Treceți la conținutul principal

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Daca am fi mai putin lipsiti de prejudecati am trece poate mai usor prin viata. Ne impiedicam uneori de nimicuri, ne punem incapatanarea mai presus, dar ce ne facem cand ranim/suntem raniti de oamenii pe care ii iubim si timpul e atat de scurt si uneori nu mai ai timp nici pentru a spune "iarta-ma!". Uneori poate fi prea tarziu pentru celalalt, dar niciodata pentru sufletul tau!
Eu zic ca nu cred in zodiac si totusi am dat peste niste cuvinte in care parca m-am regasit intru totul, scria despre trecut si viitor, iar visul pe care l-am avut recent a scos la iveala nu doar starea in care ma aflu, evolutia psihologica, ci si ca pana la urma un adevar exista la mijloc. Subcostientul meu poate lucrand a dat roade, dar nu ar avea cum sa schimbe deciziile altui om. Acea decizie a fost luata pentru binele sau, putea sa o ia mai devreme si sa curme lacrimi, nu vieti. Nu ma bucur pentru necazul sau si nici pentru decizia de a nu mai bea. Azi sunt impacata cu mine insami!
Si nu cred ca mai e nevoie de detalii. Indemnul meu e ca fiecare sa faca ce-i sta in putinta pentru binele sau, sa nu regrete ceea ce altii deja au ales, ruga si ajutorul acceptat e doar ceea ce putem face pentru ceilalti.
"Timpul este ca o gazda mondena care da mana musafirului ce pleaca, in treacat doar, grabita sa ia in brate, ca si cum s-ar teme sa nu-i scape, pe cei ce vin. Spune un "bine ati venit" plin cu surasuri si, in schimb, un "drum bun" rasufland usurata." - William Shakespeare

Caldura a venit si nu am vrut sa ramana in foldere poze cu mine trecand strada. A fost un plan mai vechi, dar nu ne simteam in stare. Am ales o ora cu trafic redus si cat mai putina populatie, ne-am amuzat, eu si sotul meu si chiar vrem sa mai repetam figura cu rezultate mai bune. Pozele au fost facute pe zebra cu shooting continuous mode. Inainte de asta am vrut si cu un copac inflorit a carui nume imi este necunoscut si poate imi spuneti voi daca il stiti.
Sper sa va placa!


 Am purtat:
Pulover bleumarin & Pantaloni Stradivarius
Colier Giousouri
Plic Remington
Tenesi Lonsdale London






Muzica in ton:
Pentru ca imi place, pentru ca Sorin ne-a provocat!
xoxo

Comentarii

  1. This is a super cool outfit :) so simple yet so elegant :) looking gorgeous..
    www.fineartandyou.com

    RăspundețiȘtergere
  2. De cad visez si eu la o sedinta foto pe zebra ...Spper sa reusesc pana la urma. :)
    Imi place foarte mult puloverul tau si aerul fresh pe care-l are tinuta ta. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Thank you Francesca, the bangs rarely sit nice due to the swirl.

      Ștergere
  4. Super casual, foarte dragut outfitul. Si desi e simplu, stii sa il porti si iti vine tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mi-a placut introducerea! Si ideea pozelor...Si outfitul tau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Love those colors together. You look great Mihaela. Very relaxed but trendy. Stunning pics. Love the crossing ones such a great idea.
    xoxo
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha, nu-mi dau seama despre ce copac e vorba!
    Stiu ca imi plac foarte mult gandurile exprimate - arata inca o data ce fel de om esti!
    Cat de frumoasa e combinatia de verde si albastru si cat de bine iti este pus in valoare albul pielii! Am remarcat si accesoriile finute, discrete, feminine!

    M-am intrebat si eu daca sa facem fotografii cu mine trecand strada dar... am mari retineri! :)) Stiu o strada si o trecere de pietoni care s-ar preta la asa ceva, poate ma incumet cand ajung in vizita, la socri!
    Visez la un lan de grau, la maci, la floarea-soarelui, la mare... la multe! :)) Que sera sera...

    M-am bucurat sa reascult VH2 cu melodia aleasa!
    Pupici, draga mea!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copacul asta inflorit din ultimele poze e prima oara cand il vedem cu flori, el face niste teci lungi ca la fasole. Mai mult de atat nu stiu cum sa-l descriu.
      Daca va fi, poze pe trecere, va fi atunci cand simtiti ca e momentul. Sotul meu a avut mai multe retineri decat mine, ne indemnam reciproc si iesim la liman. ;))
      Iti impartasesc visele si sper sa-ti indeplinesti cat mai multe!

      kisses & hugs!

      Ștergere
  8. Cat de frumos e puloverul, atat modelul cat si culoarea <3 Imi place tinuta ta confortabila, te prinde tare bine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mult imi place postarea de astazi. Imi place indemnul/mesajul de azi :)
    Ma gandesc ca nu ea fost atat de usor sotului tau sa lucreze la proiectul "crossing" :)
    Fluturashul tot imi face din ochi :)
    O tinuta superba, un zambet sincer si o postare motivanta :)

    te pup cu drag,
    Liuba G
    xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liuba el nu se forteaza si nici eu, ii ofer timp asa cum el are rabdare cu mine, rezultatele sunt mai bune. Cand el e crispat, grabit, eu sunt ca o oglinda. Si nu-mi place.
      Multumesc! xo

      Ștergere
  10. Imi place VH2 !

    Unde sunt fotografiile facute?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Galati, la trecerea din fata magazinului Penny dinspre faleza superioara. In indepartare se vad muntii Macin.

      Ștergere
  11. Se pare că, uneori, timpul este împotriva noastră, şi ne zbatem din greu pentru a vedea ceva care ne lasă trecerea lui

    RăspundețiȘtergere
  12. timpul se sfârşeşte, oricât ar părea ca un ocean infinit.

    RăspundețiȘtergere
  13. La trecerea de pietoni am observat un arbore foarte batran, cred ca depaseste suta de ani! Copacelul inflorit nu stiu ce este dar sta bine pe fundal in spatele tau, scoate in evidenta culorile hainelor tale. Ai avut o vreme splendida de plimbare... Mi-au placut alegerile tale la muzica.... nostalgica si romantica....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acel copac este foarte batran, au taiat mult din el ramanand mai mult trunchiul insa nu se lasa batut... i-au dat atat de multe alte crengi/ramuri noi incat l-au imbracat. :)

      Ștergere
  14. lovely casual outfit...beautiful yellow necklace....love this outfit! great photos!

    RăspundețiȘtergere
  15. Hi Mihaela! What a cute color matching! You look super pretty and always chic even in a casual style!:) I like the sweater most! Have a nice evening dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  16. Great shoes dear :D


    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    RăspundețiȘtergere
  17. N-am reusit sa-mi dau seama despre ce copac e vorba! Este o postare sensibila, speciala! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nice outfit!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  19. Vai colierul ala....:) Foarte fresh tinuta, pozele pe zebra sunt tare faine:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce idee interesantă, îmi place! ♥
    Cele mai frumoase cadre sunt lângă acel liliac superb cu braţele larg deschise! ♥
    Te pup, Miha. Să ai timp pentru toate, dar mai presus de cele ştiute, pentru tine şi sufletul tău, pentru iubire şi tot ce ţi-e mai drag ♥

    RăspundețiȘtergere
  21. So sorry, but I neither know the name of the tree! But it looks wonderful and the idea was great to take the pictures on the cross-walk <3 I like you in your boyish look, I'm always impressed how versatile you are and that each outfit looks so good on you! Hope you have a good time at the moment.

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce poze frumoase..Eu nu prea imi prind fotograful in toane bune cand e vorba de poze in public si ce-i drept, din cauza asta ajung si eu crispata,oricat de mult mi-as dori sa nu bag de seama publicul si ies ca naiba in poze.
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu discut inainte si uneori pregatesc doua tinute in aceeasi zi.

      Ștergere
    2. Eu nu imi prea pot face planuri;)), din cauza celor mici, care sunt mereu cu noi cand nu suntem la munca, fiecare cu treaba lui. Si cu ei- clar, nu se poate poza, ca trebuie sa apara musai in cadru;))!

      Ștergere
    3. Eu m-as poza alaturi de cei mici, dupa cum am vazut poze pe facebook sunteti cu totii chic si fotogenici, sigur veti gasi solutia cea mai potrivita. pup!

      Ștergere
  23. Beautiful!! Great touch by adding the butterfly necklace!!
    Tany et La Mode

    RăspundețiȘtergere
  24. E super dragut puloverul!
    Cred ca e platan copacul din poze, dar nu imi dau seama sigur :P
    Adica ca asta:
    http://www.baumkunde.de/Catalpa_bignonioides/
    Sper sa nu ma insel si denumirea in romana sa fie platan :P
    Si mie imi plac mult pozele pe trecere, dar sunt tare greu de facut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru ajutor, cred ca voi face si alte poze mai de aproape si sa ma consult cu cei de la gradina botanica, daca nu este platan sigur e ruda cu el. :)
      te pup!

      Ștergere
  25. So easy chic look my dear, love it!
    Perfect shoes
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi place mult puloverul :*

    RăspundețiȘtergere
  27. I agree, people should think before they talk or act, sometimes less of anything is more... ;)
    I see you butterfly necklace again, it such an eye-catcher on your outfit.

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
  28. You look great in the outfit.'
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Miscare, miscare :P super comfy! Te pup, Miha :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Lovely casual look sweety :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  31. beautiful sweater!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  32. This is so cool, the butterfly necklace looks really amazing, almost a real butterfly :)

    Arianna, Nymphashion ♡

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna Mihaela!

    Ce articol frumos,imi place enorm modul in care povestesti,si nu numai...si cum gandesti.
    In viata asta scurta tre sa fim tari,indiferent de evenimentele ce ne apar in drum,sau pe ''trecere''...Fii tare caci bunatatea o ai deja. ;)

    Te pup cu drag.

    P.S.foarte frumoasa tinuta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand evenimentele se petrec in afara familiei parca impactul nu este la fel, in familie ar trebui sa te simti in siguranta, sa nu incolteasca indoiala, dar pana la urma toate trec cu sau fara cicatrici prea adanci si incercam sa vedem viata in continuare prin ochelarii speranta.

      Imi dau seama ca tot ceea ce s-a intamplat a fost din cauza alegerilor pe care le-au luat parintii, chiar daca nici acum nu le inteleg si nu le gasesc justificare cel putin nu mai sufar, m-am impacat cu ideea ca am facut tot ce-am putut.
      Te pup si multumesc frumos!

      Ștergere
  34. Iti sta chiar bine si cu genul asta de breton! Eu sunt aproape la lungimea unui bob, finally, cred ca peste vreo luna merg la un salon sa imi tai din varfuri, cat sa arate a bob "oficial".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum imi imaginez ca esti mai linistita cu parul tau, ai cele mai putine batai de cap.
      Cand sta, da, vine dragut, dar de la prima incercare mi-am dat seama ca nu am sanse sa port mereu breton, asa ca il pieptan intr-o parte.

      Ștergere
  35. Arata super bine copacul ala inflorit, nici eu nu stiu ce e. Colierul cu butterfly...hmmm :*

    RăspundețiȘtergere
  36. The weather looks lovely and your outfit is so chic! Thanks for your comment, have a wonderful start to the weekend.

    RăspundețiȘtergere
  37. great look!!!!

    http://befashion31.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/Befashion31

    RăspundețiȘtergere
  38. Foarte faina tinuta!Si chiar iti sta super cu breton!
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  39. Love your look, the photos are beautiful!!!!!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  40. Uneori este prea tarziu pentru unii...Pentru tata asa a fost si asta este regretul meu cel mai mare.Cand nu mai putem face nimic pentru ceilalti este dureros dar putem sa speram ca macar in alta lume va fi mai bine.

    Imi plac pozele pe trecere,ma gandeam si eu de atatea ori sa fac poze trecand strada dar pana acum nu am gasit momentul potrivit.Poate intr-un viitor apropiat.
    Tinuta este frumoasa prin simplitate si combinatia de culori.Verde si albastru puse laolalta pot alcatui un look foarte reusit!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu stiu daca el are regrete si nici nu ma chinui intrebandu-ma pentru ca oricum nu se mai poate repara ceva. Eu am spus lucrurilor pe nume, fiecare imi stia gandurile, pacat ca au lasat lucrurile sa se degradeze.
      Te pup!

      Ștergere
  41. Beautiful outfit! You look great.

    RăspundețiȘtergere
  42. Great look! Ur hair looks amazing like this ^^
    xoxo

    Novelstyle

    Don't forget to check my $50 Shopbop gift card giveaway!!

    RăspundețiȘtergere
  43. Great look, I love the colour of your top- it's so pretty!
    Laura. xx
    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Imi place mult outfitul de astazi, este chill si interesant in acelasi timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Loads of hugs hun!

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  46. Ador fotografia alb-negru dar si cele cu tine langa copacelul inflorit! Multumim ca ai impartasit cu noi cateva dintre gandurile tale, este frumos, profund si cumva trist ceea ce ai povestit aici; in schimb zambetul tau larg si deschis din aceste poze, ne ofera o doza de optimism! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea pot ascunde, cand ceva nu e in regula cu mine se vede pe chip, sunt expresiva. Prin gandurile mele vreau sa transmit ca se poate sa treci peste, cu sau fara ajutor, cu rabdare si credinta, chiar daca de multe ori am lasat-o in urma. M-am intors si am cules-o mai apoi.
      Te pup si eu!

      Ștergere
  47. Arati ca Audrey. So sweet

    Te invit la giveaway la mine pe blog unde 4 din voi aveti sansa sa castigati un set frumos format din 20 de minioje fiecare!

    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  48. Thanks a lot for your interesting and lovely comments, dear Mihaela! I hope you are healthy and happy <3 xx Rena

    RăspundețiȘtergere
  49. Sempre dinamica!!!!! :)
    www.momeme.it

    RăspundețiȘtergere
  50. Great post!!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  51. I am always grateful for your every comment :)

    RăspundețiȘtergere
  52. tare draguta combinatia de hainute :*

    http://taitzel-make-up.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  53. Ai avut pile la politie sa opreasca traficul? :)
    Tinuta lejera si draguta, iti sta super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh nu daca opream traficul atrageam mai mult atentia, el s-a instalat intr-un loc ferit, iar eu ma strecuram de fiecare data cand era liber. Fara pile, multam!

      Ștergere
  54. Amazing post, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  55. Intotdeauna ma impresioneaza povestea ta! Imi pare tare rau ca ai fost nevoita sa treci prin atat de multe greutati! Te admir pentru puterea si determinarea ta si cred ca este extrem de important sa poti vorbi despre suferinte, chiar daca sunt vechi, eu cred ca acesta e un mod de a reusi sa mergi mai departe!
    In alta ordine de idei copacul acela imi place si mie extrem de mult, aveam unul la mine in oras si imi era tare drag, il urmaream in fiecare an sa infloreasca. Se numeste "Arborele Printesei" in mod popular, iar stiintific Paulownia Tomentosa.
    Mi-a placut asocierea de culori din tinuta ta si sedinta foto in sine. Pupicei draga Miha!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.