Treceți la conținutul principal

[Food related] Happy birthday my love!


Duminica a fost ziua sotului meu, o zi in care a schimbat prefixul, am sarbatorit in familie, la mod dublu caci si  fratele meu mijlociu este nascut in aceeasi zi.
Sunday was my husband's birthday. Was a double celebration cause was my middle brother birthday as well.



Sambata am facut blatul si am montat tortul. 
Initial taiat in doua, un blat l-am taiat la randul lui in doua astfel a rezultat trei straturi. Cel mai gros l-am pus la baza, insiropat cu zeama din compotul de caise, strat de crema si bucati de ananas. Pe al doilea am insiropat cu zeama de la ananas si am pus bucati de caise peste crema, ultimul blat insiropandu-l cu zeama de la caise.
 I used pineapple and apricots and juice from a compote for the inside part.


Am avut mari emotii de frica sa nu o dau in bara cu blatul, caci in ultimul timp nu imi iesea deloc. Si ca sa fie totul mai palpitant m-am hotarat sa-l fac in forma de fluture dupa modelul Florenei.
For years I haven't experienced a successful cake dough until now. The cake I made it in shape of ​​butterfly after Florenei's model.


Imi place crema stracciatella, asadar am facut frisca din smantana si am adaugat ciocolata menaj topita care s-a intarit formand mici bulgarasi, dar si colorand frisca usor. Crema asta e facuta dupa capul meu, unii o numesc crema ganache dar are alta textura, fina si cu mai multa ciocolata amaruie.
Whipped cream made ​​from cream and melted chocolate I made in some way stracciatella cream.


L-am imbracat cu crema ramasa. Puteam cu frisca, dar am uitat sa las separat pentru ornat.


Am gasit de la dr Oetker niste creioane cu care poti decora, din glazura de zahar. Respectand instructiunile de pe cutie, a mers totul ok, insa pana sa vina musafirii l-am bagat la loc in frigider si la momentul servirii am vazut ca s-a mai imprastiat din model, ca un machiaj scurs, yeah.. Cred ca pe fursecuri nu se mai strica. Daca va intrebati cum de am gasit capsuni, sunt din penny market le gasiti la conserve in sirop. Sunt foarte bune, intregi.
I decorated with icing sugar pencils from dr Oetker after having stayed in a refrigerator the model sadly was pretty melted.


Sper ca ati avut un weekend frumos, ieri cu toate ca inca ma tine spatele am iesit si ne-am plimbat pe faleza.
Vremea si azi a fost splendida. Cu soare!
I hope you had a nice weekend,yesterday though I still have back pain we walked on The Danube Waterfront Promenade. The weather was beautiful as well today. Sunny!

Nu a vrut cifra 30 pe tort :))
30 is a nice number! He preferred to remain at 29 years :)

xoxo

Comentarii

  1. Hehehehe asa-s toti barbatii! vor sa fie mai tineri :)
    Tortul e foarte frumos si cred ca e delicios!!!
    La multi ani sotului tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani fericiti impreuna si tot ce va doriti sa vi se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut! Eu prima oara am crezut ca e sub forma de fundita :)
    E foarte frumos! Felicitari! Nu cred ca mi-ar fi iesit asa nici in 10 ore :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh da, pare mai mult a fundita :) acum vad si eu mai ales cand am pus ananasul!

      Spre final am pus nitel blat pe mijloc si la decorat am subliniat corpul cu creioanele colorate, are si gene dar nu se vede, iar alta poza concludenta nu am :))

      Multumesc!

      Ștergere
  4. La multi ani sotului, dar si fratelui mijlociu!
    Ce haios mi se pare faptul ca a refuzat numărul 30 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani sotului tau! Tortul tau imi aminteste de tortul primit de ziua mea de la al meu iubit. Yammmyyy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, faptul ca am vazut si la tine a contat si asta.
      Multumesc :*

      Ștergere
  6. La multi ani sotului tau!
    Ti-ai schimbat aspectul blogului? Imi pare diferit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Valentina!
      Doar i-am scos headerul pus de sarbatorile de iarna :)

      Ștergere
  7. La multi ani amandurora! Arata foarte bine tortul si sunt sigura ca a fost si foarte gustos :) Sa stii ca am si eu acele creioane pentru decorat si tot asa am patit si eu cu tortul dupa ce a stat in frigider...

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani sotului si fratelui tau! Arata foarte bine tortul. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. La Multi Ani!!! Vreai si eu o felie :))

    Pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh yummy. Cat de bine arata!
    La multi ani atat sotului cat si frateluit tau!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa-ti traiasca! Arata foarte bine tortuletul, mai ai o felie si pentru pofticiosi? :) :P

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani sotului si sa fie fericit pururea alaturi de tine!

    Tortul e... chin pentru o pofticioasa ca mine!Si asa nu avem dulciuri in casa si simteam nevoia de ceva bun,acum am mai vazut si pozele tale si nu mai rezist!Ma duc sa mananc macar gem de caise pe paine sa imi mai treaca pofta :)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Va multumesc si va dau cu mare drag!

    Ela, sper ca gemul pe paine sa-ti mai potoleasca pofta.

    Mi-am adus aminte de o femeie insarcinata care mi-a scris un e-mail in legatura cu o poza in care erau multe sortimente de ciocolata, i se facuse pofta rau, ce rau m-am simtit eu ca nu am putut-o ajuta.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. la multi ani, cu nitica intarziere :).

    RăspundețiȘtergere
  15. Hihii, tortul preparat de tine mi-a amintit de unul pregatit de mine pentru fiica mea!
    Am incercat si eu creioanele Dr Oetker, am decorat niste fursecuri, de Craciun...:)

    Sa-ti traiasca sotul, sa fiti sanatosi si fericiti!
    Spune-i ca am zis eu, in "cel mai" heterosexual mod cu putinta :)), ca esti frumoasa ca o poezie in fotografia de profil (cu acel sirag de perle)!

    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.