Treceți la conținutul principal

Biertan si Viscri

 "Eu cred ca vesnicia s-a nascut la sat.
Aici orice gand e mai incet,
si inima-ti zvacneste mai rar,
ca si cum nu ti-ar bate in piept,
ci adanc în pamant undeva." - Lucian Blaga, Sufletul satului


Biertan








***
 

Viscri
 







Particip cu aceste fotografii la rubrica Miercurea fara cuvinte, de la Carmen, de Calin preluata.
Tema de astazi: Vesnicie. 
33, fix intr-o zi de miercuri, la ora 12. As putea spune ca vizitarea celor doua sate s-a facut special pentru mine, un cadou. :)
 
Happy WW!
xoxo

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut tare mult, pentru masina drumul e un chin, starea in care sunt aceste cladiri, bisericile fortificate, nu a fost agreata de catre sot.

      Ștergere
    2. Mda, cu bucati intregi lipsa de asfalt gandul iti fuge la service-ul auto. Viscri l-am vizitat singura, era prea necajit al meu si ajunsesem si inainte sa se deschida cu jumatate de ora. S-a intors la masina.

      Ștergere
  2. Veșnicia se va fi născut oare în orice sat?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru totdeauna pasii inaintasilor isi vor face auzit ecoul. :)
    Frumoase fotografii, frumoase locuri!
    Happy WW!

    La multi ani frumosi! Sanatate, armonie si belsug iti doresc! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Splendide fotografii,mi-au plăcut și versurile lui Lucian B.!
    O zi minunată îți doresc,Mihaela!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase imagini! Parca istoria zvacneste din ele. Mi-ar placea si mie sa vad aceste zone.
    Happy WW, draga Mihaela si La Multi Ani! Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multi ani am tot mers la Agnita,orasel opropiat.Din Biertan aveam o matusa,dar n-am ajuns acolo.Noroc cu pozele tale ca-mi pot face o imagine.Poate o sa ajung in viitor.Numai bine si la cat mai multe calatorii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana, multe locuri sunt vazute... pentru prima oara. As mi veni pe aici! Drumurile insa sunt dezastruoase.

      Ștergere
  7. Frumusete atemporala, poate se vede modernismul pe undeva, dar sunt sigura ca exista un nucleu de imagine care nu se va schimba niciodata. Ai surprins imagini foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poze si ce locuri frumoase! N -am ajuns inca dar mi-as dori 😉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista un traseu/aplicatie prin care se pot vizita mult mai multe cetati si biserici fortificate, eu am integrat cateva din drumul nostru, cat ne-a permis timpul. Pe unele le-am admirat din mers, precum cea de la Prejmer.
      pupici

      Ștergere
  9. nu am fost acolo, decat prin preajma, tare as vrea sa ajung!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe fotografii. O saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Incredible images! Some of natural beauty and some of amazing bulidings with so much history within them. Every photo is perfect!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pentru frumoasele cadre!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase locuri, frumoase fotografii! Mulțumesc că ai împărțit cu noi bucuria acestei călătorii!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sper pozele, imi place foarte mult miercuera ta fara cuvinte. :)
    Sa ai un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gosh, de-abia acum am vazut ca am facut greseli, cred ma grabeam, "super" si "miercurea" voiam sa zic. :)

      Ștergere
    2. Nu-i bai. :) Multumesc, seara faina Victoria!

      Ștergere
  15. Nu am fost acolo, dar pozele sunt absolut minunate!
    Vesnicia s-a nascut la sat. La satul de gospodari, zic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu, fara oameni gospodari satu-i trist. Partea buna e ca oricand se poate schimba situatia, e in mana lor.

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. Pe ici colo, mai putin pe blog, multumesc tare mult pentru gand si vizita, Mona! :*

      Ștergere
  17. Cat de frumos, imi plac astfel de locuri.

    RăspundețiȘtergere
  18. Un must pe lista locurilor de vizitat in tara. Splendid !

    RăspundețiȘtergere
  19. La mulți ani de ziua onomastică, dragă Mihaela! Sănătate și bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumiri mii, de vizita, de urare, de caldura! Toate cele bune, Alex!

      Ștergere
  20. Superbe locuri avem! Deşi nu sunt chiar departe de mine, din păcate n-am ajuns pe aici. Dar nu e timpul pierdut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i, amintiri faine oriunde vei merge sa ai! Ar fi indestulator. :)

      Ștergere
  21. Mihaela, ești bine? Văd că a treut o lună de când nu ai mai postat pe blog.

    Îți doresc sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate pentru blog, nu sunt bine, nu mai e timp dar va veni. Eu sper.
      Iti multumesc tare mult de vizita si intrebare!
      I

      Ștergere
    2. Nu e, Miha, stai linistita, doar pentru blog nu e benefic, dupa atata vreme de pauza nu reusesc sa scriu macar un articol. Prea multe ganduri, prea putina rabdare.

      pupici

      Ștergere
  22. Ce minunatie de poza si ce mi-ar placea sa vad si eu aceste locuri. Impresia mea este ca ti-am scris un comentariu mai demult, oare visez???? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-o fi pierdut, nu am primit, nici in spam. Multumesc de vizita, pupici!

      Ștergere
  23. Draga Luiza, daca m-ai vizitat inseamna ca ti-e mai bine, eu asa sper! Multumesc! La mine nu-s dar lucrez la asta, sunt hopuri de trecut.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumos, asa este la sate parca te prinde viata. Au ceva aparte satele. Totul pare mai frumos acolo.

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu ai mai scris nimic de mult, toate bune?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pauza cred ca va mai dura, imi pare rau ca nu am cu ce sa va rasplatesc vizita. Lucram sa fie bune, a venit si trecut si Craciunul.
      Sarbatori cu bine!

      Ștergere
  26. super cadou!!! :) sa mai treci prin Transilvania! pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. Răspunsuri
    1. Valuri, valuri, Miha, multumesc!
      Trec, vin, toate trec.

      Imbratisare

      Ștergere
  28. Am ramas in urma tare cu bloggingul. Si cu pagina mea, si cu blogurile pe care le urmaream. Vad ca ai umblat mult incolo si incoace, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din punctul asta de vedere, cu umblatul am stat tare bine, suntem bucurosi! Timpul... of, mai sunt povesti nespuse, poze, locuri ce stau in asteptare pentru publicare.

      Ștergere
  29. Craciun fericit, draga Mihaela!
    Petreceri frumoase de sfarsit de an!
    La Multi Ani cu sanatate, bucurii, impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori fericite, Suzana, toate cele bune si in casa si inima ta!
      Multumesc

      Ștergere
  30. Craciun Fericit, cu liniste si pace!
    Si un An Nou imbelsugat, minunat, plin de iubire si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  31. desi am fost prin zona, in aceste sate nu am ajuns si tare imi doresc! mercic, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  32. o adevarata inspiratie Viscri. Atata naturalete si calmitate. Chiar a stat timpul in loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intre timp a devenit atat de popular incat satul se simte sufocat, e nevoie de moderatie ca sa poata si localnicul cat si vizitatorul sa simta in tihna..

      Ștergere
  33. Frumoase fotografii, tare mult mi-ar plăcea să ajung și eu în acea zonă. :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce antiteză, clădirile, culorile, natura! Sunteti norocosi ca puteti calatori atat în țară si bine faceti, eu am ars etapa asta adica am sarit-o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil va veni un timp in care va veti putea bucura si voi, eu asa cred, sa fie cum sperati si va doriti.
      Biertan mi-a placut mult, as fi vrut sa zabovesc mai mult, domnul meu in schimb nu era in ape bune. Starea de degradare a accentuat plecarea.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.