Treceți la conținutul principal

[Outfit] fusta midi, jacheta de piele si un sirag de perle

Vremea iar s-a dat peste cap si oricat de mult ne-am dori sa ne imbracam intr-un anumit fel, ne influenteza. Dimineata soare, semn ca azi avem o sansa, ma suna dragul meu. Dupa-amiaza ne oferea ploaie sau nori de toata frumusetea, cam asa a zburat saptamana si eu nu mai apucam sa pozez fusta asta neagra de pe Sheinside.

 

Mi-am zis fie ce-o fi, mi-am aranjat hainele si am ramas blocata la partea de sus. Paltonul maro e ingramadit intr-un raft, cel negru prea mare pentru tinuta asta, doar intr-o jacheta e prea subtire mi-am zis si atunci am inhatat de pe umerase sacoul casual negru din acelasi material cu fusta midi si jacheta de piele ecologica. Cu vesta albastra de lana si celelalte straturi sunt in siguranta, dar am alcatuit si o suprapunere draguta.

Review: Fusta are un material plin si gros, din poliester, asa cum il au: rochia rosie cu guler tartan, rochia rosie cu buzunare, rochia alba. Talia este fixa si inchiderea se face cu fermoar. A venit impreuna cu puloverul rosu, in stare perfecta. Se aseaza mai bine pe un corp cu forme pliurile, fusta are tinuta.
Colierul de perle a fost primul la gat, cu gandul la Ramona (o gasiti pe ColourMePretty/Fashion Whispers) si suprapunerile ei in materie de accesorii am adaugat si pandativul margareta si colierul shabby chic primit in dar de la Ana (o gasiti pe Enchanted Ana). Mi-a placut rezultatul, sotul nu se astepta avand in vedere vremea uracioasa, dar tot am iesit pe vant cu cheful inainte. Frig nu mi-a fost, a doua zi, adica azi, ghiciti ce... a nins! :)


Jacheta H&M // Esarfa miniPRIX // Geanta Echopaul

Camasa Romwe // Pulover C&A // Vesta Tally Weijl
Fusta Sheinside // Cizme Tally Weijl






Voua cum vi se pare?
xoxo

Comentarii

  1. Imi place look-ul, dar si cu iti sta cu parul mai lung!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, la par trebuie sa-l mai iau putin la spate pierdut si o idee in laterale. xo

      Ștergere
  2. You look very pretty and stunning great outfit. Have a lovely weekend.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi dear!!! thanks for the comment <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu doar comentariul dar si accesorizarea lui cu un zambet ma face si pe mine implicit sa zambesc, iti multumesc! :)

      Ștergere
  5. I love your houndstooth vest. You look so pretty in these photos...and I like your entire outfit :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. You look lovely, the vest is gorgeous. I hope you have a wonderful weekend xx

    RăspundețiȘtergere
  7. ce chic esti! ti-a mai crescut putin parul si imi place la nebunie cum e aranjat <3 pupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, cresterea parului e enervanta, mai ales ca trebuie mereu taiat ici colo pentru forma. xo

      Ștergere
  8. A treia poza e preferata mea :D. Faina fusta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Fede, primele 3 imi plac cel mai mult, in egala masura. :)
      xo

      Ștergere
  9. Este foarte frumoasa fusta, imi place cum vine cu vesta pepit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, e a doua tinuta in care o port, buna impotriva frigului dar si pentru culoare. :)

      Ștergere
  10. Ce imi place cum iti sta cu parul asa..nu stiu daca a mai crescut sau i-ai facut ceva dar tare mult imi place. Si tinuta e tare faina, doar ca mie imi pare mai potrivita pt primavara decat pt vremea asta mohorata. Ador cizmele, imi amintesc de niste cizme de-a lui mama, nu stiu de ce....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parul din zona calotei creste cel mai greu si pentru ca imi doresc sa ajunga iarasi la nivelul barbiei mai tund cand si cand din parti si de la spate. A avut grija fotograful sa pozeze numai din unghiurile bune, la spate era prea lung, in weekend am mai tuns putin. :)
      Pentru mine a fost ok, o tinuta care merge si de birou, sunt multe straturi si chiar nu mi-a fost frig. Nu sunt genul de om sa indur frigul de dragul pozelor si primavera ma vei vedea in dresuri. :)
      Si mama a avut cizme asemanatoare, parca nu erau asa crete, dar largi, cred ca inteleg ce vrei sa spui.

      Ștergere
  11. So gorgeous! Love that vest and you skirt! Have a lovely weekend xx

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/
    twitter.com/floralandsmiles

    RăspundețiȘtergere
  12. Bijourile imi plac mult, asa ca nu am putut sa nu remarc frumosul colier. Combinatia e reusita, cam primavaratica, dar de efect.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos ţi-a crescut părul! ♥
    Îmi place ţinuta, modul în care o porţi, dar şi ideea de-a alătura mai multe stiluri ♥
    Weekend frumos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos din sufletel, ma bucur sa vad ca creste, cu toate ca e nazdravan si mai si cade. O saptamana buna, cu spor in toate, pupici tizule!

      Ștergere
  14. Am zis si pe lb ca-mi place vesta dar mai zic o data pentru ca e tare frumoasa! :)
    N-am indraznit pana acum sa comand ceva de pe sheinside sau site-urile de genul pentru ca n-am avut incredere. Din poze, au lucruri foarte frumoase si deloc scumpe. Deocamdata, eu raman cu pozele doar:))

    Imi place tinuta. In ciuda vremii, ai reusit sa creezi un outfit foarte placut ochiului. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii spun ca pentru bloggeri trimite ceva si clientilor altceva, ma refer la calitate, o fi... cine stie, dar eu sper sa fi fost doar intamplari nefericite.
      Multumesc frumos Alina, ma bucur si apreciez ca ai venit pe blog sa-mi spui asta, multumesc si de follow. pup

      Ștergere
  15. imi place mult combinatia! iti sade foarte bine!
    weekend minunat sa ai! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  16. ce simpatica e tinuta! la mine a nins azi, asa ca tu ai avut noroc de vreme buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai ca in ziua publicarii a nins si aici, am zis in postare, si in ziua urmatoare si tot asa cate putin. Am avut noroc, altfel puneam si paltonul peste. :)

      Ștergere
  17. mvai, ce-mi place tinuta!!! <3
    geaca e superba!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mihaela, imi place la nebunie outfit-ul de azi, ce bine ai combinat culoarea rosie :)

    Te pup cu drag, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost tentata sa aleg si rujul rosu, dar am vrut sa fiu cuminte. :)
      xoxo

      Ștergere
  19. Cat de bine arata pozele la usa albastra! :)
    Stiu genul de amterial la care faci referire si imi place, are tinuta! Fusta asta, Miha, e nemuritoare! Vei putea face combinatii nenumarate cu ea!
    Imi place cum te-ai jucat cu stilurile, a rezultat un look cochet! Si, apropos de inspiratie, ia sa mai scot si eu perlele la plimbare! :)

    Te pup cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa le scoti, daca iti plac, eu ma abtin sa nu mai cumpar alte coliere... cu perle, dar sunt atatea faine si diferite, chiar daca contin acelasi lucru. :))
      La garaj e a doua oara cand venim, prima data a fost fotograful model cu hainele de la Milanoo.
      Am vrut culoare daca vremea era posomorata si usa aia ma duce cu gandul in Grecia.

      Multumesc frumos, te pup!

      Ștergere
    2. Doamne, ce deja-vu aveam cu usa aia si nu stiam la ce ma duce cu gandul! Grecia, da, da! :D
      Pupicei, draga Miha!

      Ștergere
    3. Albastrul lor tipic, imi facusem peretii din baie astfel pe vremea cand locuiam in garsoniera. :D
      Pupici

      Ștergere
  20. Lovely look!!! and nice photos!!!
    Have a wonderful weekend!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  21. Te pricepi foarte bine la combinat haine, felicitari! Imi place cum se asorteaza usa de garaj cu vesta, ai cautat mult garajul? :). Te pup, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, il stiam si am mers la sursa sigura, multumesc frumos. pup!

      Ștergere
  22. Am mai intrat la tine pe blog,am vazut si atat.Acum pot sa-ti spun ca e foarte evidenta evolutia.Nu ma refer la haine,ci la tinuta,potia corpului si multe amanunte,care ma fac sa-ti spun asta.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai decis sa-mi spui aceasta, nu poate decat sa ma motiveze, sa-mi confirme stradania si sa iti multumesc doamna draga. Saru'mana, seara frumoasa!

      Ștergere
  23. iti vine foarte bine.lungimea e perfecta.puppp

    RăspundețiȘtergere
  24. You are so pretty! And very nice outfit! Noora/www.noorajatuukka.blogspot.fi

    RăspundețiȘtergere
  25. You look very pretty dear. I love the photos, and your Sheinside skirt is gorgeous. x/Madison
    Thanks for your lovely comment. xx

    RăspundețiȘtergere
  26. Lovely outfit, this look is very nice!
    Alessia
    New post
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  27. You look absolutely classy! I love your skirt and jacket so much.. brilliant styling :)

    Take care always, love Christine ~ xx
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    RăspundețiȘtergere
  28. Very classy, stylish look! Love your bag <3

    Kisses,
    Ann at www.porcelanna.pl

    RăspundețiȘtergere
  29. O tinuta foarte chic!
    Imi place mult, are un aer retro iar coafura o face sa arate diferit, special! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. You look amazing... love the vintage vibe that your outfit has! The boots are just amazing! Looking so very beautiful my dear!

    RăspundețiȘtergere
  31. great outfit:) have a nice day!
    swiatwkolorzeblond.com

    RăspundețiȘtergere
  32. imi place foarte mult outfitul :).

    iti lasi parul sa creasca? iti vine bine cu el asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, multumesc Alina, da, il las de-un bob, dar mai e ceva pana atunci. xo

      Ștergere
  33. Gosh, you look so elegant & pretty in this outfit! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  34. My dear Mihaela, here the weather doesn't change, we have snow since weeks :) And I see another thing which doesn't change: this is your fantastic sense of fashion as you look wonderful in this look. You put together the piece in such a perfect way that in sum you got really a look which is outstanding. And how good that you are even satisfy with the material of the skirt! I hope you had a wonderful weekend and you are well and happy.
    Hugs and kisses from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your always thoughtful and nice feedback, I like to mix modern with vintage&retro.
      Hugs and kisses.

      Ștergere
  35. I am an absolute fan of the biker ... I love how you combined these sooo trendy! kisses

    RăspundețiȘtergere
  36. Sunt in mare trend fustele astea midi. Imi place ca ai dat culoare outfitului, super fain colierul!:)

    RăspundețiȘtergere
  37. Sooo charming! I really like the background! Lovely photos and you look so beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  38. Si mie imi place maxim fotografia din fata portii albastre, tinuta intreaga si cum iti sta cu parul mai lung1

    RăspundețiȘtergere
  39. Hi Mihaela! You look so beautiful, stylish and chic in your outfit! Love the jacket and the vest! Thank you so much for stopping by! Hope you have a fabulous week ahead<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    RăspundețiȘtergere
  40. Esti foarte frumoasa si arati super chic in aceasta tinuta. Imi place mult de tot cum ai accesorizat acest outfit!

    RăspundețiȘtergere
  41. Such an original classy look! Love every detail! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  42. loved your coat and styling..you look beautiful dear..xo

    RăspundețiȘtergere
  43. Lovely outfit, you are very elegant ;)

    RăspundețiȘtergere
  44. Looking very, very Good here my dear. Not everyone can pull off this look so amazingly and you just did.

    Kisses
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    RăspundețiȘtergere
  45. Te prinde foarte bine acest stil! Ador fustele midi, mi se par geniale!
    Pupici (Mada from www.signaturebymm.wordpress.com)

    RăspundețiȘtergere
  46. Cel mai mult imi plac geaca de piele si accesorizarea! :) Pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  47. Răspunsuri
    1. As purta la multe tinute, dar sunt si cazuri cand nu vreau nimic. :)

      Ștergere
  48. Imi place foarte mult tinuta! Ti-a mai crescut si parul, esti foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  49. Foarte draguta tinuta ta! Imi plac mult fusta si geanta, iar intreaga combinatie este de efect!
    Pupici

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/02/grey-stories.html?showComment=1423858132961

    RăspundețiȘtergere
  50. You look so beautiful and I really love your vest and the color theme of this outfit!! <3
    Hugs,
    Tany et La Mode
    Tany et La Mode on Facebook

    RăspundețiȘtergere
  51. Very feminine and stylish outfit...I especially like that colourful vest and the skirt!
    Leather jacket is always a good choice:) in my opinion.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.