Treceți la conținutul principal

Testat: Sapunurile Valery Soap

Buna seara dragilor!

Va era dor de un review despre sapunurile naturale? A trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat un sapun. Astazi va prezint cinci sapunuri naturale diferite prin arome, asadar ramaneti aproape sa vedeti despre ce este vorba.

"Sapunuri si cosmetice naturale, realizate manual din ingrediente de cea mai buna calitate." Ne spune Dan Valeria, persoana din spatele produselor naturale Valery Soap pe care le puteti gasi pe pagina de Facebook cu acelasi nume.


La sfarsitul lunii mai a acestui an intrasem in posesia acestor sapunuri. Nu au fost selectate de mine, s-a tinut cont de preferintele mele mentionate pe blog, a fost o reala surpriza. Testarea lor nu a inceput imediat avand indicatia de a fi utilizate dupa 1 iunie, astfel incat le-am pus in dulapior pana la momentul potrivit.
 

Sapunul cu catina si galbenele, buburuza cum i-am spus eu:

- a venit cu un cartonas alaturat pe care erau trecute ingredientele, gramajul si data de expirare.
- un parfum citric, placut, intens inca inainte de "a intra la apa".
- un aspect precum ar avea farame de petale de galbenele, datorita unor "vinisoare" portocalii.
- nu este precizat carui tip de piele este potrivit, recomand pentru pielea normal-grasa.
- efect astrigent astfel ca usca putin pielea.
- face o spuma usoara si curate pielea foarte bine.
- fara iritatii.



Sapun anticelulitic cu cafea:
 
- ofera o exfoliere blanda si are un miros placut.. mai putin de cafea si mai mult de.. nu stiu ce.
- nu se specifica din ce este format acel mix de uleiuri esentiale
- este suficient de cremos
- in zona pieptului mi se inrosise putin pielea o perioada, la inceput, de fiecare data cand sapuneam pielea, era temporara fara discomfort, nu recomand pielii sensibile.
- nu usuca pielea, dar o lasa ferma, cu un aspect tonifiat.
- se consuma ca un sapun, natural, normal.
- jumatate din el a fost daruit.

 
 
 Sapunul Fresh:
 
- cu o aroma proaspata asa cum ii spune si numele sau.
- frumos colorat de la argila, roscove si celelalte ingrediente. -le vedeti in poze-
- un sapun revigorant, tonic
- cu o puternica actiune de curatare, cu o spuma bogata.
- hidrateaza la un nivel mediu, nu-l recomand pielii uscate si extrem de uscate.
- jumatate din el a fost daruit.
 
 
Sapun Castile:
 
- un sapun cremos, cu o textura mai moale.
- folosit la spalarea zilnica a mainilor.
- nu usuca pielea.
- miros placut dulceag, slab perceptibil.
- inca nu s-a terminat.
 
 
Sapun cu suc de morcov:
 
- un sapun cremos si aproape la fel de moale.
- cu o spuma densa, o curatare delicata, foarte bland cu pielea.
- un miros discret, dulceag, usor si trecator.
- inca nu l-am terminat.

 
Per total sunt foarte multumita de aceste sapunuri, le gasesc echilibrate: curate si hidrateaza in acelasi timp. Preturile sapunurilor nu sunt expuse pe pagina de Facebook, le puteti afla printr-un mesaj privat in schimb. Nu stiu de ce nu sunt la vedere insa mi s-a soptit ca sunt mult mai mici decat alte sapunuri testate. Ceea ce nu ma poate decat bucura.

Va doresc o seara linistita!
xoxo


Comentarii

  1. Sapunul anticelulitic cu cafea e tentant, pacat ca nu miroase a cafea. Pielea de pe piept e in general sensibila, eu ma inrosesc si de la luffa, asa ca trebuie sa am grija in zona respectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate arata foarte bine
    te pup

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, nu am mai folosit un sapun natural de o eternitate. Mi-am adus aminte ca mai am unul cu cafea in dulap, cred ca o sa-l incep maine dimineata. :P Oare e posibil sa fie expirat?!

    Cel cu morcov mi-ar placea cel mai mult, din expunerea ta, am mai folosit si eu (alte marci) si mi se pare potrivit pielii mele.
    Sa le folosesti cu placere in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De regula au o valabilitate de un an, daca nu si-a schimbat nimic, il poti testa pe un picior sa vezi cum e si lasi sa treaca o zi-doua sa vezi cum reactioneaza pielea.
      Cu morcov, cu lapte de capra, cu galbenele, cam acestea sunt si preferatele mele.
      Multumesc.

      Ștergere
  4. E interesant cel buburuza, folosesc si eu acum tot un sapun astrigent. Recunosc ca mi-a atras atentia mai intai forma acestuia :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. cel anticelulitic suna interesant !!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Să te bucuri de ele ! Și pe mine mă atrag în mod deosebit produsele naturale.

    RăspundețiȘtergere
  7. Such natural soaps are a really fine thing, and I´m often thinking about that it is a harm that nowadays nostly showergels and so on is used ...

    Thanks for introducing, especially because in my opionion so soaps look and feel very valuable <3

    Wish you happy start in the weekend, dearest Mihaela <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  8. I love natural products! <3 These are wonderful :D Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  9. those soaps look very good, natural products are the best

    RăspundețiȘtergere
  10. Sapunul anticelulitic si cel cu suc de morcov m-ar atrage...:)
    Cel buburuza e simpatic!

    Iti doresc sa le folosesti cu drag in continuare!
    Te pup, Miha!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  11. so cool!!!
    love this post ♥

    new post on my fashion blog!
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    RăspundețiȘtergere
  12. i love such kind of soaps and bath products!!
    http://docdivatraveller.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Mihaela,pt ca sunt insarcinata si nu ma simt tot timpul ok, intru mai rar acum pe facebook.Am fost insa surprinsa placut cand am vazut postarea de la tine si citind concluziile tale in urma folosiri sapunurilor mele.Mai am inca multe de invatat ,sunt la inceput de drum fata de persoanele de la care tu ai mai testat sapunuri, insa parerile tale ma ajuta sa cred ca sunt pe drumul cel bun.
    Sapunul cu cafea are mirosul dat de cuisoare,scortisoara si rozmarin.Chiar daca nu este specificat pe eticheta in pagina mea dea facebook toate produsele mele au o descriere completa .Sa ai o zi frumoasa.
    Valeria Dan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Valeria,
      Pentru inceput iti spun felicitari si sarcina usoara, nu stiam ca devii iarasi mamica. Iti multumesc pentru comentariu, ma bucur ca ai precizat ceea ce ofera miros sapunului cu cafea, recunosc rusinata ca nu imi mai aduceam aminte exact. Asa imi trebuie ca nu am notat, fusese printre primele doua sapunuri testate. Am fost tentata sa spun ca miroase a scortisoara ca mai toate sapunurile anticelulitice testate, unele mai intens, altele mai putin, modificat si de celelalte ingrediente: rozmarin, cuisoare, in alte cazuri menta, etc.
      Cu totii avem de invatat ma bucur ca suntem deschisi spre acest lucru. Multumesc pentru vizita.

      O zi frumoasa, asemenea.

      Ștergere
  14. Toate arata bine dar cel mai mult ma atrage cel cu morcov. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce draguta este buburuza :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Mihaela!
    Ma incanta mult sapunul cu cafea!!! Ador mirosul cafelei si cred ca e grozav. O sa vizitez pagina de facebook. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirosul de cafea nu prea se simte, insa are multe calitati :)
      xo

      Ștergere
  17. Probabil sunt mult mai bune decat multe produse "normale" din comert, insa mie nu-mi mai plac sapunurile sub forma de baton, m-am obisnuit prea mult cu cele lichide. M-ar tenta balsamul de buze!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu sunt fana a sapunurilor lichide, dar nu as spune nu unor produse hand-made din ingredinte naturale.

    RăspundețiȘtergere
  19. primul si ultimul ma tenteaza cel mai tare :).

    RăspundețiȘtergere
  20. ohhh so nice!! i want to try these soaps now :)!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte interesanta postarea:D
    Imi place sapunul anticelulitic cu cafea:)
    Multumesc de vizita.Valiug este locul de care ma intrebai...e undeva pe langa muntele Semenic:D
    Te pup
    www.deeaella.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  22. Par foarte interesante produsele, dar sincer pana acum nu am cumparat sapunuri hand-made. Poate pe viitor am sa incerc si eu astfel de produse! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  23. These soaps look really nice! I usually don't use this kind of soaps :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Arata apetisant ca toate sapunurile naturale. Mi-ai facut chef de unul...Imi imaginez ce incantare au fost ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumos le prezinti tu, Mihaela, eu am castigat recent un sapun natural(evident de la alta firma), am fost foarte incantata, si am inceput sa-l folosesc. Insa, iti spun foarte sincer, nu mi s-a parut nimic deosebit la el. Nici ca spala mai bine, nici ca lasa pielea mai hidratata sau mai catifelata ca alte sapunuri obisnuite, din comert. Sa fi avut eu asteptari prea mari de la un produs hand-made?
    E bine ca cele prezentate de tine au un pret rezonabil. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sapunuri de mai multe tipuri Nice, unele sunt foarte hidratante, cremoase, altele iti lasa pielea sa scartaie, sunt astrigente, etc etc. Posibil sa fi avut asteptari prea mari ori pur si simplu nu ti s-a potrivit.
      Majoritatea sapunurilor au un pret ridicat peste 10-15lei, ei bine la ea sunt sub 10 lei.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.