Treceți la conținutul principal

Cumparaturi online: Cool Cosmetics

 Am comandat si eu prin intermediul Cyanillei, o fata mai mult decat minunata. Pentru ca fiind la prima comanda Andrada nu mi-a acceptat comanda, pt ca nu puteam plati in avans, si pe buna dreptate avand in vedere experientele urate cu persoanele care nu isi ridica comanda.. am apelat la Cya care i-a tot scris fetei pana s-a stabilit si eu am primit astfel produsele din Craiova. Nu stiti cat de bucuroasa eram ca le-am primit. 
    Pe unele produse le-am si incercat. Am fost chiar bucuroasa sa descopar un rimel in plus fata de cele comandate, mai ales ca mi se terminase batranul maybelline, insa m-am dezumflat cand rimelul nou nout era uscat ori gol, habar nu am.. era sigilat.
Mai jos vi le prezint:








1. Rimel-cadou. Nu cunosc firma, poate a fost un caz nefericit.. Am aplicat pe mana sa se vada..

Am vazut si la alte fete pe blogul lor va au primit ceva extra, iar Andrada mi-a confirmat ca se intampla acest lucru, nu de fiecare data, ci in functie de stocul de produse pe care il are.
2. 
Ruj lichid rezistent la transfer Max Factor Lipfinity 7 si 8. Unul dintre rujuri l-am facut cadou uneia dintre cumnate. Isi dorea un astfel de produs. Cel din poza are numarul 340.

3. Creion contur buze Rimmel 1000 Kisses STAY ON LIP LINER PRET:10 LEI A avut varful indoit, stiam de acest lucru, l-am ascutit si acum este ca nou. Doar l-am testat, nu ii stiu rezistenta.
4. Fdt Maybelline Dream Matte Mousse. Nuanta: 030. Am avut mostre si stiam ca mi se potriveste.


   Trebuie sa fiti pe faza caci produsele se vand/rezerv foarte repede, eu am ochit un ruj de un rosu superb si pana sa ma hotarasc ce mai vreau, s-a dus..


    In cazul rujurilor lichide rezistente la tranfer am observat ca nu trebuie sa pliezi buzele dupa ce aplici in strat subtire pt ca se strica acea pelicula care se formeaza in urma uscarii. Buzele trebuie hidratate bine inainte si luat excesul de la suprafata. Sub nici o forma sa nu faceti ca mine si sa aplicati un balsam peste, se va "strica". Este indicat folosit rar pentru ca tinde sa usuce buzele si daca aveti buzele rupte, etc acesta va scoate in evidenta mai rau acest lucru. Este foarte bun, culoarea aleasa de mine sunt multumita de ea si imi rezista cel mult 6-8 ore. 

Comentarii

  1. Si eu am ruj lichid, dar intr-o nuanta de roz. Eu mereu dau comenzi la Andrada, e o draguta foc.
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. @From Broadway I'm glad you like it :)

    @AlexantzA multumesc, sunt incantata de ele :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.