Treceți la conținutul principal

[life in pics]de la aniversare








nu am mai apucat sa ma schimb, sa ma machiez si nici unghiile, doar ce le-am sters

din meniu: am avut peste la cuptor cu garnitura de orez cu fructe de mare
ciuperci umplute pentru un "pretentios"



tortul de frisca decorat cu visine trase in ciocolata neagra:
blat insiropat cu compot de visine
crema de mascarpone
bucati de ananas
peste al doilea blat insiropat s-a intins un gem de capsuni de casa.
Si asa a fost imbracat cu frisca(facuta din smantana)!


asta este comoara adusa din Scotia, mai indulceste sufrageria intunecoasa si rece de la sticla si geamurile albastre aplicate candva pe pereti
abia astept sa redecoram dupa gustul nostru :)

sunt o groaza de carti, nu extraordinar de multe, inca nu stiu nici macar titlurile tuturor, doar ce au fost atinse si temeinic sterse de praf inainte de mutare

fata de curajul meu de odinioara rochita e cam scurta, cu colanti nu va fi nici o problema.

este si ceva larguta, culoarea ei rosie-caramizie m-a facut sa o indragesc!

Aici vedeti cum arata modelul cardiganului

culoarea e mai apropiata cu realitatea in aceasta poza

fata de masa am primit-o de la bunica, e old fashion si sta pe masuta unde mai butonez eu in sufragerie

Iata cam cum a fost la ziua mea, ce cadouri am primit, ce mancaruri am pregatit, ce a ramas in urma!
Inca sunt daramata de toate lucrurile petrecute: mutarea, asezarea, pregatirea zilei de nastere, etc, etc, stomacul s-a mai linistit si sper sa revin cu postari mai interesante sa va tina aproape.

Castigatoarea ProdigyRed si-a revendicat premiul, urmeaza sa verific si sa extrag si castigatoarele seturilor cu sapunuri zilele acestea.

Acestea fiind spuse, va pup!

Comentarii

  1. Ce bine arata tortul cu ciocolata!... Yummy :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost mai aspectuos decat tortul facut de mine, dar nu si la fel de gustos.
      Un cadou frumos din partea fratelui meu mijlociu. :)

      Te pup!

      Ștergere
  2. La multi ani again! Ador bratara.
    In alta ordine de idei, nu pot sa cred ca ai facut 29 de ani, as fi zis ca implinesti vreo 20.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru fiecare urare, Dia!
      Si eu si sotul aratam mai tineri decat suntem, nu poate decat sa ma flateze, pupici!

      Ștergere
  3. Mi-ai facut pofta de dulciuri cu bunatatile expuse.
    Sa folosesti/porti cu placere toate minunatiile primite.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Of..imi pare atat de rau ca nu ti-ai revenit!:(
    Te pup si La multi ani!:):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana, trag cat trag, dar si cand ma pune la pamant cu greu ma ridic, dar ma ridic, si voi contribuiti la asta!

      Pup!

      Ștergere
  5. Ooo, ce rasfatata ai fost! Ai avut doua torturi!
    Mi-ai facut o pofta de dulce, desi de obicei nu prea poftesc la dulciuri, ci mai degraba la ceva sarat :)
    Sper sa te faci bine cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost 15 persoane, blatul care trebuia impartit in trei, s-a mai dezumflat peste noapte dupa coacere si l-am sectionat in doua. Al doilea tort a salvat situatia, chiar daca am avut si tiramisu, a impacat si iubitorii de ciocolata.
    Visinile trase in ciocolata de pe tortul de frisca le-am pus special sa ma ajute sa pot taia tortul pentru toata lumea :))
    Iti trimit si tie virtual :*

    Multumesc pentru sustinere, Dorina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank you for your sweet comment on my blog now following you via gfc #218 :)
    fashionandtherebel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. daca n-ai fi spus de multe ori ce varsta ai+sa vad numarul pe tort, nu ti-as fi dat atat sub nicio forma. :) balantele arata tinerele de fel :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:D
      la testul de apropiere as pica, caci oricat de tanara as parea pielea nu mai e la fel de ferma ca la 20 de ani :)

      Ștergere
  9. Imi place cardiganul si rochita foarte multa. Poate faci niste OOTD cu ele. Cardiganul este exact ce as cumpara si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Monique, o sa fac cu siguranta.
      Ah, cardiganul, apare el timid intr-o postare Autumn scent :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.