Treceți la conținutul principal

[Cu lumea'n cap]Busteni pentru a doua oara

Era miercuri dupa-amiaza, cred. Fara planuri, brusc ne-am hotarat sa plecam la munte, nici prin gand nu visam.. Socrii intentionau sa plece in weekend la munte, bagajele le aveau facute deja, au intrat pe internet ca sa bifeze si cazarea. Atunci ne-am gandit ce ar fi sa mergem si noi cu ei. Acum cat si serviciul ne permite. Nu vom fi singuri, nu ca ar fi asta o problema. Noi chiar ne simtim bine si ne distram grozav in doi, dar si ei sa aiba companie, mai ales ca mama e mai de duca iar tata mai comod. Am fi un impuls. Cand au auzit vestea mama era fericita maxim. Nu stiu care a sunat la hotel si ne-a rezervat doua camere, iar tata la autocar pentru rezervarea si celor doua locuri ale noastre.

Ne-am facut lista de cumparaturi pentru a doua zi: fructe, ingrediente pentru snitele, apa plata si chestii de rontait pentru drum. Mi-am sortat si probat hainele de vacanta  pentru calcat si impachetat a doua zi. Dai epileaza-te, care in cotro. Bagajul am insistat sa fie cat mai usor, fara sa uitam cele mai importante: incaltamintea de munte, jachetele, sepcile, crema spf (care pana la urma am uitat-o nu stiu cum..), aparatul foto cu ambele obiective, incarcatoarele, chestii de igiena, chestii de unica folosinta pentru potol.

Vineri dimineata de la hotel Magnus am luat microbuzul -50lei/pers, intrati pe autogari.ro- spre Braila unde am fost transferati intr-un autocar via Sibiu. La pranz eram la hotel, asta pentru ca ne-a luat ceva pana am dat de el. Comedie a fost ca nimeni nu stia exact numele si asa am mers/urcat pe o strada paralela, nici cei de acasa nu mai stiau. In agenda nu-l salvasera, luate prin eliminare am reusit sa sunam la locatia cu pricina si ne-a ghidat. De la gara mergi, zic ei, 250 m. Se spune ca este o unitate nou construita, fiind una dintre cele mai elegante si rafinate unitati de cazare de pe Valea Prahovei. Au 21 camere duble de 4*. Spatiile de cazare sunt dotate cu grupuri sanitare cu uscator par (unele), balcon (unele), tv LCD, telefon (care nu functiona), internet wireless, minibar/frigider (mda, unele), ferestre antifonice.

aceasta era vederea din camera socrilor

beauty products:
dream smooth mousse maybelline fdt
elf gloss
sleek blue eyeliner
bella bamba blush
mascara super enchant
again, the last nail polish present/use on blog

Rochie ?
sandale Leonardo
set cercei & colier no name
plic Remington

Biserica Domneasca

o cladire a carei aspect si coloristica mi-a atras atentia

casa de cultura

primaria & in ultimul moment am prins o masina care facea parte, cred, dintr-o parada

spre manastirea caraiman
un cosulet costa 3-5 lei

m-a intristat ca am gasit mai putina verdeata si mai mult comert

la stanga se vad chiliile maicutelor

capat de linie, intoarcerea

TER-MI-NATI: pe locuri fiti gata sus in pat!

• Restaurant cu o capacitate de 80 locuri;
  • Sauna;
  • Jacuzzi;
  • Centru de inchiriere atv, buggy;
  • Curte exterioara cu foisor pe 2 etaje si gratar (mi-ar fi placut sa aibe si o piscina mica acolo);
  • Sala de conferinte;
  • Sistem de supraveghere video cu monitorizare 24/24;
  • Roomservice gratuit;
  •  Karaoke;
  •  Terasa.

• Cum ne-am cazat, am mancat, improspatat si am si iesit pe strazile Busteniului sa vedem ce s-a mai schimbat, ce a mai aparut nou sub soare. Am vizitat pentru inceput biserica Domneasca care este vis a vis de gara, manastirea Caraiman.

Manastirea Caraiman din Poiana Palanca, este una dintre cele mai noi vetre monahale din tara noastra. In anul 1998 parintele Gherontie Puiu a ridicat aici un schit de lemn. Bisericuta de lemn poarta hramul Adormirea Maicii Domnului. Ulterior un agheasmatar si o serie de chilii, astazi sunt impunatoare, oferind si cazare din cate am auzit. Tot in acelasi an incepuse constructia unei biserici masive din zid in incinta schitului cu hramul Inaltarea Sfintei Cruci. Din anul 2008 schitul este numit Manastirea Caraiman.

Biserica Domneasca, cu hramul Nasterea Fecioarei Maria, ctitorita in 1889 de regele Carol I si regina Elisabeta, pare o copie a bisericii Manastirii Hurez. Lacasul de cult a fost inaltat dupa planurile arhitectului I. N. Socolescu de o echipa de constructori italieni coordonata de Pietro Dreossi.
    Picturile murale din altar, executate de danezul Agnes Exner, care a zugravit si Manastirea Sinaia, se spune ca s-au pastrat intacte. Mobilier din stejar masiv, icoanele au fost pictate de Gheorghe Tatarescu, iar catapeteasma a fost lucrata la Viena. In 1936 a fost repictata de Gheorghe Belizarie.

Pe site-ul lor puteti vedea fiecare camera, sunt numerotate. Asta mi-a placut cel mai mult. La intoarcere am vazut toate astea. Ce nu mi-a placut este faptul ca au ascuns/nu ne-a informat la telefon asa zis tariful de statiune, adaugat la nota de plata de la iesire, pretului de cazare. Cand am sosit ospatarita, cred, ne-a intampinat frumos. Receptionistul care nu parea o persoana prea placuta nici macar la plecare nu s-a sinchisit sa ne multumeasca ca le-am fost oaspeti.

Va urma..

1. super cute polka dot dress! Come and visit us soon again! xx

2. Ce peisaje frumoase..vreu iarasi la munte.

3. Rochitsa asta imi amintesc de mama cand era tanara. Ador tipul acesta de rochii, de inspiratie vintage. Au un charm aparte. Foarte frumos.

Te pup,

www.nicoleta.me

4. Ce frumos este sa mergi undeva sa te relaxezi si cand te intorci sa iti amintesti si sa vrei sa te intorci si peste doua secunde!Asa simt eu cand vine vorba de escapadele la munte!

Te pup!

5. I love your polka dot dress! Has such a retro feel to it:)!

6. Am si eu nevoie de o mica vacanta, sa plec undeva sa ma relaxez, numai ca nu prea am timp in perioada asta :( Adorabila rochia ta :X :*:*

7. Pozele sunt f faine,ati avut vreme super frumoasa.Cat despre Valea Prahovei,Busteni etc. de fiecare data cand am ocazia dau o fuga.

Iti sta super cu parul lung si rochita iti vine asa bine <3.

Te pup!

8. Nice and thank you so much for your lovely thoughts on my past post!!
      Deeply appreciate it ;)
      My Lyfe ; My Story
      @MyLyfeMyStory
      @MyLyfeMyStoryBlog

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.