Treceți la conținutul principal

Green Halloween 2/2

 
Astazi sunt o printesa blestemata, nu pot iubi, caci tot ce ating putrezeste. Tristestea care ma apasa imi acapareaza luciditatea si ma impinge la gesturi diabolesti hranindu-ma cu cei care tradeaza.
As fi tare bucuroasa sa stiu parerile voastre: de la poveste, vestimentatie, machiaj, etc
 







This is the second part of the collaboration, an inspiration for Halloween, my first try ever!
A good princess upon a curse has been spelled...
She can never love and kiss a man. Become like death and decay everything she touched got rotten..

Here you can see a manicure, the first part!
I hope you'll enjoy it.

Juliet - Deia - Suzana - Dee - Anca - Theo(Sweetheart Woman ) - Rally - Elena Arriana -
Little Beauty Bag - Valentina Bucur - Andrea - Adelina - Almi - Roxie -
Miuri - Miha.ela - Lucia - Mona - Pixie - Dalyda

Trick or treat?

For support you can give a Like. muhahaha!

Comentarii

  1. vai cat de tare ti-a iesit!!! imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fooooarte tare ti-a iesit, felicitari!
    Imi plac pozele extrem de mult, mai ales penultima - geniala!
    Iti admir efortul, a meritat! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasa povestea iar rochia imi place la nebunie!!! MAchiajul e asimetric dar nu stiu daca asa era intentia.. Aaah, ce poze ti-am fi facut noi daca ai fi aproape... Ar fi fost mult mai interesant sa pozezi undeva afara in tinuta asta. Oricum, ideea in sine e foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. it's a very real disguise haha :)

    visit our blog and follow us if you like it, would you like to follow each other? have a nice day! kises

    http://liveyourtruedream.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  5. Such an amazing photos.
    I'm so into it.

    Would u like to follow each other ?

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. taree! :D love the story! :)) m-ai facut sa casc niste oooochi! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Super! Te-ai chinuit ceva pentru look-ul asta :) Bravo !:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place la nebunie abordarea ta! Machiajul e genial, imbracamintea ti se potriveste ca o manusa, esti din poveste, cum se spune. Super! Super! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Miuri, multumesc!
    @Alexantza, multumesc din suflet, sunt foarte mandra de mine:D

    @Trabook,mi-ar fi placut enorm sa fiu fotografiata cu scule profesionale in natura, ma bucur chiar si asa ca v-am impresionat cu improvizatiile noastre, sotul meu are un mare aport in asta si ii sunt foarte recunoscatoare. Am strans ceva frig, dar a meritat! Ah, machiajul este facut intentionat asimetric.

    @I'll visit you, Marta!
    @Midheta, I'll visit you, too!

    @Anca, ma bucur sa aud asta :D
    @TheMay Day, multumesc, multumesc!!

    @Jenny, thanks!
    @Raluca, multumesc si tie din suflet, daca dupa ce am terminat de pozat topaiam de fericire, acum cand am vazut toate mesajele voastre am topait de doua ori, ori eu nu sunt chiar atat de copilaroasa, m-au coplesit si magulit!

    Din nou multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. supeeer! imi place mult ce ti-a iesit;):*

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place ... tot. De la poveste pana la vestimentatie, machiaj tot,tot.
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place mult cum ai abordat tema proiectului. Esti creativa :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb.. A ieșit exact ce trebuia să iasă :D :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc tuturor pentru comentarii si aprecieri, va pup pe toti!

    Thank you girls for the comments and appreciations! xox

    RăspundețiȘtergere
  15. super tare! esti geniala! vreau sa mai vad idei din acestea inedite...superb!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.