Treceți la conținutul principal

Ce mai urmeaza sa testez si cu gandul la noutati


Pe langa alte cateva produse care nu am reusit sa le fotografiez la un loc, cam astea sunt produsele primite in ultima vreme. Asa cum spunea si Dorina, un blogger de beauty nu primeste produse gratuite. Este un serviciu de tip barter, da, produse in schimbul unor servicii. Opinia asupra lor ulterior trebuie sa fie sincera indiferent de provenienta, iar asta este tot ceea ce conteaza.

In weekend am lucrat la poze pentru produsele ce vor veni in atentia voastra, dar si a acestora pentru a nu fi prinsa pe picior gresit si sa nu am poze de prezentare sau fara ambalajele de baza. Uneori consortii ne mai strica planurile. hehe

 Nu cunosc calitatea acestor produse, dar modele cu siguranta mi-au atras atentia. La un moment dat va trebui sa imi mai achizitionez vreo doua-trei seturi. Mi-ar placea unul alb precum cele din camerele de hotel, unul in culori vesele si deschise si unul in culori inchise dar care sa te relaxeze si sa te indemne catre visare. Lenjerie de pat imprimata digital v-ati cumparat pana acum, sunt curioasa de cum se comporta la spalat? Evident la temperatura recomandata.
La modelul D-SLR NIKON D5100 se ofera cadouri in valoare de 269 Ron (filtru marumi, card memorie SD, geanta, trepied), pentru iubitorii de Canon la modelul D-SLR Canon EOS 600D se ofera un discount de 11% + cadouri (ruscac foto, ofiectiv foto, card memorie SD si trepied).

Pe Kurtmann au aparut noi modele de la Lefties, iar pe MiniPRIX daca nu stiai in acest weekend transportul este gratuit, reducere de 10% la ciocolata si 15% reducere la produsele Instituto Espanol.

Am vazut niste hamace saptamana asta la care mi-a ramas gandul. Momentan nu am unde sa-l montez, insa un model e trecut pe lista de cumparaturi. Aveti grija in cazul in care aveti aplicat tavan fals..

Duminica faina, am fugit la alergat!
xo

Comentarii

  1. Cat de bine arata lenjeriile de pat, mai ales cea cu simbolurile Frantei. Love it, chiar ca mi-as achizitiona asa ceva. ;) Am testat ieri intr-un magazinel Samsung S 4 si m-am indragostit de el. E divin! :D
    Dupa ce mi-am luat eu Nikonul, au inceput sa apara promotiile cu diverse cadouri. Mie nici card nu mi-au dat la el. Sau gentuta. Si acum suspin dupa Canon EOS 600 D. Desi sunt nikonista, in sufletul meu tot Canonul ocupa primul loc. :P
    Weekend minunat in continuare, Mihaela si spor la alergat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la testat. :)
    Mi-ar placea si mie un hamac...:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. My dear Coco, I find them in an online romanian shop. Sorry, you can't buy, hope you'll find something similar in Italy.
      xoxo

      Ștergere
  4. Asteptam rabdatoare impresii despre fdt...

    Imi plac mult lenjeriile; favoritele mele: cea u Turnul Eiffel, cele cu cercuri si dungi colorate; cum spuneai tu, imi doresc si eu una de un alb imaculat si una pe nuante inchise!

    Multumim pentru info!
    Te pup!
    Duminica placuta, Miha!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ceva produse :) Spor la testat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase lenjeriile de pat. Si eu mai vreau sa imi cumpar cateva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa lenjeria de pat cu simbolurile Parisului... Astept parerile privitoare la produse!

    RăspundețiȘtergere
  8. Omg ce lenjerii superbe de pat :X mai ales cea cu Paris.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu chiar mi-am cumparat 2 lenjerii de curand, in culori pastelate. Si eu vroiam sa alerg, dar a venit ploaia si mi-a stricat planurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ies dimineata la primele ore, ciugulesc ceva satios si apa dupa mine. Ploaia a venit si pe la noi spre seara.

      Ștergere
  10. Chiar ieri am cumparat si eu o lenjerie de pat, cu dungi colorate, iar azi un fond de ten matifiant.. neam sincronizat :)

    RăspundețiȘtergere
  11. i always love to see bedcover lol

    Invite you to enter my giveaways :D
    Luch Luch Craft OASAP Giveaway Click here :)
    Hope you will join :)
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Love the Tour Eiffel sheets!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    RăspundețiȘtergere
  13. PS. Am aruncat un ochi pe linkul cu pixie cuts pe care mi l-ai dat intr-un comentariu.. imi pare rau ca nu mi-a trecut si mie prin cap sa intru pe pinterest cand cautam frizuri pixie in trecut, am gasit cateva preferate, insa acum sunt in proces de crestere a parului.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi picase fisa tarziu, sunt bune pentru analiza, cel putin pentru mine ca sa stiu cum tai. :)

      Ștergere
  14. Eu am lenjerii de pat de la Vivre și sunt foarte mulțumită, au cele mai mari cearceafuri, salteaua mea are 1,80 pe 2m, și în comerț nu găsesc așa dimensiuni mari. Dar după multe spălări , arată foarte bine. Le recomand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru recomandare, chiar eram curioasa de calitatea celor de la Vivre si mai ales cum se comporta dupa spalare. Soacra'mea are pat asa mare, al nostru e de 1,4x2m.

      Ștergere
  15. Foarte frumoase sternuturile, deja am pus ochii pe cateva. In curand ma mut in casa noua si nu as avea nevoie de ele. 2 seturi noi ar fi binevenite. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru noua casa, daca e o achizitie si nu doar o simpla mutare/chirie. :) Cand am primit acum ceva timp in urma un set si era micut, am cusut de un altul(cearceaf) si am reusit astfel sa-l folosesc.

      Ștergere
  16. Sunt indragostita de fdt La RochePosay. Imi place mult textura, acoperirea, culoarea, totul. Am varianta de 10 ml dar sigur imi cumpar full-size.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial mi s-a parut mai inchis, dar cand l-am intins era alta poveste. Il mai tin sub observatii. Textura si mie imi place, e matasoasa :)

      Ștergere
    2. Da, in tub pare un maro inchis. Dar pe fata nu se vede asa, deloc, se adapteaza cumva. Oricum vine caldura mare si cu toata protectia mea solara, putin tot se va inchide la culoare si tenul.

      Ștergere
  17. arata bine lenjeriile, pe mine m-a atras mult atreia, dar tot asa, nu pot sa-mi dau seama de calitatea materialului si mi-e ca fac o prostie :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea intreb si eu, mai ales in cazul celor imprimate digital.

      Ștergere
  18. OMG, these are great pics. I love the maxi dress! Good choices! Thanks for stopping by my blog, would you ilke to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    RăspundețiȘtergere
  19. Ah, arata asa de bine lenjeriile, ma fac sa ma gandesc la un somnic din ala luuung. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.