Treceți la conținutul principal

Dermatologica - Exfoliating Body Scrub


150g: Acest produs dedicat corpului se aplica cu miscari circulare, pe pielea curata si este recomandata tuturor tipurilor de piele. Necesita mult produs, granulele nu sunt multe, deci nu e dens. Imi place mirosul de rozmarin, lavanda, le-am detectat, sunt mai multe. Nu contine coloranti si nici parfum artificial. In cutie vine cu un pliant cu instructiuni de folosire in mai multe limbi. Doar pe cutia de carton sunt trecute ingredientele.

Ingrediente: Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Glycerin, Zea Mays (Corn) Cob Meal, PPG-2 Hydroxyethyl Coco?/Isostearamide, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Lavandula Angustifolia (Lavander) Extract, Olea Europaea (Olive) Husk Powder, Ficus Carica (Fig) Powder, Phoenix Dactylifera (Date) Seed, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Papain, Oryza Sativa (Rice) Starch, Camellia Oleifera Leaf Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Lavandula Augustifolia (Lavander) Oil, Lavandula Hybrida Oil, Amyris Balsamifera Bark Oil, Cedrus Atlantica (Cedarwood) Bark Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Pogostemon Cablin Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Salvia Sclarea (Clary) Oil, Chlorphenesin, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Phenoxyethanol, Methylparaben, Buthylene Glycol, Ethylparaben, Sorbitan Stearate, Butylparaben, Aminomethyl Propanol, Tetrasodium EDTA, Isobutylparaben, Propylparaben, Titanium Dioxide (CI 77891).


Rezultate: Curata si imbunatateste textura pielii. Il folosesc o data pe saptamana, iar L. de doua ori. Acele cosuri urate pe spate le-am mai potolit cu ajutorul lui, functioneaza. Si pentru asta ne place. Exfoliaza bine, dar delicat. Lasa pielea neteza, ferma! Din pacate contine prea multi parabeni si ceva alcool. Daca l-as putea cumpara, nu as face-o..

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.