Treceți la conținutul principal

[Outfit]Autumn Scent!










Sacou/Blazer: Atmosphere
Pulover/ Sweater: no name
Camasa/Shirt: no name
Jeans: no name
Ghete/Boots: Leonardo
Geanta/Bag: ?
Curea/Belt: retro
Colier/ Necklace:
NEFERTITI JEWELLRY

Cercei/Earrings: vintage
Simple, comfy but still has something extra, chic - perfect for a simple outing, having good time and drink a tea. The place is Pervoi -Galati, Romania, near Papadie.
O tinuta confortabila, simpla dar chic, numai buna de o iesire cand se lasa seara si frigul isi face simtit prezenta. Ne-am plimbat o vreme si am poposit la un ceai, m-am relaxat. In perioada asta am nevoie, oricat de obositoare/plictisitoare pot sa par vorbind despre asta. Cu totii avem nevoie sa uitam de cat de repede trece timpul cu tot ceea ce implica asta. Nu am mai baut ceai la ei, a fost prima oara si chiar au un interior prietenos. Delicios ceaiul apropo, l-am servit cu un pliculet de miere poliflora!

Noapte buna!

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Chiar daca se incadreaza frumos, datorita culorilor, toamnei, l-am purtat aproape in fiecare anotimp.

      Te pup!

      Ștergere
  2. Imi place tare mult tinuta. Chic si confortabila, perfecta pentru toamna (exact cum ai descris-o si tu). :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely pictures, they are all beautiful. Gorgeous style my dear!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Such a great look!
    Love the details too :)

    Happy Sunday,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place combinaţia, ai un aer foarte rafinat.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Love your outfit. This necklace is just amazing!
    Love, Julia

    RăspundețiȘtergere
  7. Amazing outfit, dear!
    Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comment!
    I follow you now! Hope you will follow me back )

    And I invite you to a new giveaway in my blog!
    www.gvozdishe.com
    GIVEAWAY in my blog

    RăspundețiȘtergere
  8. love your necklace! pup,o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.