Treceți la conținutul principal

[Outfits] Red shoes



Pantofii rosii ii am de ceva timp - ani - in garderoba, dar i-am purtat rarut, in aprilie i-am scos la plimbare ori de cate ori am avut chef de putin glamour. Asta e feelingul.

Prin casa cu reparatiile merge treaba relativ repede, azi m-am odihnit mai mult asa ca am zis sa fie rost si de o postare.
O sa vedeti ca nu am schimbat doar incaltamintea la rochia neagra ci si zona unde am facut pozele, au iesit faine, asa ca iata inca o varianta a rochiei cu imprimeu pasari.

Sper sa va placa.

Am purtat:
Jacheta Choies
Rochie Asos via Jollychic
Colier Appleineye Jewelry
Pantofi Sfera
Geanta vintage











Distractie placuta de 1 Mai!
xoxo

Comentarii

  1. Aaa, ce reinterpretare frumoasa! Foarte inspirata alegerea, Mihule!
    Cred ca dintre cele doua variante, preferintele mele inclina catre aceasta!
    Ati ales loc bun pentru shooting, frumoase-frumoase pozele, au dinamica, au culoare!

    Te imbratisez, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Happy 1st May, btw! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. You're so pretty! I love the look of those red shoes with gray tights. It's such a cute look :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar cu colierul ala superb? De ce imi faci asta?:)) Si mai pui si pantofi desprinsi din Vrajitorul din Oz in combinatie ca sa o faci definitiv letala!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult combinatia si nu pot sa nu remarc indrazneala.. SI eu am picioarele subtiri si uite ca nu prea am curaj sa port asemenea rochi cu asa pantofi, pt ca mi se pare ca arata ciudat.. adica picioarele mi se par ca le am subtiri si talpa luuunga :))
    Dar arata chiar dragtu, ma duc sa probez ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place rosul, dar tocurile de genul ala nu le suport (desi anul trecut mi-am luat si eu o pereche de pantofi de genul, nu stiu ce-a fost in capul meu, doar stiam ca n-o sa-i port decat rarisim). Imi place si geaca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place rochita si imi place cum iti sta <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Love your dress :)

    Check out my new post Here!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lovely necklace & bag!

    Have a grat month dear :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa tinuta, rochita este asa de dragalasa. Si imi place cum ai adus o pata de culoare prin intermediul pantofilor :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumosi pot fi pantofii! Culoare, forma si mai ales toc! Au tocul mic, perfect pentru mine!
    Tare, tare mult imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  11. red shoes always make me happy....I really like this outfit, very feminine and elegant!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumosi pantofii, minunati! Imi place tare, tare mult gentuta! Pupicei draga mea, sper ca ai petrecut minunat de 1 Mai.

    RăspundețiȘtergere
  13. Poza în care stai relaxată pe băncuţă, la soare, e de revistă! ♥
    O altă combinaţie frumoasă, iar pantofiorii roşii, graţie şi acelui toculeţ finuţ, tare bine arată. Cred că sunt şi mai drăgălăşei în realitate :-)
    Spor la toate, Miha, şi timp frumos, după placul vostru! ♥

    RăspundețiȘtergere
  14. Puteam sa jur ca sunt balerini pantofii tai, din fata asa pareau :)
    E draguta tinuta, imi place :)
    Eu as fi ales dres negru sau culoarea piciorului daca as fi purtat-o, dar fiecare cu gusturile lui :)
    Mie in general nu prea imi plac dresurile colorate, decat rar, cine stie in ce combinatii :)))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Pantofii sunt nebunie, rochita este geniala...poate fi purtata intr-o mie de feluri...iar colierul este o minunatie...sa stii ca mie imi place si pe langa gat, dar si la lungimea originala! Pozele sunt foarte faine, iar tu si-mai-si ;)! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Those shoes are pretty and you look beautiful.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. I need a pair of red shoes too, yours are so cool! Looking beautiful Mihaela, love the dress, you are always very sleek and smart in the outfits!:) Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  18. wowwwww nu am cuvinte sa iti spun cat de mult imi plac pantofiorii rosii mmm tareeeeee mult!!!
    Ce scumpa esti!!! Mereu ma bucur sa te vad asa senina si frumoasa!!!
    Sa ai un weekend super fine!!!
    Te pup cu drag
    Liuba G
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  19. These shoes are gorgeous, I love the little heel! The dress is so cute also. I like b&w prints.

    RăspundețiȘtergere
  20. So beauiful pictures!
    Nice shoes!
    I love this outfit!
    Have a fab weekend my dear!

    RăspundețiȘtergere
  21. Magnificent job of capturing the utmost beauty of this world. Love all of them.

    RăspundețiȘtergere
  22. Beautiful pictures and you look gorgeous dear.x I absolutely love your shoes, so chic and classy! The colour is amazing, such a statement piece. I love versatile pieces and this dress is definitely one of them.x Have a lovely weekend!
    xxxx
    Stephanie

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.