Treceți la conținutul principal

Noua gama Apidermin Lejer de la Complex Apicol Veceslav Harnaj

Nu am lipsit complet din blogosfera, dar nu mi-am gasit vlaga sa mai pot scrie si pe al meu. Va anunt ca a aparut gama de produse Apidermin Lejer si consistenta lor m-a facut foarte curioasa. 
Apidermin Lejer urmareste principiile active ale gamei cu o istorie de 50 ani intr-o formula noua, lejera, destinata tenului normal, gras sau cu tendinte de ingrasare.


Complexul Apicol Veceslav Harnaj ne-a provocat sa spunem ce intelegem noi printr-un ten fericit. Fericirea poate sa razbata din interior, sa faca omul mai frumos, dar totodata un chip ingrijit precum o floare ce infloreste si-ti rasplateste grija, mai radios, poate sa-ti hraneasca fericirea. Odihna, curatare, hidratare... asa cum am scris intr-un articol mai vechi: Frumusetea unui ten ingrijitElemente ce se impletesc si au nevoie unul de celalalt.



Un ten care este supus la mult praf, caldura, asa cum e al meu, nu are nevoie de prea multe produse, sa nu fie agresive, de hidratare lejera si cat mai putin atins. Eu care mai tot timpul imi puneam mana pe fata, simt ca are atasat un smirghel, cu toate ca nu e uscat ci doar agresat din cauza mediului si spalarii repetate.


  Voi cum va faceti tenul fericit?


xoxo

Comentarii

  1. Mi-a fost dor de tine! :)
    Referitor la primul enunt al postarii, te inteleg...asa simt si eu uneori! Actionam dupa cum simtim, Miha!

    M-am intrebat daca sa ma inscriu in campanie caci ma atrag produsele de la Complex Apicol dar...mi-am zis ca nu o pot tine dntr-o testare in alat, aveam nevoie de-un respiro! Next time!

    O masca cu miere (apropos de ramura aceasta!) face tenul tare fericit, catifelat, rozaliu! :D

    Pupici, draga mea Miha! Spor la testare!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca gasesc mereu intelegere din partea ta, de multe ori cand dau de borcanul cu miere ma gandesc la tine si la masca cu miere... acum cine stie in ce cutie e pitit. :)
      Cum sper sa termin repede cu etapa asta a renovarii mi-am zis ca in curand o sa am timp sa scriu dupa ce voi incerca noua gama, saptamana viitoare o voi primi.
      Multumesc, te pup cu mult drag!

      Ștergere
  2. Interesting
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut fata frumoasa,

    Nu am auzit pana acum de "Apidermin", cred ca face din categoria "worthy" :)
    Tenul meu se bucura de diverse produse. La moment folosesc crema de fata din gama "100 retzeptov Crasaty", care imi place multttt de tot, este produs rusesc si super natural. Folosesc scrab de fata de la St. Ives, gel de curatare de la Nivea... ohhh am o multime, astea sunt recent cumparate (ieri).

    Te pup, ai grija mare de tine si keep refreshing your skin xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Liuba-mereu-optimista-si-dulce! :)
      Ce nume interesant are crema ta de fata. Ma bucur ca m-ai vizitat, te pup!

      Ștergere
  4. I've never heard about ot babe!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  5. I don't know that

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Spor la testare!
    Abia astept sa ne povestesti!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa citesc parerile tale despre produse!
    Eu nu am reusit sa ma adun sa fac postarea,nu am avut timp!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am inscris si eu, astept sa vina produsele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Inteleg, cum nici eu nu am reusit pentru Oriflame. O sa va povestesc la sfarsitul lunii. xo

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca sa raspund la ultima intrebare din post, unul din produsele mele preferate pentru ten este crema BB Garnier. :) De curand mi s-a terminat unul, si mi-am luat unul nou tot Garnier.

    De curand am fost invitata la un beauty party Arbonne, o firma de cosmetice din Elvetia care a intrat si pe piata canadiana, din aia MLM care se vinde prin distribuitori directi, la fel ca Oriflame, Avon, Away, Mary Kay etc. Am incercat cateva produse, mi-au placut cele pentru ingrijirea de seara, mi-am luat o crema pentru ochi de la ei, e destul de buna.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.