Treceți la conținutul principal

[Azi imi place] Bluza peplum cu fermoar pe fata

sursa
Ar parea impropriu spus azi imi place culoarea rosie, imi place de cand ma stiu, la altii si apoi sa o vad si la mine, insa reala este si inclinatia mea tot mai acuta asupra stilului peplum, imi place ca e rochie, bluza, fusta, jacheta, arata elegant, rafinat, cu fara prea mare efort!
Merge foarte bine si in tinute casual, dar in care vrei totusi sa arati ca o lady :)
Am dreptate?

Voua va place?

Sa aveti o seara placuta.
xoxo

Comentarii

  1. Amin! Sunt de acord cu tine. Ador modelul peplum.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ador culoarea rosie :) peplumul arata bine si la rochite si fuste, dar cel mai mult imi place la bluzitele fara maneci!

    te pup,Lorena

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta, si mie imi place acest stil!

    RăspundețiȘtergere
  4. love this outfit. I am such a sucker for peplums.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Love the blouse!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca-mi impartasiti gandurile, va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, peplum-ul e minunat, foarte lady like!

    http://www.petitegigi12.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta e bluzita cea frumoasa. :D Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta e bluzita cea frumoasa. :D Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, este foarte frumoasa si potrivita posesoarlor unor siluete impecabile. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. I like red, I like pemplum so this is a great outfit.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai mare dreptate!Trendul peplum este chiar pe stilul meu si tare ma bucur ca i-a revenit randul!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.