Treceți la conținutul principal

[Outfits] Denim on the block

 Camasa Romwe, model similar aici 
Shorts Random  Ceas Thboxes
Pantofi miniPRIX, model similar aici
 Plic Chupa Chups  Brosa Bellast
 Tinuta asta am purtat-o intr-un weekend cu ceva timp in urma. Am plecat de la pantofi si hainele din denim, savurand o acadea mi-a venit ideea strengareasca sa iau plicul primit de la Chupa Chups, sa-mi pun cordeluta/cordon improvizata de la o rochie in par si ceasul cu bratara rosie. Brosa ramasese aplicata pe camasa de la ultima purtare.
Mi-am pus aparatul foto in plic, am iesit pe usa si in momentul cand ne-am decis sa ne oprim si sa pozez tinuta.. nu aveam cardul inserat. Am ras amandoi pentru cat m-am chinuit sa car aparatul tinand cont ca plicul e doar de mana si nu are nici o bareta, lant, etc. Deci nu am avut nici o intentie sa fac pozele in scara blocului, asa a fost sa fie.

Aici mi-am dat seama ca am uitat plicul in casa dupa ce am aplicat din nou balsamul de buze.
Si ca sa nu ramana sa vi-l inchipuiti, asa arata plicul:


Incaltaminte faina descoperi pe miniPRIX, ca perechea aceasta:
O duminica placuta!
xox

Comentarii

  1. I love this denim-on-denim look:) And thanks for the blog comment, Mihaela:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare cute, Miha!:) Arati de maxim 20 de ani!

    Imi plac ambele piese din denim; vreau si eu camaaasaaa! An niste pantaloni scurti cu un model similar, dintr-un tercot, pe o nuanta de roz bombon! Inspirata ideea accesoriilor rosii!

    Ohh, arata dureros de frumos sandalele turqoise!!!

    Pupici!
    O duminica super faina!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aia i-am zis si Ralucai ca daca abordez tinute copilaroase voi fi confundata cu minorele :)) Cat despre camasa,plica pentru Romwe ;)

      Multumesc frumos, asemenea! pupici

      Ștergere
  3. Cat poate sa imi placa plicul. Pantalonasii cu talie inalta iti vin minunat. Sandalele sunt ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely denim look, but my favorites are definitely the shoes! I'm in love!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumosi jeansii cu talie inalta, super, super faini. Eu sunt innebunita dupa modelul acesta, pacat de faptul ca picioarele nu prea ma mai lasa sa port asa ceva, trebuie sa fac sport mai des si mai intens pentru ei :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici la mine nu vin excelent, mi-ar trebui mult mai multa masa musculara ca sa umple "golul", dar tot ii port, pe fund vin ok si in talie la fel. :D

      Ștergere
  6. super cute! si outfitul si plicul :).

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoasa-i camasuta! <3

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce tinerica arati si ce frumoasa-i camasa! <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu si Dorina vroiam pantofi dintr-astia :))
    Plicul e super dragut si tu pari mult mai mica in pozele astea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Loving the shoes! "Musai" sa-mi iau si eu ceva asemanator, probabil mai spre toamna (desi deja aici la noi incep sa cada frunze pe ici, pe colo).. poate reusesc si eu candva sa postez un outfit, de cand tot zic, dar nu-mi iese..

    RăspundețiȘtergere
  11. Super plicul, imi plac mult si sandalele! Zici ca esti un copil in pozele astea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti sta foarte bine! Arati atat de tanara:)

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumoasa tinuta!
    ce-mi plac si pantofii de la mini prix!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Ador denim cu denim şi port frecvent astfel de combinaţii.
    Mi-au făcut şi mie cu ochiul acei pantofi, dar m-am abţinut... încă mai trag de sandale.

    RăspundețiȘtergere
  15. Papucei ca ai tai draguti am vazut si in New Yorker daca nu ma insel. :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Love the double denim!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Love this double denim look, and its styled with such great retro flair

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt foarte draguti pantofii pe care ii porti in poze!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Si mie imi plac camasile de blugi, dar inca nu am gasit una sa intruneasca toate cerintele:) Imi place tinuta ta, pantofii sunt tare faini si ei:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Love your shoes http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/giveaway-with-love.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place mult tinuta ta, pustoaico. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Va multumesc tuturos pentru comentariile dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  23. You look amazing. Love the denim on denim combo.

    xx

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai un look tare fresh, strengar. :D Ai asortat frumos toate elementele tinutei. Se citeste bucuria in ochii tai. :) Si mie mi-au atras atentia, imediat, pantofii tai. Love them. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. denim combination looks great on you! :)

    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    BLOGGER GFC | BLOGLOVIN'

    RăspundețiȘtergere
  26. Pe mine nu ma avantajeaza stilul acesta dar tie-ti vin bine hainutele

    RăspundețiȘtergere
  27. Dearest Mihaela, I´m impressed! You look so wonderful and gracefully built in your cool and stylish outfit which is elegant in the same time <3

    Wish you a happy new week - I have vacations this week and my lovely husband and myself are doing many great undertakings here in Bavaria :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  28. Nice look! :D

    http://www.likemannequins.com/

    RăspundețiȘtergere
  29. Super cute, arati atat de proaspata! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. Plicul e foarte tare, cred ca daca il pozai si pe el in primele poze as fi fost convinsa ca ai in jus de 18 ani :D.

    www.101FashionStreet.com www.ABelle.ro


    RăspundețiȘtergere
  31. I LOVE UR SHORTS ,, SUCH A HIP CHIC OUTFIT ,

    FOLLOWING YOU WITH BLOGLOVIN & GFC , WANNA SHARE THE LOVE BACK & FOLLOW ME ?

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  32. Plicul e super! :D si imi plac mult papuceii

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce fatuca aveam la 18 ani, mi-ati dat o idee :D
    Va multumesc frumos pentru comentarii, va pup si imbratisez cu drag! :)

    Thank you for all your sweet comments, they filled my heart. xo

    RăspundețiȘtergere
  34. cute shoes

    andrea-herinfinitevariety.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  35. This is one of the coolest outfits! You have styled it so perfectly!!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  36. Imi place combinatia denim & denim, mi se pare cool.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.