Treceți la conținutul principal

[Cu lumea'n cap] Cascada Bulbuci

Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de Carmen unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii.

Wordless Wednesday is a weekly column initiated by Carmen where the message must be sent through a picture or series of pictures.
xoxo

1. Mi-ai facut o pofta de munte...
    Iubesc cascadele iar cea pe care ne-ai aratat-o e tare, tare frumoasa. :D
    Pupici

1. Bulbuci, bulbuci. :) :)
      E faina, traseul pana la ea din sosea, o parte e vizibil, apoi am mers orbeste, baietii ne-au condus, dar sa vezi si urcarea ce palpitanta e! Scoate untul din tine. Regret... clar nu. :)))

2. mmm super proiectul si fotografiile vorbesc de la sine hehehe... Te pup draga mea xxx

3. Great job on the pictures wow cool place to visit.

4. ce pofta mi-ai facuuutttt!!!!!!!!!

5. superbe peisaje, minunati sunt clopoteii si... bineînteles nu mi-a trecut neobservata inima pe care o trimiti ;) Multumim pentru excursie! pupici :-*
    Happy WW! ☺

1. Cu mare drag, am retrait intr-o anumita masura acele trairi. Prin padure gasisem multe alune de padure, dar nu am zabovit sa stam sa le culegem, de pe jos.
      Pupici!

6. Din cand in cand si eu vreau sa-mi iau "lumea in cap" pentru o tura foto! Super peisaje! Copacul ala din foto 7 parca ar fi ....o portiune din talpa unui om !!! Parca vad niste degete de la picioare! :))

1. Imi place imaginatia ta, imi mai zboara si mie, dar atunci nu m-am gandit decat la radacini si unghiul care mi s-a parut mai atractiv. Multumesc de aprecieri. :*

7. Ce frumoasa e cascada :) Si pozele sunt superbe <3

8. Cascada Bulbuci looks like a beautiful place to explore.

1. Apuseni is a big area full of places to explore, up and down, romantic scenery and numerous caverns.

9. un loc superb, numai bun de colindat la pas...:)

10. Reușite fotografii! Ultima are nota 10 cu steluță! :)

11. Frumoase fotografii ! O să trec Cascada Bulbuci pe lista obiectivelor de vizitat în vara următoare :).
    Happy WW !

1. In aceeasi zona, daca nu ai vizitat deja, Cetatile Ponorului, Balcoane si multe altele. Nu ai cum sa te plictisesti. Multumesc de vizita si de gand!

12. These pics spread energy, power and love. Feeling in awe in front of the nature's beauty, Id love to be there now! Hugs Mihaela! xo

1. Thank you for these lovely words dear Lilli, very glad you like. Hugs back. xoxo

13. Stunning photos, Mihaela, those ones with the waterfall are my favorites, gorgeous.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

14. Cascada este minunata iar imaginile surprinse de tine sunt superbe! Imi plac perspectivele originale din care ai fotografiat diferite lucruri din natura!
    Numai bine, Mihaela!

1. Personal ma atrag mai mult detaliile, fotografiile macro. Multumesc pentru aprecieri Vulpita. :)
      Bine sa fie!

15. Superba e cascada, pozele sunt foarte reusite !

16. Recunosc - întâi am căutat unde se află minunăţia asta, înainte de a-ţi lăuda pozele!
    Cred că m-am învârtit în jurul ei prin excursiile mele în Bihor, dar habar nu aveam de ea!
    Nu pare mare, însă e super-drăguţă, cel puţin în fotografiile tale :)
    Ioana

1. Noi fiind in gasca cu cineva care a mai fost in zona si care s-a documentat inainte sa plecam asa am dat de ea. Putin mai greu pentru ca la un moment dat nu mai gaseam traseul si am luat-o prin balarii... macetele ne mai lipseau, nu faci mult pana la ea. Intoarcerea e mai anevoioasa din cauza planului mult prea inclinat.
      "Valea Bulbuci îşi are izvorul într-un izbuc şi este presărată cu numeroase repezişuri şi cascade mărunte. Cea mai mare, Cascada Bulbuci are o înălţime de 40 m, în trei etaje. Ultima treaptă este cea mai frumoasă şi cea mai vizitată, fiindcă se poate intra în spatele perdelei de apă." - welcometoromania.ro

17. Bună dimineaţa !
    Preocupat de serbările celor mici şi chinuit de o durere de spate, am uitat că este miercuri.

Aici găseşti aspecte din preocuparea mea în Miercurea tăcută.http://abbilbal.blogspot.ro/2014/12/gata.html
    Să ai parte de o zi faină şi liniştită !

1. Se poate intampla oricui, domnule Liviu, multumesc de vizita, sanatate!

18. These are stunning photos!

Please let me know if you would be interested in following eachother on GFC and Bloglovin.Would love to stay in contact.

Candice | Beauty Candy Loves
    ♡♡♡

19. Şi ultima, dar şi penultima sunt de 10 cu felicitări. Demult nu am mai văzut o cascadă!

1. Multumesc Mihaela de aprecieri. In vacanta aceasta am vazut doua, pe langa altele, insa si cele mai multe dintr-un an.

20. Wow...amazing photos, Cascada Bulbuci looks like a magical and beautiful place.Thank you so much for stopping by! Wish you a Merry Christmas, and a great 2015 full of things that make your heart happy♥

x♥x♥

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"

1. Many thanks dear Maria for your lovely words and warm wishes, the best thoughts to you!
      xoxo

21. Fotografii foarte frumoase, amintiri dragi!

22. Foarte-foarte faine fotografiile! Tot la zone ca acestea imi sta mintea-n ultimul timp! :)
    Ultimele doua foto mie-mi plac cel mai mult! Excelente!
    Zile fericite iti doresc!

1. Asteptam timp frumos si cu sanatate sa mai vedem asa locuri frumoase. Multumesc frumos Diana, toate cele bune!

23. Love your pics in the nature babe <3 So beautiful!
    Xxx

Carolina

www.theworldc.com

24. wonderful place and waterfalls. I really like being in the nature...and hiking is great for health. Today I went to waterfalls Kravice, it's waterfalls here in Herzegovina, close to Međugorje.

Lovely photos...that one where you make a sign of a heart is really cute.

25. beautiful pictures, Mihaela!!This wood is amazing. Kisses:)

26. Dor de munte! Fantastice locuri - cata prospetime si frumusete au fotografiile!
    Te pup, Mihule drag!

Ilda
    Lavender Thoughts

27. Beautiful photos of nature.

28. Frumoase imagini! Amintiri din zilele frumoase de astă vară, de plimbări prin locuri minunate, în mijlocul naturii.
    O duminică frumoasă şi Sărbători cu bucurii în noua săptămână! :-)

29. Va multumesc frumos de ganduri, toate bune si frumoase, cu sanatate va doresc si voua!
    Thank you for your kind comments.

30. Răspunsuri
    1. Cascada Bulbuci e in Muntii Apuseni, judetul Bihor: http://www.welcometoromania.ro/DJ763/DJ763_Cascada_Bulbuci_r.htm :)

31. Ce frumos! Superbe pozele, au transmis foarte mult! :D
    Pupici

32. Mi-e dor de o drumetie. :) Pupici, Sarbatori fericite!
    the-may-day.blogspot.ro

33. Buna dimineata la Mos Ajun!
    Sarbatori fericite, sanatate si numai bucurii!
    ----------★
    ****o***♥**o***o***♥*
    -----____!_!____
    -----\_________/---

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.