Treceți la conținutul principal

I won the charmed-chick giveaway


La inceputul lui ianuarie Marie* ma anunta ca am castigat la GA-ul ei. In prima poza se vad o parte din bunatatile primite de la ea. O pereche de cercei i-am facut cadou, cerceii funda sunt prea mari si vreau sa-i modific, genele false nu am indraznit sa le port si nici nu mi-am cumparat adeziv, iar paleta mi-a daramat-o L. cand cotrobaia si s-a "sifonat" putin.. L-am iertat.


Aici am facut un swatch la blushul L'oreal si cele doua eyeshadows. Blushul e discret, in timp ce fardurile de ochi sunt pigmentate si shimmery. Imi plac toate foarte mult.


Crema de maini, e interesanta, mirosul totusi e mult prea puternic, uneori iti poate da dureri de cap, astfel incat  o folosesc cu moderatie oricat de mult mi-ar placea ciocolata. Are o consistenta usoara, intra repede in piele, hidratare modica.


Intr-o seara mi-am aplicat masca de fructe, contine: piersica, mango, caisa. Nu am simtit mare lucru dupa, am stat chiar 15 minute, nu doar 5-10 cum este scris pe plic. Doar m-am relaxat si atat. Cantitatea e suficienta pentru doua persoane, asa ca l-am mascat si pe consort si asa era ocupat pana peste cap in raiduri incat nu a zis nici pas. :D

Mai jos mi-am facut un machiaj mai mult discret cu paleta din poza de mai sus. Imi plac culorile si aplicatorii par calitativi.

Lip balm-ul imi place ca are protectie solara, 15, insa imi displace ca nu e tip ruj si trebuie sa imi bag degetele in el, nu e igienic. La buzele mele aproape etern uscate trebuie aplicat foarte des fata de alte balsamuri. Cantitativ e super ok, are 20g. Nu mi-am facut poza cu el aplicat pe buze. Mai jos am aplicat pe buze ruj lichid rezistent la transfer.
Oja, una din preferatele mele, este de la Nails Inc. London si se numeste Jermyn Street. Am folosit-o de 3 ori pana acum. Rezista o saptamana, se toceste, nu se rupe/exfoliaza bucati, chiar si daca frec la oale :))
Setul cu pilele de unghii e primul care il am de natura asta, pana acum folosind cea metalica :"> 
Nu stiu daca toate sunt la fel sau daca au functii diferite, aici poate ma ajutati voi. Va rog ? 
Am folosit doar una din ele si ma chinui pe la colturi in rest merge foarte bine.

*
Eylure color lashes.
Superdrugs little pink tin lip balm.
Superdrug smoothie self heating face mask.
Two pairs of true spirit earrings.
Two NYX Chrome eyeshadows in colours Java and Geisha
The Wet n Wild isparkle palette in Paradise

Comentarii

  1. Sa nu-mi zici ca "consortul"tau joaca wow....

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai te compatimesc...si meu facea deastea pe oficial inca si atata l-am batut la cap sa se lase pana ce m-a ascultat. Problema e ca acum s-a apucat de poker online...deci nicicum nu e bine cu barbatii astia:))....Oricum atat timp cat nu te loveste si pe tine e ok..si iti recomand sa nu incerci ca e contagios rau de tot:)

    RăspundețiȘtergere
  3. O ora, doua, mai mult sau mai putin, depinde de ce avem noi de facut in casa sau afara. Se relaxeaza.
    Daca am nevoie de el urgent se ridica si ma ajuta, nu conteaza ca trebuie sa o ia de la capat. Am purtat discutii serioase si am
    stabilit niste limite. Ca in viata. Si este ok.

    Cand aveam timp liber il mai ajutam cu un alt caracter al lui sa faca nu stiu ce quest :)) Nu imi place nici cum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca situatia e sub control:)
    Vroiam sa te intreb de cati followeri sau prieteni pe facebook ai nevoie pentru a primi pensula F80 de la sigma? Ca am facut o adevara obsesie pentru ea..si daca nu o castig nicicum la giveaway-uri trebuie sa-mi schimb strategia:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe facebook trebuie sa ai intre 100-249 -> F80
    250-499 -> Miss T.K.
    500-999 -> travel kit black
    si tot asa.

    Participa la concursuri si intre timp strangi si followeri. :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.