Treceți la conținutul principal

Concurso Rebeca Sanver Bloggers/ internationally


Astazi va prezint concursul organizat de Rebecca Sanvers paginazapatosmarca.net pentru bloggeri, exista si varianta cu like-uri pentru Facebook insa putine persoane din cele pe care le cunosc prefera sa dea like-uri. Cat despre acest concurs trebuie sa alegem unul din cele patru modele de incaltaminte sa copiem linkul de pe site-ul lor specific lui si sa vorbim pe blog despre optiunea noastra.
La trapecista, sunt cei mi-au placut cel mai mult, mi se par romantici, feminini, foarte dulci. Culoarea nude cu alb pare a fi o combinatie frumoasa si iubesc printul floral. Pantofii pot fi combinati perfect cu tinute formale, cat si cu altele mai putin formale. Faptul ca au bareta tip "T" si asta a contat in alegerea facuta, nu mai spun ca platforma ma ajuta sa port astfel de tocuri !




Va plac tinutele create ? Enter you too if you wanna win a pair of lovely shoes: HERE
This is my favorite, love them !!!
comprar zapatos marca

Comentarii

  1. Hi!
    I'm sorry but I don't understand where can I enter to win these amazing shoes. But I'd like to know cuz i love them so much! Thanks for your reply!

    Nora

    RăspundețiȘtergere
  2. Nora: http://zapatosmarca.net/concurso-rebeca-sanver-bloggers/
    Perdona me, me olbide de enlace.

    Gracias :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Is superbi pantofii....cel mai mult imi plac primele doua tinute:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase tinutele dar imi plac cel mai mult ultimele 2 :x Succes :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh my gosh, I love your blog! It's so charming! And holy crap I agree!!! THOSE SHOES ARE AMAZING!! I was hoping we could follow and friend each other! Thanks!
    <3eimi
    http://shiikwaasaababy.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur fetelor ca va plac tinutele :* nu strica sa incercati si voi sa va inscrieti.. si apropo nu e necesar sa faceti tinute doar sa scrieti despre concurs pe blog intr-o postare separata si sa puneti codul incaltamintei preferate ;) Sa fie Ale !

    Eimi.desu, yes are amazing :) Thanks for your comment. I don't see where can I comment in yours, I follow you. You have such a beautiful eyes my dear :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.