Treceți la conținutul principal

[Outfits] Casual little black dress

Rochia Neely, marca Let them Stare cu un design poate unic, primita tocmai din India cu drag din partea fashionului designer Anastasia Gelfman Silis am scos-o in lume alaturi de colierul eFoxcity. Restul accesoriilor sunt no name. Prima oara a fost vazuta aici. A ramas la fel de larguta, forma permite aerului sa circule in voie si sa nu mor de cald.

Always lack of 1 pair of leggings in wardrobe.
Romwe leggings flash sale, all at $17.99!
Time: 23/7/2013-25/7/2013

Comentarii

  1. Oh, cat de frumoasa e rochita, un model cu adevarat unic, nu am mai vauzt ceva asemanator. Sa o porti cu placere!
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superba rochita ta.
    Si mie imi plac foarte mult rochitele mai largute, mai ales vara.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mihaela!
    Imi place mult rochia pe care o porti din 2 motive:
    1. Este neagra si eu sunt black addicted
    2. pare foarte confortabila, lejera, usor de purtat si asortat!
    Iti vine foarte bine si apropo...imi place mult in combinatie cu palarioara.

    O zi minunata iti doresc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. draguta rochita , tare-mi plac palariile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte interesanta croiala rochiei si iti vine bine, Miha! Imi place si asocierea cu palaria deja celebra!:)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Este draguta rochita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesanta croiala rochiei, îmi place colierul!

    The Unseen Life

    RăspundețiȘtergere
  8. Loooove your sandals!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant modelul rochiei! Imi plac foarte mult si sandalele! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc frumos! Imi doresc sa achizitionez mai multe palarii, aceasta nu se potriveste oricarui material/rochie/tinuta si azi am purtat o esarfa :)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. you look great in that LBD...I like the silhouette, really beautiful.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce interesant arata, imi place mult! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar foarte frumoasa rochia si deosebita. Mi-am amintit ca am si eu o palarie de anul trecut si tre sa o scot la purtat ca tot s-au anuntat temeperaturi ridicate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Great, e frumos si modelul rochiei
    Sandalute aurite stil roman aveam si eu de la H&M

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesanta rochia, iar colierul ii da o pata de culoare. :*

    RăspundețiȘtergere
  16. O rochie cu un design interesant. Tie iti vin bine si rochiile largute si cele mulate pe corp.

    RăspundețiȘtergere
  17. Your dress looks so elegant , really lovely look hun! Thanks for sharing your beauty views with me :) Happy Friday!

    RăspundețiȘtergere
  18. gorgeous dress! you look amazing with it :)

    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    Let's connect at GFC and BLOGLOVIN'

    RăspundețiȘtergere
  19. Adorable little black dress and the hat looks gorgeous on you. Beautiful!!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  20. You look amazing! *_*

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.