sâmbătă, 25 mai 2013

Nails, dorayaki & pieces of an outfit

Golden Rose 53

 in doua straturi - 2 coats
 Ieri am zis ca ma odihnesc, ceva misca in mine si nu puteam sa stau la orizontala, dar a fost bine ca am luat pauza de la laptop chiar daca am spalat pensulele de makeup, am facut ordine in cosmetice si mi-am facut manichiura si pedichiura. 

La picioare am dat in mintea copiilor si m-am facut in mai multe nuante de mov, putin negru, putin rosu si acest albastru. Putin insemnand o unghie :)) Pofta de culori inchise.


 De Constantin si Elena am facut clatitele astea gen americane. Dint-o portie mi-au iesit sapte bucati. A doua zi am repetat figura, sa vada cum sunt si fratele meu mic.

Tinuta asta am purtat-o saptamana trecuta, m-am simtit putin lolita :)) un top cu multe volane a devenit fusta!
Dresul e foarte misto, de pe Romwe si iti da impresia de ciorapi peste.

Va pup, datoria ma cheama!
Sa aveti o zi faina xoxo

37 de comentarii:

  1. superba aceasta nuanta de albastru metalic! tinuta nu imi dau seama exact cum e, dar dresurile sunt tare dragute :) un weekend minunat iti doresc! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Este wow nuanta ojei, arata foarte bine pe unghiile tale!

    Imi place mult colierul din colaj; ciorapii, de asemenea!

    Sa ai weekend frumos, Miha!:*
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesante dresurile.. :D
    mi-ai facut pofta de clatite.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culoare frumoasa are oja. Pancakes sunt preferatele mele, iar colierul imi place super mult. O zi faina si tie. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. vai, ce nuanta faina de albastru :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa nuanta ojei.
    Si eu sunt fana a clatitelor americane.
    Dresul acela este excelent. Il adaug pe wishlist. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow I love the colour of your nails! I have them but in a different brand.

    Inviting you to join my Oasap international giveaway here: http://eljovenlector.blogspot.com/2013/05/raisie-speaks-x-oasap-may-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci oja asta e SUPERBA :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta tinuta ta, subscriu fetelor, imi place dresul.Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ciorapii sunt foarte interesanţi.
    Şi mi-ai făcut poftă de clătiteeeeeeee :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Deep blue, lovely nail color my dear!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de tari sunt dresurile! Mi s-au aprins beculețele când le-am văzut :D
    Iar nuanța ojei este superbă, roială!

    RăspundețiȘtergere
  13. Really nice pics!

    New post on: www.saraballardini.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Beautiful color!!!
    Have a wonderful weekend!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  15. gorgeous nails:)and nice accessories!

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place mult manichiura, Mihaela.

    Sa ai un weekend frumos,

    nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  17. You have wonderful strong nails, dearest Mihaela and I like this necklace <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  18. I love the nail polish colour and the statement necklace

    http://fashioncadet.com/
    www.alwand.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  19. De cand le-am vazut prima data in filme visez la clatitele americane. Nu am ajuns nici pana acum sa le degust, dar sunt sigura ca mi-ar placea. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Va multumesc pentru comentarii. Dresurile sunt si mai faine in realitate. Poza a fost facuta seara cu blit. Nu sunt greu de facut clatitele, nu necesita ulei. 4 oua, 100gr zahar, 200gr faina, o lingurita praf copt dizolvata in 4 linguri de apa. Dupa ce sta 30 de minute in frigider le coaceti.
    O sa va arat si o poza cu tinuta intreaga dar e pe telefonul sotului si nu-l prind disponibil.

    xo
    Thank you for your comments :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai un stil foarte dragut... esti foarte simpatica :*

    http://btl-allysa.blogspot.ro/ aboneaza-te daca iti place... as aprecia

    RăspundețiȘtergere
  22. wooow gorgeous those blue nails! i adore them!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    RăspundețiȘtergere
  23. e superba nuanta unghiutelor!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  24. Hehe,de-ale fetelor.Interesant.

    RăspundețiȘtergere
  25. De ce nu ai pus un link catre dres? :P De cand tot vreau sa-mi iau si tot nu ma hotarasc.. :))
    1. Am cautat printre oje sa ma conving ca o am si eu. :))
    2. Mi-e o pofta de dulce...
    3. Esti o frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. great blog!
    www.3fstreet.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc frumos pentru comentari, tuturori. Alexantza am rezolvat, il gasesti aici: http://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/2013/05/my-mimetic-buskin-jacquard-weave-tights.html

    thank you!

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!