Treceți la conținutul principal

Testat: ce alte sapunuri au mai trecut prin mainile mele

Cu toate ca in cazul unora a trecut mult timp de cand le-am folosit nu am vrut ca experienta sa nu fie mentionata pe blog si data uitarii. Astfel astazi o sa va vorbesc, in ordine aleatorie, despre:

  • Sapunul anticelulitic exfoliant SOS Cellulite de la Jovis in varianta mostra si full size
  • Sapunul Secret Rose Garden de la Jovis in varianta mostra
  • Sapunul anti-celulitic de la eBio
  • Sapunul exfoliant Green Poppy de la Jovis
  • Sapunul Bonne Mère Lapte de la L'occitane
  • Sapunul The purifier de la Jovis
  • Sapunul Lavender de la BodyCare Luxuries
  • Sapunul Bunatati din stup de la Jovis
  • Mini sapunurile pentru copii Dino's Chocolate de la Magazinul de Sapunuri
  • Sapunul Cucumber splash de la Jovis in varianta mostra
  • Sapunul Cinnamon & Orange de la Jovis
 
 
 Sapunul anticelulitic exfoliant SOS Cellulite

Imi place exfolierea cu cafea macinata, cat eram la socri era preferata mea, acum am ramas la malai :D.
Nu beau cafea, dar imi place mirosul ei, mi-am dorit ca acest sapun sa miroase a cafea insa ghimbirul domina: ulei saponificat de masline, ulei saponificat de cocos, apa, unt de cacao, ulei de ricin, ulei de samburi de struguri, cafea macinata, ghimbir macinat, ulei esential de lamaie, ulei esential de ienupar, ulei esential de lavanda.

Este un sapun puternic abraziv dar care totusi face o spuma cremoasa, zgarie doar daca iti doresti acest lucru. Impotriva celulitei nu face mare lucru, exfoliaza si curata bine pielea, o simt tonica, fina.
Il folosesc la dus de doua ori pe saptamana in special pentru zona coapselor, burta, picioare si fese.
Il gasiti la 13,50 lei

 

Sapunul Secret Rose Garden
Este un sapun pentru toate tipurile de piele, delicat si feminin, cu un miros floral, avand petale de trandafiri parfumati din propria gradina: unturi si uleiuri vegetale saponificate (masline, cocos, cacao, ricin, samburi de struguri), apa, petale de trandafiri, uleiuri esentiale de geraniu si ylang-ylang.
Face spuma, curata bine pielea. Este sapunul preferat la baile cu saruri. Pret 13,50 lei




Sapunul anti-celulitic

Contine infuzie de iedera, uleiuri saponificate de masline, cocos, ricin, cafea, sare, ulei esential de pin, menta si cedru.
Proprietatile abrazive sunt date de continutul mare de cafea, migdale si sare de mare.
Are miros fresh, nu se simte mirosul de cafea, spuma cremoasa, exfoliaza si curata foarte bine, iar nivelul abraziv este unul suficient de puternic si bland in acelasi timp pentru tot corpul. Pret 10 lei
 







Sapunul exfoliant Green Poppy
 
Este un sapun exfoliant, proaspat si revigorant. L-am primit cadou la o comanda. Exfolierea usoara se face datorita semintelor de mac, dupa ingrediente: unturi si uleiuri vegetale saponificate (masline, cocos, cacao, ricin, samburi de struguri), apa, argila verde, seminte de mac, uleiuri esentiale de lavanda si rozmarin, mi s-a parut perfect pentru vara. Dedicat pielii normale si grase. 13,50 lei

 
 
Sapunul Bonne Mère Lapte
 
Gama Bonne Mère, delicat parfumata cu lapte si miere, este special conceputa pentru intreaga familie. Avand la baza formule hipoalergice, fara parabeni.
Acest sapun este un omagiu adus sapunurilor traditionale din Marseille.
Alte arome disponibile: lavanda, tei, caprifoi, trandafir si verbina. Toate aceste plante sunt recoltate in Provence.
Un sapun fin, cremos, cu o spuma laptoasa ce curata delicat. 17 lei
 
 




sursa foto
Sapunul The purifier
 Se simte destul de bine mirosul de argila, trebuie avuta grija deoarece usuca destul de tare pielea si sa il folositi doar in zona T in ceea ce priveste tenul. Daca nu folositi sapun pe ten, ceea ce si eu recomand de regula sa faceti, el fiind o exceptie pentru mine, limitati-va doar pentru corp. Sapunul contine doua ingrediente cheie: carbunele medicinal si argila. Carbunele medicinal are proprietati de detoxifiere, la nivelul pielii acest lucru se materializeaza sub forma drenarii impuritatilor si toxinelor care dau tenului un aspect incarcat si cauzeaza punctele negre si acneea. Argila sustine actiunea carbunelui medicinal, elimina sebumul in exces, tonifica, vitalizeaza si cicatrizeaza pielea.
Spuma aerata curata bine pielea, imi place sa folosesc acest produs dupa sau la sfarsitul dusului, cand porii sunt deschisi si ingredientele: unturi si uleiuri vegetal saponificate (masline, cocos, cacao, ricin, samburi de struguri) apa, argila, carbune medicinal, ulei esential de tea tree, eucalipt si lamaie, zic eu actioneaza mai bine. O senzatie de fresh pentru pielea normala, mixta si grasa. Din pacate punctele negre deja instalate asupra lor nu a avut mare efect curatand doar la suprafata. 13,50 lei

 
 
Sapunul Lavender
 
Un sapun dupa care ma apuca nostalgia, cremos din cale'afara, dar care la spalat mirosul de lavanda parca isi pierdea din intensitate. Curata bine pielea, o lasa hidratata, numai de bine! Pretul ? Vad ca Elina pe Etsy(e din uk) este in vacanta, iar site-ul pe care-l mai avea e inexistent. Sper ca nu s-a retras..



 
Sapunul Bunatati din stup 
                                                                        Unturi si uleiuri vegetale saponificate (masline, cocos, cacao, ricin, samburi de samburi), apa, miere de albine, ceara de albine, polen, propolis, sunt ingredientele acestui sapun mai molisor dupa parerea mea. Lipsit de uleiuri esentiale, "Bunatati din stup" este recomandat si pentru persoane cu piele sensibila, copii, bebelusi sau pentru igiena intima, spune Ioana. Un sapun care nu sare in evidenta, isi face treaba, nu te invaluie in mirosuri, dar curata delicat, este nutritiv si lasa pielea hidratata. Pentru igiena intima nu a mers. 13,50 lei



Mini sapunurile pentru copii Dino's Chocolate
 
Daca am comentat aici ca nu le-as lasa pe mainile copiilor mici, adolescentilor si adultilor pasionati de ciocolata le-ar adora. Hm, ar exista riscul enervarii alunecarii sapunaselor din mana pentru cei sensibili cu nervii, dar eu zic sa va inarmati cu rabdare sau sa va cumparati/cautati unele in marimea dorita. Sunt persoane care arunca sapunurile pe trei sferturi consumate, eu in cazul asta as deveni isterica :)) si le-as recomanda gelul de dus ca prea fac multa risipa.
Revenind la bunaciunile acestea, din care nu stiu exact din ce is facute (glicerina..), va zic: face si spuma, curata bine mainile (aici le-am gasit cel mai bine intrebuintare), catifeleaza si iti inebuneste nasul facandu-ti pofta de dulciuri si la cele mai neobisnuite ore. E de bine si e si de rau. Aici intervine vointa! 4 lei (4 buc x 8 gr)



 
Sapunul Cucumber splash
 
Sucul de castravete, care a inlocuit apa, in sinergie cu amestecul de uleiuri esentiale fac sapunul potrivit pentru curatarea pielii normale, mixte sau grase, ajutand la inchiderea porilor, acest lucru din urma nu s-a observat la mine si nici la sot. Era sapunul lui preferat de vara pentru fata pana cand i-am interzis sa-l mai foloseasca. El nefiind prieten cu crema hidratanta, sapunul nu facea decat sa-i provoace tenul la si mai mult sebuum.. si s-a limitat la corp. Unturi si uleiuri vegetale saponificate (masline, cocos, cacao, ricin, samburi de struguri), suc proaspat de castravete, ulei esential de menta, ulei esential de lamaie. Deci potrivit tipului de piele normala, mixta si grasa, va rog eu nu uitati de crema! Este fresh, molisor in contact cu apa, curata pielea dar tinde sa o usuce. 13,50 lei
 
 
Sapunul Cinnamon & Orange
 
Sapunul mai aproape de iarna datorita aromelor lui, face o spuma fina, miroase atat a orez cu lapte cat si fresh, aroma atat de bogata incat il clasez la sapunurile care nu te lasa indiferenta: te spala, te curata si chiar exfoliaza, te imbraca in mirosuri si te'ndeamna la visare. Placut, nu?
Unturi si uleiuri vegetale saponificate (masline, cocos, cacao, ricin, samburi de struguri), apa, scortisoara macinata, coaja de portocala, ulei esential de portocala si scortisoara; doar pielea sensibila are (poate) ghinionul sa nu se bucure de el. A fost achizitionat odata cu Bunatati din stup de pe Breslo. Pret actual 13,50 lei


Am o dilema si va intreb pe voi: cum vi se pare postarea de astazi? Prea lunga si era mai bine impartita in doua sau.. ?

Va multumesc ca ma cititi!

Comentarii

  1. Wow ! Cate sapunuri <3 Eu am unul favorit cu musetel , poate voi scrie despre el vreodata :D
    Cel rose garden imi face cel mai mult cu ochiul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce de sapunuri:)Unele arata delicios. M-ai facut curioasa cu sapunurile tale de ceva vreme si eram chiar happy ca castigasem unul pe un blog, dar nu l-am primit veci. Asta e...unii sponsorii sunt neseriosi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o zi iti vei spune parerea si tu despre un sapun natural. Foarte urat din partea sponsorului.

      Ștergere
  3. Mie imi place postarea ta. :)
    Imi plac sapunurile homemade si aspectul lor de bijuterie. :)
    Trebuie sa mai incerc si eu cate ceva. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta postarea, preferatul meu este Secret Rose Garden :)
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Eu nu le colectionez, dar cand prind cate o oferta cumpar mai multe si mai fac achizitii cand sunt pe terminate. :)
      te pup!

      Ștergere
  6. L'occitane am folosit si sunt foarte multumita de el
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur :) despre crema din aceeasi gama din pacate nu sunt la fel de multumita; mai multe detalii intr-un review viitor.

      Ștergere
  7. Wou, ce prezentare frumoasa, toate sapunurile sunt grozave, le-as incerca pe toate, primul pe lista ar fi Secret Rose Garden. :D Si da, nu era o idee rea daca imparteai postarea in doua. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nice, eh deci trebuia sa imi ascult instinctul, dar uite e bine asa stiu ce gandesc si doresc si cititorii. :)

      Ștergere
  8. Mie mi se pare ok, fiind interesata de subiect am citit cu rabdare impresiile tale pana la capat! Eu am incercat doar Jovis si Magazinul de sapunuri! Imi plac ambele insa preferatul meu (departe de toate din comert si in general de toate) e sapunul cu lufa de la Magazinul de sapunuri! E mult mai bun decat orice scrub folosit vreodata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand mi-am ales de pe site si asta cu lufa era printre optiuni, clar trebuie sa mi-l cumpar.

      Cei care sunt interesati citesc tot, daca nu au timp salveaza si revin cand pot. Asa procedez si eu cand sunt pe fuga, doar stii ca si in cazul tau mi s-a intamplat sa revin peste articol, sa-l citesc si recitesc cu atentie :)

      Ștergere
  9. Eu mai transanta, ca de obicei
    Mi se pare lunga pentru ca nu ma prea intereseaza sapunurile si daca spun ca nu folosesc o sa fiu inteleasa gresit :)
    Dar pentru cei carora le plac sapunurile sunt convinsa ca e ok
    Avand pielea f sensibila si uscata, am nevoie de anumite geluri de dus-pt maini, corp, fata
    De aceea sapunul e un subiect care nu prea ma intereseaza
    Dar mi-au placut pozele, par comestibile bucatelele acelea de sapun :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu ca tu nu folosesti sapunuri ci inlocuitori care iti sunt mai potriviti tipului tau de ten, tu sa fii multumita de asta. Am retinut de cand mi-ai spus prima oara si te-am inteles perfect.
      Macar pozele te-au facut sa-mi lasi un comentariu :P si sa stii ca apreciez.
      Conform statisticilor din blogger au fost 95 de vizualizari la aceasta postare. :)

      Ștergere
    2. Miha, tu poti sa vezi vizitatorii unici sau doar numarul de vizualizari?

      Ștergere
    3. vizualizari :)
      pt unici trebuie sa imi pun ceva cu analytics si inca nu sunt sigura cum se face.. pt blogul ariana am stiut la timpul respectiv, acum habar nu mai am.

      Ștergere
  10. Admir persevernţa ta de a testa atâtea săpunuri şi de a veni pe blog să împărtăşesti. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  11. great
    http://samecookiesdifferent.blogspot.de/2013/01/good-girls-sit-bad-bitches-ride.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place postarea, nu e lunga deloc. Ce-mi place ca incerci atatea sapunuri bio, tot spun ca imi cumpar si eu mai multe, sa le testez. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar mi-a placut postarea, mie una imi plac articolele lungi, cu substanta, desi din experienta proprie am observat ca multa lume le citeste pe diagonala. :P
    Mie mi-a ramas gandul la cel de la L'Occitane, imi si place mult sa folosesc sapunuri la dus.

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte interesant articol, apreciez efortul tau de a ne tine informate!

    RăspundețiȘtergere
  15. The soaps look great. I should get one like that too <3
    xo

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti experta acuma. Foarte interesant si mai ales util articolul.

    Te invit sa te inscrii pe www.starpiq.com

    Kisses,

    Nicole

    Check out my special post at

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  17. all of these bars look awesome! how i wish i could try one

    xoxo,
    Angel
    http://angeldiamante.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  18. nice they look like they smell great
    am also using a homemade bar soap i got from africa for my acne since last week

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.