insa plina cu flori si ornamente.
Vila Cerbu din Baile Tusnad

In parfum de roze.

Unitate de cazare curata si cocheta.

Particip cu aceste fotografii la rubrica Miercurea fara cuvinte, de la Carmen, de Calin preluata.
Tema propusa pentru astazi: galben, dupa cum am anuntat.

xoxo

Comentarii

  1. Miha, eşti foarte frumoasă şi delicată, aşa cum ne-ai obişnuit.
    Ţi-a crescut mult părul şi te prinde la fel de bine ca şi tunsorile scurte.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș adăuga doar că îmi place enorm răspunsul la provocarea de ieri pentru ziua de azi.
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Multumesc, Aurora, i-am dat o forma de bob lung.
      pupici

      Ștergere
    3. Ma bucur, Calin, se pare ca am gandit cu folos. :)

      Ștergere
  2. nice combo..i like your shirt
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice colour combo!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase fotografiile. Imi place cromatica pe care ai folosit-o la tinuta. :)
    Te pupacesc!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, e tonica si racoritoare daca ne gandim la vreun cocktail. :)
      pup

      Ștergere
  5. Foarte frumoase imaginile. Parca ti-ai asortat tinuta cu ambientul,
    desi poate ca este o coincidenta. Ai un har aparte de a combina culorile! :)
    Happy WW, draga Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu cred ca ar fi gresit, natura ne inspira. Iti multumesc, Suzana. Tinutele evident mi le-am stabilit inca de acasa, fix pentru cate zile am fost plecati. Nu imi place sa-mi incarc bagajul inutil. :)

      Ștergere
  6. cat imi place combinatia de culori!!!! La maxim!!!
    cu drag, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa combinatie de culori. Te prinde de minune! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara proba nici nu plec de acasa, glumesc, partial. :D
      pupici

      Ștergere
  8. Superbe fotografii,iar tu ești o dulcică,Mihaela!
    O zi minunată îți doresc!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti foarte frumoasa Mihaela. Super frumoasa locatia si pozele :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Bianca! Pozele le-am facut intre pauzele de masa si ilustreaza centrul statiunii.
      pup

      Ștergere
  10. Foarte frumoasa prezentarea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  11. What a beautiful place! :) I love how you mixed those colors :)

    fashionabejita.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Tijana, I would love to read a post on your blog about a trip in Romania. :)

      Ștergere
  12. Te incadrezi foarte bine (si nu doar datorita culorilor hainelor) printre trandafiri. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare mult imi place combinatia de galben si verde! Te prinde bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mihaela, I like the yellow pencil skirt, it is a nice bright color for the summer... the places you had the pictures taken are beautiful buildings... such great architecture xox

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce faine sunt pozele. Locuri superbe, ma face sa-mi fie dor de Romania, desi am fost in Romania anul acesta. :)
    Am si eu o fusta galbena in aceasta nuanta, Choies, stil creion.

    Sa ai o zi excelenta!

    Pupici, Victoria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca daca nu gresesc o am din acelasi loc, ori doar eticheta, dar e de pe un site asiatic cu siguranta. Nu are jupa, drept sa spun cand a sosit ma asteptam la o fusta cu mai multa tinuta, la un material din stofa ori ceva.
      pupici

      Ștergere
  16. O combinație de culori îndrăzneață și tonică. Bravo!

    Happy WW, Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zina, ma bucur ca ti-e pe plac.
      Rudele ma (re)cunosc de la departare dupa cromatica de culori purtata. :)

      Ștergere
  17. Ce bine te prinde. :D Multam de incursiune! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  18. Your skirt is a lovely shade of yellow and the color of your blouse coordinates so well with it.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Rowena, I have one more combo with this skirt to present. shht! :)

      Ștergere
  19. I love yellow, it is such a positive colour. That yellow midi skirt is a great pairing with that green blouse. You look very ladylike and elegant. Perfect styling.

    What is more, I really like the location. All the greenary matches your outfit wonderfully. That church looks majestic. Fantastic photos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. We both like yellow and your comment is not a surprise for me, thank you for your kind words. The house full of flowers is where we
      accommodated, close to the church.

      Ștergere
  20. Esti foarte frumoasa, iar pozele sunt superbe! Iti sta foarte bine imbracata asa. Te pup! <3

    RăspundețiȘtergere
  21. You look so beautiful my dear Mihaela and effortlessly chic as ever! Such a cool and original color matching. Hugs drag mea! xo

    RăspundețiȘtergere
  22. Wooow si plimbarea si tinuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat mai comoda, dar feminina. Si care sa se boteasca greu. :)

      Ștergere
  23. Waaaa, ce mult ti-a crescut parul! ❤
    Si ador tinuta asta vesela. Ai folosit doua din culorile mele preferate ❤
    Pup Miha! :* You're beautiful, as always! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  24. Lovely outfit and beautiful scenario! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose NEW POST

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi plac la nebunie culorile pe care le-ai purtat. Combinatia e de milioane! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Minunate fotografii, superbe peisaje. Şi te încadrezi perfect acolo. Eşti o drăguţă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, un domn m-a abordat intr-o ungureste-romaneste in timp ce faceam poze, asa ca doi flacai... le-am zambit, doreau sa le fac si lor una insa nu chiar. Unii au sufletul tanar. :)

      Ștergere
  27. Love the combination of outfit! Beautiful pics!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. I love the components of this outfit! Love the pop of yellow.

    RăspundețiȘtergere
  29. Galbenul este una din culorile mele preferate vara. Atat de vesela, ma binedispune imediat ce o port. Cadrele surprinse sunt minunate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, in mini concediul ala am mizat pe multa culoare. :)

      Ștergere
  30. The Colours are amazing! Great Outfit :)
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place mult combinatia de galben cu verde, si pe tine te prinde tare bine..Si parul vad ca ti-a crescut si iti sta super

    RăspundețiȘtergere
  32. You look stunning I love these colors together :)

    Florals&Smiles

    RăspundețiȘtergere
  33. Love everything here! Happy weekend, dear! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  34. Foarte frumoase imagini iar combinatia in care ai purtat fusta galbena e tare reusita! :) Weekend placut! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  35. I love the mix of colors- you look great

    RăspundețiȘtergere
  36. Such a lovely outfit. I love the color combos.
    BEAUTETUDE

    RăspundețiȘtergere
  37. Deci este bluzita despre care tocmai am zis in alta postare ca imi place, nu? :D Imi place tinuta, esti foarte frumoasa! Si vaaai, iar ne plimbi in locuri faine, sunt superbe pozele! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ea este, am luat-o cu mine si la Baile Tusnad. Multumesc! :*

      @Georgia, multumesc! :*

      @Deyutza, multumesc, ma bucur! :*

      @Kelsey & Kenecha, Shirley, Karolina, Beautetude - thank you ladies!

      Ștergere
  38. ce imi place combinatia de culori! ( desi albastrul e mai apropiat de mine )

    RăspundețiȘtergere
  39. Draga mea, esti foarte frumoasa!
    Ar fi bine sa nu-ti mai tai parul, arati minunat!

    RăspundețiȘtergere
  40. Te potrivesti printre trandafiri :) Zana florilor :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.