Treceți la conținutul principal

[Outfits] Hearts

Incep saptamana cu o noua postare tip OOTD (outfit of the day) in care am purtat din nou camasa burgundy cu inimi, tinuta aceasta am purtat-o cu cateva saptamani in urma, intr-o zi de cumparaturi. Ah, da, fix inainte sa plecam la tara.

O saptamana usoara va doresc!

Am purtat:
Camasa Romwe
Pantaloni H&M
Jacheta Choies
Geanta old
Pantofi miniPRIX
Cercei iepurasi - gift



O insecta imi dadea tarcoale.


Aici incercam sa o surprindem in poza, discutam cu ea. lol
xoxo

Comentarii

  1. Imi place la nebunie jacheta ta!
    De camasa nu mai spun nimic pentru ca o am si eu si o iubesc. ;))
    Pupci si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. You look fablous.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu Dee! Jacheta este superba <33 De cum am vazut-o in poza, am cautat in postare sa vad de unde o ai :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi Mihaela, you look so pretty with this outfit! Love the hearts shirt, you paired it very well with the pants. The tulips are very lovely!:) Happy Monday! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Am exact aceeasi pantaloni, atat pe albastru, cat si pe bej. Cei pe albastru i-am convertit in pantaloni de casa / de plimbat catelul, pt. ca la un moment dat nu am avut altceva la indemana, si acum nu mai arata super bine, de purtat "in public". Cei bej insa sunt ok, ii port mai mult primavara si vara, ca se murdaresc repede, mai ales cu vremea ploioasa de aici din ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase camasuta si jacheta! :):X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha, zâmbetul tău e cel mai frumos accesoriu! ♥
    Tare mult îmi place contrastul dintre acel albastru superb şi burgundy-ul cămăşuţei, cu tot cu inimioarele ei frumoase ♥
    Te pup cu drag, numai bine! ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. wonderful blouse


    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/denim-evergreen/
    grazie
    Mary

    RăspundețiȘtergere
  9. E minunata camasuta si imi place si combinatia de culori!

    RăspundețiȘtergere
  10. Lovely casual outfit. Amazing pants! Beautiful pics honey.
    Happy Monday
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac pantalonii! Si jacheta se vede tare bine.
    Ce spunea insecta? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Love the blouse and bright blue!

    RăspundețiȘtergere
  13. Awww sweetie you are so lovely, so pretty blouse!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Super cute outfit. Also very nice pics.

    xx Lori
    http://fabeau-trends.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  15. De jacheta mi s-au lipit si mie ochii! :) Iar camasa ma face sa ma gandesc ca eu nu am nimic cu acest print! Iti vine tare bine burgundy, complimenteaza tenul si parul tau!

    Si ce zambet ghiduuuss!!!

    Pupicei, Mihule drag!
    Saptamana frumoasa iti doresc!
    Eu sunt racito-gripata si ma simt cam anti...

    Ilda
    lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce albastru! Electric! In mod sigur nu treci neobservata asa. Jacheta e intr-adevar haioasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Esti o draguta! Camasa am mai vazut-o si pe alte bloguri si imi place la fel de mult.Imi place si asocierea de culori! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place print-ul camasii,eu am vreo doua simple,chiar trebuie sa-mi iau macar una de genul acesta! :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place mult tinuta ta si combinatia imi place mult, mult :)

    RăspundețiȘtergere
  20. wowww ce imi place cum ai combinat culorile, iar papucii imi plac cel mai mult...
    Pana la urma ai reusit sa o prinzi?? ))
    Te pup si sa ai timp frumos

    RăspundețiȘtergere
  21. Amazing shirt!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.