Treceți la conținutul principal

Reflexii londoneze

Prima data in Londra, prima data doar cu rucsacul in spate. O oferta buna la biletele de avion, un prieten care ne astepta vizita, un concediu prestabilit, toate s-au potrivit ca noi sa zburam iarasi in Regatul Unit. Ne indreptam spre Bucuresti, spre aeroport, pe la Buzau niste fulgi mari ne-au amagit ca vine iarna, ca mai apoi sa aflam ca ploua. Sper ca ati petrecut fain de Craciun, al nostru a fost cald si la propriu si la figurat.

In Londra ploaia e la ea acasa, fara soare, insa cred ca incapatanarea sotului de a nu lua umbrela cu noi a facut doar sa ne racoreasca putin la ceas de seara. Nimic de speriat, de bagat aparatul foto la adapost, asadar am fost tare norocosi. Am avut parte si de soare.

Stiam de la Alicee de cum e sa zbori cu Ryanair, despre intarzieri, despre comertul intens ca la piata, l-am informat si pe sot si am ignorat complet. Senzatia de rau pe care am avut-o pentru prima oara m-a facut sa-mi canalizez toata atentia. Am avut la noi ceva de rontait.

Autobuzul - national express - luat din aeroportul Stansted a mers foarte bine pana am ajuns in zona London Bridge unde se circula infernal. Era trecut de ora 15. Se poate lua si trenul insa noi ne-am grabit ca sa mai putem vedea tarifele la fiecare. Din Scotia eram deja familiarizati cu sensul de mers si nu am intampinat dificultati. Daca la arhitectura pe alocuri am fost putin surprinsa, ca populatie, am vazut mai multi negri decat indieni. London is a modern Babylon, cum spunea politicianul Benjamin Disraeli. In Londra gasesti oameni de toate natiile si asta se observa si la cladiri.

Am ales sa coboram in Victoria Coach Station, de acolo ne-am facut un intinerariu insa s-a anulat totul cu apusul soarelui. Trebuia sa fim in acel moment deja sus sa admiram privelistea din turnul Catedralei Westminster. De aici au urmat peripetiile de a ajunge in casa unde am fost cazati. Pentru ca nu am primit informatii despre ruta, legaturile necesare, am luat-o pe jos. Cu hartile noastre, cu informatiile gasite in statiile de autobuz am ajuns in punctul de unde am fost ghidati sa luam autobuzul sau metroul de catre o operatoare "experimentata". Despre nervii acumulati nu mai e nevoie sa va povestesc. A venit prietenul nostru sa ne salveze la fix, iar restul am luat-o ca pe o experienta. Ce poti sa faci cand nu primesti ajutor fie ai taria sa mai intrebi pe cineva fie o iei la pas pana nimeresti ceva. Am trecut si prin Green Park, Hide Park; daca stiam am fi putut lua metroul din Green Park Station.

Odata ajunsi ne-am lamurit si cu cardul oyster, l-am alimentat si totul a fost Easy Peasy Lemon Squeezy, cu nitica atentie. Va las cu o selectie de poze, din zile diferite, cu reflexii... londoneze. :)

cladiri si trafic

xoxo

1. so nice place!!!

2. Really interesting post...thx for sharing! xx

3. I have never been to London so far, but I would like to go there some day. These photos are very inspiring...and you look so pretty and stylish. I really like your coat.

4. Din pacate n-am avut pana acum ocazia sa ajung la Londra, pentru ca sotului ii e teama de zborul cu avionul! :D
    Cred ca ai avut o vacanta de vis. :)

1. Daca nu are probleme cu mersul pe mare puteti strange de o craoziera. :) A fost faina experienta londoneza.

5. Iubesc Londra m-as putea muta acolo oricand! :) Sarbatori fericite in continuare!

1. Eu ma bucur ca am putut face fata haosului de acolo fiind adepta oraselor mici. :)

6. Ce frumos! Si eu visez la Londra, inca nu am vizitat-o.

7. Hehehe...acus acus venim si noi :)

8. superb! sa va bucurati de timpul petrecut acolo! eu mor de dor, in vara ma intorc si sper sa fie pentru totdeauna <3

9. Lovely photos! Looks like a wonderful place.

xo Azu

www.raven-locks.blogspot.com

10. Superba Londra :X

Gya

BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

11. An Nou cu sanatate si numai bucurii! La multi ani!

12. Mihaela, ce frumoasa vacanta aveti, visez si eu la Londra:) Fotografiile sunt absolut superbe, mie nu imi iese nimic bun noaptea. Un sejur minunat sa aveti si un An Nou absolut la fel1 Sanatate, bucurii, realizari multe!

13. Frumoase fotografii, dintr-un loc minunat. Sper să revăd aceste locuri cât mai curând.
    La mulți ani, dragă Mihaela și un An Nou cât mai bun, cu sănătate și bucurii! :-)

14. Multumim, am petrecut in noiembrie un mini concediu la Londra. Mie care imi plac orasele mici am supravietuit dar nu as locui intr-o astfel de agitatie.
    Toate cele bune voua!

15. Wow, sunt absolut superbe pozele! Abia aștept următoarea parte!
    Pupici

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.