Treceți la conținutul principal

[Haul pentru el]camasi & co

o mai gasiti aici


inca o gasiti pe site
Culoarea e mult mai pala, as numi-o roz-piersiciu :D
aici

aici




aici


o gasiti aici

daca va place, aici e



Dupa zeci de masurari si verificari, luand hainele lui ca reper, m-am decis asupra acestor hainute unele au fost marimea S, altele M si prima camasa L, dar toate ii vin foarte bine, drept dovada ca trebuie sa te iei dupa dimensiunile in centimetri pentru a nu da gres(asta daca dimensiunile de pe site sunt corecte).
Primele doua camasi, au venit ambalate, prima are un mic defect surprins in poza cu detaliile, celelalte trei fara ambalaj, ceea ce mi-a displacut. Din cele trei cu maneca scurta doua au avut etichetele taiate, toate au fost pline de ate, surfilate neglijabil. In poze au fost surprinse toate defectele lor, ce nu mi-a placut ca pe site nu s-au mentionat toate acestea. Acum poate o sa mi se raspunda ca ar fi trebuit sa ma astept la un asa pret, dar putea sa coste si un 50 bani, nu doar 9 lei, ca tot aveam aceasta pretentie: sa fiu informata si sa aleg eu daca vreau un astfel de produs in starea asta sau nu, nu?
Sper ca lucrurile sa se imbunatateasca si sa se ofere toate informatiile, va ajuta clar cumparatorul si va aduce si mai multi cumparatori astfel crescand vanzarile.
Sotul meu, a fost incantat, a inceput sa le poarte dupa ce le-am cosmetizat pe fiecare in parte, in afara de spalat si calcat ca orice produs nou sau vechi proaspat achizitionat!
S-au comportat bine la spalat, nu au iesit culorile, se calca ok.
Portofelul are o capacitate medie, ultimul portofel era mai incapator.
Cureaua ma asteptam sa fie de un maro mai roscat.
Cum vi se par?

Comentarii

  1. cat de faina e a patra, cea in carouri colorate intens. yum

    RăspundețiȘtergere
  2. nice blog! mind to check out my blog? maybe we can follow each other:)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca cei de la Mini Prix ar trebui sa preia pozele tale, pierd foarte mult datorita prezentarii.;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Dear! I like your blog so much! This is my first visit here but definitely not the last :) Would you like to follow each other? :)


    XOXO,
    Monika

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. welcome Monika, gladly I follow you.(stunning blue eyes you have :))

      Ștergere
  5. very nice stuff! checked shirts are so pretty! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha haa, si eu i-am luat iubitului meu camasa roz piersica de la miniprix !

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare si bine ai venit pe blogul meu :)

    Multumesc, voi da o raita.

    RăspundețiȘtergere
  8. I don't see you on followers list, Elisa:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.