luni, 30 septembrie 2013

[NOTD] Dots mania!

Plecand de la degradeul cu buline azi va arat o manichiura pe aceleasi culori cu buline aplicate intr-o ordine haotica pe (aceeasi) baza de la essence - modern romance.





Nu stiam exact numele lacului de la OPI, cu ocazia asta am cercetat-o si cautand cu google dupa toate numerele trecute pe sticluta am aflat ca o cheama Cajun Shrimp.

*postare programata; pana la ora 23.59 mai aveti timp sa va inscrieti la concursul nostru colectiv:
10 pentru blogosfera.

O saptamana excelenta!
xo

52 de comentarii:

  1. Atat de mult imi place oja asta de la Essence, am avut-o si eu, insa din pacate nu ma tine pe unghii nici 24 de ore :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ce a iesit :-D imi place la nebunie si ideea de multe bulinite si colorate. ce-i drept, nu am incercat acest model pana acuma :-)) dar, cu siguranta il voi trece pe lista !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cute!

    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce buline vesele :D Invelesec chiar si vremea de afara :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. simpatic, seamana cu una din ojele Golden Rose cu aceste picatele!

    RăspundețiȘtergere
  6. I am not the hugest fan of sports but I love this pretty colour combination!

    RăspundețiȘtergere
  7. love polka dots, your nails look lovely!

    RăspundețiȘtergere
  8. This nail art is too cute, Mihaela:)
    Happy Monday!

    RăspundețiȘtergere
  9. I have to get a dotting tool. It's such a cool and easy way to spice up a manicure.

    www.ohtobeamuse.com

    RăspundețiȘtergere
  10. great post! following you now. I hope to see you in my blog sometimes. thanks! Kisses from VV!! www.voguelyvan.com

    RăspundețiȘtergere
  11. great post! following you now. I hope to see you in my blog sometimes. thanks! Kisses from VV!! www.voguelyvan.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Great job... I love polka dots!!!!
    Kissssss

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte "dulce" manichiura ta! :) :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte drăgălaşe! Trebuie să pun şi eu la lucru micuţa mea ustensilă pentru modele :-)
    O săptămână cu bucurii, Mihaela! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow, Grate! Followed you now find your link)))
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunata fiecare nuanta folosita!
    Acum am vazut-o si pe OPI a ta...:)
    cea de la essence are o delicatete!!!

    Pupici, Miha!
    Saptamana faina si pentru tine, cu tonus si energie!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte cute:) Intotdeauna mi-au placut bulinele:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Amazing nail art!!! love China Glaze + Essence! the result its amazing!!



    TODAY FASHION EXHIBITION+ OUTFIT OF THE EVENT!


    MADRID FASHION DREAM

    RăspundețiȘtergere
  19. Oh my gosh, those are sooo cute!! I really love the colour combinations, thanks for sharing. :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  20. Îmi plac unghiile tale îmbulinate :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    RăspundețiȘtergere
  22. Am si eu nuanta asta de la OPI. E printre preferate

    RăspundețiȘtergere
  23. Arata gustos :))

    Pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  24. This looks so pretty, you should submit a manicure for my reader´s nail art on my blog (link here: http://www.clothesandcamera.com/2013/09/manicure-monday-your-manicure-over-here.html )
    :)
    xx

    RăspundețiȘtergere
  25. Love it!!! The polka dots are too cute ^^

    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  26. Un asemenea model mi-ar placea si mie. :) Pare atat de vesel si tineresc! :) Iti face ziua mai frumoasa. :D Mai ales daca e una mohorata de toamna. :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Lovely manicure sweety <3

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  28. Ma duce cu gandul la Valentine's Day! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. This is such a great idea. I love dots and your nails look so lovely.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu as purta numai buline daca ar fi dupa mine.Acum insa port niste sstrasuri.Am zis ca e momentul sa fiu mai "sparkly" si mai fashion :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Va multumesc frumos pentru comentarii, nu tin cont de vreme ci doar de ceea ce-mi face cu ochiul pe moment, imi place cum a perceput-o fiecare in parte :)
    Ana, poate ni le si arati :*

    Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  32. ...very pretty nail art...I love dots!!!
    ...check out my blog...we can follow each other!!!
    ...kiss...lu!!!
    http://beautylovelemiefollie.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!