Treceți la conținutul principal

[Outfits] Petrecerea de botez

Nu stiu cum este la alte popoare dar in familiile de romani rudele se intalnesc cel mai des la nunti, botezuri, inmormantari. As fi publicat mai devreme pozele cu care "va amenintam" de la botezul celei de-a treia nepoata, insa trecerea in nefiinta a bunicului sotului meu m-a facut sa aman acest lucru. Nu aveam dispozitia necesara si am dat jos restul de sticle de pe pereti. La capitolul renovare avansam, e bine ca actele s-au incheiat in timp util si putem merge mai departe.


Cand am pregatit tinuta sotul meu era prin bucatarie, nu stiam ce sa aleg in partea de sus peste rochie si asa m-am pozat pentru a ma sfatui cu el mai tarziu, de aici si pozele. Ce ziceti, am facut o alegere buna?
Jacheta roz nu face parte din tinuta oficiala, seara se lasase cu mult prea rece ca sa merg pe jos pana la local in cardigan. Am purtat-o strict pentru a-mi tine de cald, chiar si asa am tremurat putin de frig.
Pentru dragul meu sot am ales o camasa alba, cravata mov pe care o purtam in liceu, sacoul Piazza Italia cumparat de pe Kurtmann, pantalonii luati de pe Zara prin Campania dear_Romania, pantofi casual Marelbo.
Sper sa va placa tinutele noastre si cum spune el... Pace in lume!
Am purtat:
Rochie peplum Oasap
Cardigan Primark
Colier Appleineye Jewelry
Pantofi Sfera






Sa aveti un weekend placut!
xoxo

Comentarii

  1. Hihiii, Miha la convins pe sot sa para pe blog! Miha ruuulllzzz!!!! :D
    Sunteti foarte frumosi, dragilor, veseli si frumosi si expresivi!
    Ma bucur mult ca ai ales sacoul cu dungi, acela era si alegerea mea! E mai soft, mai girlish, mai Jackie Kennedy! :D Colierul se incadreaza si el perfect!

    Esti tare frumoasa, ai atat de multa prospetime cu aceasta tunsoare - tu chiar esti acel tip de fata care poate avea extrem de multa feminitate cu parul scurt!

    Pupicei, draga mea!
    Pace! :)

    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce colier frumos!Si l-ai asortat foarte interesant cu restul!
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos colierul și frumoasa culoarea rochiei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Great combination you look amazing. Your hubby looks great too.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, îmi pare tare rău să aud că aţi trecut şi printr-un eveniment mai puţin fericit. Sincere condoleanţe!
    ---
    Ce frumoase sunt pozele cu voi, amintiri dragi! ♥♥
    Pupici, multă sănătate şi să vă fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wonderful dress! I love it with the striped blazer :-)

    -- Alex at Cashmere Kangaroo

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteti tare frumusei impreuna <3
    Ador sacoul cumparat de pe Kurtmann, arata prea tare!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase tinute ati avut amandoi, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cute set, love so much your final choice!!

    http://melange-boutique.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela, te avantajeaza rochiile de minune, in special aceasta model peplum. Si nuanta de bleu iti vine foarte bine.
    Ce inalt este sotul tau! Va potriviti de minune, dragilor!

    Pace in lume! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. sper ca a fost super disctractia, urmeaza si la noi curand! :)
    superbi pantofiorii, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunteti foarte frumosi!
    Imi place mult rochita ta si te prinde de minune. Toate cele 3 variante fotografiate de tine imi plac. Nu as putea alege o varianta preferata.
    http://zambetdeinger.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. Love the necklace and those kitten heels on you. :) You look beautiful!
    And you're one of the only few women I've seen who really looks great with a pixie hair cut!

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Mihaela!
    Ce bine va sta impreuna! Sunteti foarte frumosi!
    Imi place mult rochia si cardiganul pe care le-ai purtat!
    Imi pare rau pentru pierderea suferita :(.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumoasa e tinuta, simply lovely! Esti o dulce si o draguta, iar sotul tau arata foarte, foarte bine si va potriviti de minune! Ce bine ca l-ai convins sa apara si el, sunteti o pereche grozava. Pupicei draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tinutele voastre au fost foarte frumoase! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunteti o pereche atat de frumoasa, va sta atat de bine impreuna... :)
    Duminica minunata, Mihaela. :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunteti foarte frumosi impreuna, se citeste fericirea pe chipurile voastre. Sa ramaneti asa toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Lovely dress!!! Kiss
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  20. Cool outfit! You look great in light blue :) And lovely photos :)

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Din cele 3 combinatii expuse, cred ca ai ales cea mai faina combinatie. Aratati super fericiti impreuna si asta este tot ce conteaza in viata. Super faine pozele;) Cred ca v-ati ditrst pe cinste!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. I love the dress and the striped cardi Mihaela. And you look always so chic!!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce draguti sunteti voi impreuna! Emanati multa fericire si iubire! Asa oameni sa tot vezi :)
    Poza cu voi cu spatele si cu tine cu mana sus e geniala! :) Pare sa fi fost o petrcere reusite!
    Imi place rochia si imi place tare mult si colierul.
    Pantofii ti i-am laudat si intr-o alta postare :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi-a luat-o Felicia inainte, dar asta vroiam si eu sa spun: in sfarsit ii vedem fata sotului tau! :)) Ai o tinuta foarte frumoasa, iar colierul e de mare efect!

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi place foarte mult de amandoi! Sunteti eleganti! Lovely!

    RăspundețiȘtergere
  26. Va multumesc frumos pentru pareri, aprecieri si condoleante.
    Mi-ar placea ca sotul meu sa apara mai des pe blog, cum este inalt, frumos si constitutie atletica (haha ce l-am mai laudat) ar fi fost perfect pentru partea masculina a blogului, asa cum am gandit acest blog de la inceput si nu prea e explorata... DAR ii multumesc chiar si asa pentru sustinerea lui.

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte frumoasa rochia si ai facut alegerea corecta alegand acel cardigan. Un plus pt pantofiorii rosii <3 pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  28. Vai! A Aparut sotul tau in poze! :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Dearest Mihaela, again I'm impressed about your beauty and the blue dress with the striped jacket and the wonderful necklace you wore for the baptism is simply wonderful! I have to admit that I like your cute dress with all the jackets you show here but the striped jacket is the best possibility for me. And you and your husband are together such a beautiful couple it is simply a pleasure to watch you <3

    Kisses my dear friend from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  30. Condoleante! :(
    Ai ales bine, bolero-ul alb-negru se combina frumos cu rochita. Faceti o pereche frumoasa! Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  31. I love love love your stripes cardigan

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  32. Da, cred ca ai facut alegerea potrivita! Imi place si varianta a doua, cu sacoul albastru!
    Ce pereche frumoasa formati! <3

    RăspundețiȘtergere
  33. Love your look babe, the dress is so much cute!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Foarte fain ca sotul a acceptat sa apara in fotografiile de pe blog ;) era pacat sa nu publici pozele cu voi doi, prea sunteti cool ;) Imi place sacoul dungat, insa il ador pe cel albastru regal...iti sta fenomenal aceasta culoare; imi place foarte mult si sacoul sotului! Sunteti chic&stylish! Pup

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna combinatie! Ha, ha, sot pe blog, cum ai reusit ?

    RăspundețiȘtergere
  36. That pale blue is such a lovely shade on you:)

    RăspundețiȘtergere
  37. This is so far my favorite outfit on you. Love the combo with the striped jacket, adorable and chic and feminine. You look stunning girl!
    xoxo
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi place prima tinuta si colierul arata bine peste rochie.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  39. Sunteti o pereche frumoasa,sa fiti fericiti multi ani de acum incolo!! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi place mult alegerea pe care ai facut-o in privinta cardiganului, este foarte dragut si colierul e superb, sunt tot mai hotarata sa-mi achizitionez si eu un asemenea colier :D Frumoase tinutele voastre <3

    RăspundețiȘtergere
  41. cat de frumosi sunteti, iar pantofoirii tai rosii imi sunt dragi! Fotografiile tale imi aduc bucurieeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  42. Super bine iti sta asa scurt ! imi place muuuult si colierul :) sunteti superbi

    http://emaroxanne.net46.net

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.