Treceți la conținutul principal

[NOTD] Green Bordo, nice to meet ya!

Cum sunt fana buline, nu am putut sta deoparte la aceasta colaborare.

Participantele sunt:
Georgia - Lavinia -  AlyceAndreea Georgiana
Anne Marye - Andreia - Little Beauty Bag -
Josephine - Cris - Alina - Mikaella -
EmmaCristinaDianaCarla - Andra -
Diana - Roxana - Ana -
Miha.elaAbyFlori - Ioana

Tema/bloggers collaboration:
Manichiura cu buline/Polka dots

Ce am folosit:
base coat Pgy Sage calcium gel
2 coat Golden Rose Paris -green- 207
1 coat Golden Rose Paris -burgundy- 105
bolduri

 
Postarea a fost programata, asadar comentariile vor fi moderate mai tarziu.
Eu va doresc un weekend placut!


Comentarii

  1. draguta manichiura, ma duce cu gandul la capsuni:D

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte faina combinatia de culori. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unghiile tale imi aduc aminte fructul dragonului <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, my God! Tu ai facut asta? Esti foarte talentata si ai ales culorile cu bun gust

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce combinatie draguta,nuanta de verde e superba ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. culorile imi amintesc de capsunici ::d

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de frumoasa e nuanta de verde! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu sunt o fana a bulinelor. Mi se pare ca arata bine in orice combinatie.
    Unghiutele tale arata ca niste capsunele. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac bluinele tale.Seamana cu capsunici unghiutele:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hihi, ce frumoase sunt :D Ti-au iesit grozav!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Great post..really like it..

    Do you want to follow each other ?? Let me know if you want :*

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. oo ce draguta si de efect e,,imi place

    RăspundețiȘtergere
  14. Zici ca-s capsunele. Uite si tu mi-ai facut indirect pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Lovely nails!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. you look fabulous :) great blog Sweetie would you like to follow each other just let me know I wait for you on my blog xo xo

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.