luni, 23 iulie 2012

.. sneak preview

Si aceasta postare este programata,  cum duminica seara ne intoarcem vreau sa am timp pentru pregatirea altor postari, etc. Astazi va arat cateva poze din inainte si dupa eveniment - botezul nepotelului Dragos ca pe urma sa ma vedeti si la fata locului.

Am optat pentru o tinuta suficient de eleganta si comoda in acelasi timp. Parului prins in coc i-am atasat o brosa inspirata fiind de Ioana - Stilistele. :) , si cerceii din set, un colier greoi, pantofi si clutch simple si in aceeasi culoare. Unghiile le-am facut fugitiv cu un lac transparent cu sclipici rosu. Am pus accentul pe ochi in machiaj, optand pentru o combinatie de gri-albastru inchis-bleu si lila.
A little bit too matchy-matchy, I know.. :D







Va place, ce ati modifica ?

4 comentarii:

  1. Este asa frumoasa rochita <3 si ciorapeii <3

    RăspundețiȘtergere
  2. super cute make up!! Come by soon hun! xx

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain cocul bijuterie; una din coafurile mele preferate ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place totul,e perfect asa! foarte frumoasa! pupp

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!