Treceți la conținutul principal

[Design interior] Despre vise & decoratiuni!

Daca nu ati vazut inca postarea: Green Halloween 1/2


Sa o luam cu inceputul. Prima data ne-am luat zborul din cuib cand am locuit mai bine de trei ani in Mangalia, acolo ajunsi cu catel si purcel, caci a trebuit sa ne caram absolut toate lucrurile la noua locuinta.
O garsoniera, micuta, care ne-a dat multe batai de cap, cel putin mie, vesnic nemultumita sau mai bine spus imi tot veneau idei si mutam lucrurile prin casa cat era ziua de mare in mai ceva ca un puzzle. Era o provocare. Mi-am facut perdelute singura la geam, in fiecare an faceam altele, fete de perna, ba tubulare, normale, pernute, tot ce puteam incat sa infrumusetez locul asa perfect de imperfect, cum ieseau. Am invatat sa ne gospodarim, cum se spune in popor, si cand deja ne obisnuisem cu viata boema de la mare, a trebuit sa ne mutam din nou in Galati, cu totul! Bun, iar impacheteaza, despacheteaza, insa de aici lucrurile au devenit incerte.
Un loc de munca mai bun, un ban pus de o parte, o perioada de tranzitie ca sa ajungem in momentul de fata.
Pasi spre obtinerea cuibului nostru. Acum nu mai vreau perdelute cusute la mana, visez la mai mult, la mai frumos. Chiar daca nu ne putem apuca de anul asta de renovari, nu exista zi sa nu fac imaginar tot felul de schimbari, masuratori, planuri, pana cand imi dau seama ca nu mai sunt atenta la ceea ce trebuia de fapt sa fiu atenta. Dar spuneti voi ca un astfel de tavan nu v-ar placea si voua ?








Cum va fi va fi, dar de visat nu costa! Uite, mi-ar placea sa am la dormitor pe peretele comun cu baia, care nu are geam, o sectiune compusa din caramizi din sticla, astfel lumina naturala ar patrunde si in baie. Nu ar fi o idee buna  Eu zic ca e geniala!
Nu stiu cum as vrea colorati peretii laterali, dar o cuvertura de pat ca aceasta - Alyssa , clar mi-as dori. Pat trebuie sa ne luam altul, anteriorul l-am vandut, visam la unul cu cadrul metalic, alb, pasiune comuna! Stiti cat imi place culoarea rosie, e buna ca are doua fete, una cu mai mult alb pentru sot si cealalta pentru romantica din mine. Pe patul din dormitor, dar si pe canapeaua din sufragerie, imi place sa am multe perne, diverse culori, diverse texturi: piele, dantela, jeans like, etc etc. Am mobilierul rosu-mahon, dar as vrea si dresing unde sa stea frumos, lejer toate hainutele calcate, fiecare pe umerasul ei, caci m-am saturat sa stea inghesuite.





La bucatarie, mobila care ati vazut-o intro postare mai veche, va ramane definitiv, peretii i-as vrea colorati si o perdea de bucatarie ca aceasta, ready made – perdele si draperii gata confectionate sau poate fi croita din acest material, putand alege stilul perdelei si inaltimea dorita. Clar anul asta am facut o pasiune pentru albastru! :)
O sa va povestesc mai multe despre visurile mele, poate voi fi inspiratie pentru voi si voi pentru mine
.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.