joi, 12 aprilie 2012

Bring pink in your life






Sau cum sa sfidezi vremea ocolind hainele si culorile posomorate.. pe criteriul asta s-a nascut si postarea asta. La cum iubesc eu vremea rece as fi stat ca un urs mormaind sa vina primavara drept in varful patului cu sosoni inalti pana la genunchi, o carte, un ceai sau un vin si o ciocolata langa sa-mi aline asteptarea. Uneori nici chef de scris sau citit bloguri nu am. Dar cand sunt nevoita sa ies afara, cu greu, pun culorile pe mine sa atat vremea. De multe ori imi aduce zambete.
Update: Graba strica treaba..am corectat titlul "bring pink in your like" :D
Maine imi iau zborul, postari dupa sarbatori. Cu ocazia asta va urez un Paste fericit tuturor !
Pace & love !

19 comentarii:

  1. great blog sweetie!!!

    Jimmy Choo clutch giveaway here: http://www.1sillaparamibolsoblog.com/2012/04/jimmy-choo-clutch-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. I'll participate if is still on.

      Ștergere
  2. Rooooooooooz :X Mama da ce ninge =))) eu azi am fost la interviu in fusta =)) si a fost cam frig totusi :-? dar nu ninge +))

    RăspundețiȘtergere
  3. Love the shoes!!!
    I just made a blog!!!
    Please visit and follow if you like!

    http://newfashionorder.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. such a pretty outfit :) and the pink suits you so well, dear!
    in btw you have a really nice blog :)
    feel free to check out my blog as well, if you like!

    xoxo FlirtingwithFashion

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Rebekah, I saw already your blog.

      xox

      Ștergere
  5. nice outfit! love pink :)))

    Hanna
    http://www.riseandbloom.com
    Win a Fossil watch & jewellery!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sta bine cu aceasta culoare!

    Culorile sunt facute tocmai pentru a invinge "intunericul"...asa ca bine ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  7. The pink makes your outfit look very refreshing! I love your boots!

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!