Treceți la conținutul principal

[Design interior]adaugari la casa de vis

 Ca idee principala imi doresc o amenajare moderna cu accente retro, dar si cu elemente glamour. Livingul sa fie mobilat simplu: trei polite asezate in trepte de-a latul peretelui pentru mica biblioteca si jos mai multe corpuri lipite creand adancime camerei cu sertare ascunse, minimaliste. Prezenta unui semineu mi-ar indeplini visele, electric desigur. 
Pardoseala neutra, iar iluminatul general sa se faca prin doua siruri paralele de spoturi incastrate. Galeriile pentru draperii au actionare electrica si sunt dispuse in nise. Tapet pe aproape toti peretii in afara de cel paralel cu geamul/balconul care mi l-as dori albastru inchis. Nobilis Meteores, s-ar potrivi perfect.



Dormitorul si baia matrimoniala amenajate modern, in alb si negru cu accente de culoare. Locuinta a fost foarte bine gandita si compartimentata, proprietara valorificand fiecare colt si creand multe spatii de depozitare. De exemplu, holurile de la baie si la bucatarie sunt dotate cu dressinguri si dulapuri, iar in imediata apropiere a bucatariei exista o debara cu suprafata generoasa pe inaltime, care satisface nevoile de stocare chiar daca sunt intr-o stare deplorabila acum baza este foarte buna, la renovare nu trebuie decat construit un schelet nou din lemn sau fier pe care sa fie asezate blaturi din lemn.

In baie ardezia neagra ar fi intriga casei, subiecte de discutii cu prietenii si rudele mai traditionaliste, zic eu cu mult alb ar face-o chiar placuta si admirata, iar prezenta bolovanilor decorativi incastrati inducand multa relaxare!



In bucatarie, as alege tot ardezie, dar de data asta ardezie multicolora, mobilierul il stiti de aici, daca nu, trageti cu ochiul pentru completarea tabloului. Am mai povestit si aici. Cam asa s-ar creiona casa visurilor mele adaptata la un apartament cu doua camere.


Va place?


Comentarii

  1. mai bine un semineu adevarat...cu buturugi din lemn de brad...mmmm...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alex, coco un semineu intr-un apartament nu am mai vazut, oricat de mult mi-ar placea si mie trebuie sa adaptam la ceea ce avem :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.