Treceți la conținutul principal

Mega Concurs: 10 pentru blogosfera!

Zilele acestea am incropit o surpriza de proportii pentru voi, uneori e atat de greu sa tii un asa secret!
Gata, sa dam jos valul misterului! V-am facut curioase?
Ei bine Alina lui Brumarel m-a contactat sa punem tara la cale impreuna cu alte bloggerite, in total 10, dupa cum si titlul o spune pentru un concurs, spunem noi, fara precedent. Bloggeritele pot fi unite!

Cele 10 suntem:

Adina Meg
Aguritza
Alina lui Brumarel
Alina Anghel
Diana
Elisa
Gabriela
Ilda
Mihaela Pojogu, adica chiar eu :P
Simona.

Miza?
11 premii!

Unul foarte mare, la care am contribuit cu toatele:

Mai pe larg:

Gel de dus Marionnaud, creion ochi Essence, Stick ochi obositi Sephora, accesoriu cu mini aparat Nikon pentru fotografa din tine :)

Crema de ochi BioClinic de la Oriflame

Gel de dus Balea cu guave + Crema hidratanta de corp cu extract de masline Planet Spa + Carte "Cum sa nu te lasi dus de nas de o fata sub acoperire".

Clutch, cercei, blush Oriflame, fard trio Beauty Uk, oja Avon nuanta Fast Time Teal si crema de maini Essence.

Parfum Avon - Little Red Dress

Colier handmade si lotiune hranitoare de maini si de corp Avon Naturals

Voucher de 200 lei pe Kurtmann

Body Shimmer Pink by Victoria's Secret + lotiune Victoria's Secret Love Spell

Balsam de par Hofigal, pigment professional Bella Pierre din minerale 36 Money, oja Golden Rose Paris verde 207, doua bratari.

Paleta 32 rujuri Romwe, o pereche gene false Select Lash, o oja Farmasi no. 18.





Daca toate acestea a fost premiul cel mare, celelalte 10 sunt premii speciale alese de asemenea cu mult drag.

Adina Meg:
Set Sampon + balsam pentru volum Balea, luciu buze Kallos, oja Max Factor

Aguritza
Gel de dus Avon Senses+ Un pachet cafea Jacobs

Alina lui Brumarel
Apa florala de trandafiri si ulei vegetal de caise, ambele Mayam (Elemental)

Alina Anghel
Gentuta/portfard roz cu paiete, oja mata rosie Gabrini, Instant volume lip gloss HighTech Cosmetics, nuanta 3.03 candy pink.


Diana
Sapun cu lapte si miere Oriflame + mini paleta de farduri Ruby Rose

Elisa
Glam Eyes HD Rimmel London, set 3 luciuri buze, un parfum Tokidoki si Sally Hansen Polish Strips

Gabriela
Balsam de par Hofigal, crema de maini Himalaya, crema pentru picioare Yves Rocher si cercei

Ilda
Ceai Basilur, crema de maini Silk Beauty - Oriflame si gel de dus cu extract de cafea - Yves Rocher

Eu
Camasa portocalie marimea 38, papion/brosa handmade, o cutie model floricele pentru unghii.

Simona
Spray deodorant Balea, Lapte demachiant cu extract de macese Cosmetic Plant, Crema hidratanta cu extract de macese Cosmetic Plant, Masca de par Volumea Rene Furterer (varianta mini), Piatra de alaun Crystal, iHerb, 2 oje Farmasi (127 si 14), Capsule concentrat de ochi Balea, Balsam de buze Sierra Bees, iHerb.

xoxo

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.