sâmbătă, 26 ianuarie 2013

[NOTD] Green Bordo, nice to meet ya!

Cum sunt fana buline, nu am putut sta deoparte la aceasta colaborare.

Participantele sunt:
Georgia - Lavinia -  AlyceAndreea Georgiana
Anne Marye - Andreia - Little Beauty Bag -
Josephine - Cris - Alina - Mikaella -
EmmaCristinaDianaCarla - Andra -
Diana - Roxana - Ana -
Miha.elaAbyFlori - Ioana

Tema/bloggers collaboration:
Manichiura cu buline/Polka dots

Ce am folosit:
base coat Pgy Sage calcium gel
2 coat Golden Rose Paris -green- 207
1 coat Golden Rose Paris -burgundy- 105
bolduri

 
Postarea a fost programata, asadar comentariile vor fi moderate mai tarziu.
Eu va doresc un weekend placut!


26 de comentarii:

  1. draguta manichiura, ma duce cu gandul la capsuni:D

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte faina combinatia de culori. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm... nice :)
    xx

    www.okomody.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Unghiile tale imi aduc aminte fructul dragonului <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, my God! Tu ai facut asta? Esti foarte talentata si ai ales culorile cu bun gust

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce combinatie draguta,nuanta de verde e superba ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. culorile imi amintesc de capsunici ::d

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumoasa e nuanta de verde! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu sunt o fana a bulinelor. Mi se pare ca arata bine in orice combinatie.
    Unghiutele tale arata ca niste capsunele. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac bluinele tale.Seamana cu capsunici unghiutele:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hihi, ce frumoase sunt :D Ti-au iesit grozav!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Great post..really like it..

    Do you want to follow each other ?? Let me know if you want :*

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. oo ce draguta si de efect e,,imi place

    RăspundețiȘtergere
  15. Zici ca-s capsunele. Uite si tu mi-ai facut indirect pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Lovely nails!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. you look fabulous :) great blog Sweetie would you like to follow each other just let me know I wait for you on my blog xo xo

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!