Treceți la conținutul principal

O noua saptamana, sa va zic de cea care a trecut?

Frumoasa Spirit Child nu a rezistat mai mult de doua zile, v-am aratat aici pe cea portocalie, iar rozul-nude o puteti vedea aici daca ati ratat-o. Toate au fost primite din partea Zenit.ro.
Din pacate mi-a patat putin unghiile cu toate ca am aplicat un base coat (gabrini). Aplicarea peste base coat a fost dificila atunci cand doream sa revin imediat cu pensula si se stergea stratul anterior. Se usuca rapid si are o culoare tare frumoasa, suficienta in doua straturi. Nu se cojeste, se toceste, dar trebuie sa tinem cont ca manichiura mea este supusa uzurii datorita "santierului" din casa & co, in alt mediu poate rezista cu mult mai mult. Si calitatea, starea unghiilor conteaza. Daca o are careva, poate ne spune cum se comporta in cazul sau.



 Cum spuneam de santier.. am inceput cu dat jos geamurile vechi si curatenia de dupa, apoi am avut cateva zile pauza, in care am vizitat cateva magazine cu mobila & co, am cumparat materialele si dupa sf. Ilie si ziua de duminica ieri s-a zidit balconul. Tencuit, placat, finisat.. uh mai e mult de munca, practic abia am inceput, doar timpul zboara! :)

..si din cand in cand, macar, luam viata mai putin in serios!



In zilele libere am ridicat niste colete: pantalonii inflorati de la Persunmall si niste bijuterii pe care vi le voi arata intr-o alta postare mai pe indelete :) Pantalonii alb&negru i-am primit de la Panic at the store. Nu e momentul sa ii port, imi sunt larguti si sper sa se rezolve cat mai curand :D


  

Si cum cand se lucreaza trebuie sa mananci satios si consistent, am facut legume gratinate: cartofi, dovlecei, ceapa cu ficatei de pui trasi la tigaie si muraturi in otet: gogosari & struguri.


Si cum voiam sa fac si un desert.. intr-un fel voiam sa repet tarta cu zmeura, insa punga cu fructe de padure inca nu se dezghetase si nu puteam astepta sa se prinda cu gelatina cu tot, am schimbat prajitura instant: fructele inca congelate au fost pasate cu blenzerul (nu foarte tare) la care s-a adaugat o cutie de mascarpone si cateva plicuri de zahar vanilat. Am dat-o la rece pana sa racit blatul aromat (vanilie si lamaie) si apoi am pus crema peste, nu inainte de a insiropa usor cu zeama de la un compot de mere cu putina zeama de lamaie. 
Ah, da, am presarat niste ciocolata rasa, cand era aproape gata, cand am rasturnat din vasul de sticla a ajuns la fund si am presarat si restul de ciocolata "pe josul in sus" :D Dupa racire evident s-a intarit, asadar nu faceti ca mine daca vreti sa o rasturnati.



Duminica seara am petrecut-o la Garden Pub, unii ii spun Gradinita Pub :)


E dragut localul, am trecut de foarte multe ori pe langa, dar nu am intrat niciodata pana atunci. Imi place ideea de a dansa intr-un local si am acceptat cu bucurie invitatia unui coleg de serviciu a sotului meu. Au dansat un grup de dansatori imbracati in straie populare si au cantat doi solisti in timp ce dansatorii invitau oamenii si animau atmosfera. Momentele au fost scurte si intre ele se canta muzca de alt gen. Nepotrivit, dar aia e. Treaba incepe de la 7-8 si dureaza pana la 9-10 seara. Baiatul cu "creasta" m-a invartit si m-a jucat de a scos untul din mine :))
 A fost prima oara cand am purtat topul de la Dorothy Perkins, prezentat aici, cumparat alaturi de rochia rosie din dantela. Cum dimineata fusese racoare si am stat in aer liber, am zis ca o sa-mi fie frig la intoarcere. Foarte buna vestita lor limonada!

Se astern greu cuvintele cand esti pe fuga, azi avem in program vizitarea a catorva magazine de mobila.  Asa ca va pup si am fugit! Intrebari, idei, ganduri, vi le astept pe toate in comentarii.

Oh da, m-am tuns iar, mai am ici colo de retusat, dar cam asta imi va fi tunsoarea o vreme.

Sa aveti o zi frumoasa!

Comentarii

  1. adorabile unghiutele :X

    si eu sunt inebunita dupa acadele, imi placea cea cu gust de mere verzi, e favorita mea, urmata de cea cu gust de cola

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea cu gust de cola inca nu am mancat-o, mi-a placut mere verzi, insa pana acum preferata mea e cu cirese :)
      Bine ai venit pe blogul meu :)

      Ștergere
  2. Tarta arata delicios ! O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept sa vad cum iti vin pantalonii cu flori!
    Arata demential

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci oja e superba, si topul la fel. Legumele aea arata delicios, la fel ca si desertul:) Mi-ai facut foame asa ca ma duc sa fac si eu prima ciorba din viata mea:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca ti-a iesit ciorba buna, daca nu va fi urmatoarea si tot asa. pupici

      Ștergere
  5. Arata chiar foarte bine prajitura!:) De cele mai multe ori cele spontane ies cel mai bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asa am descoperit ca daca as mai baga putin la congelator crema ar fi o excelenta inghetata :)

      Ștergere
    2. Vezi?;)Data viitoare stii cum sa procedezi:)

      Ștergere
  6. Am si eu o oja care pateaza unghiile si mi-a dat de furca zile in sir.Pana la urma am scapat de pete dar mi-e teama sa o folosesc din nou.

    Spor la treaba si sa va iasa cum va doriti!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce am sters=o nu am mai aplicat pe cea verde, ultima de altfel pe care vreau sa o arat. O sa le dau cu putina zeama de lamiae si apoi crema din belsug.
      Multumesc, te pup si eu!

      Ștergere
  7. iar ai avut o saptamana incarcata :).

    RăspundețiȘtergere
  8. o postare delicioasa! :)
    ne bucura regasirea pintre gandurile enumerate si poza inspirationala a pantalonilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mereu mi-a placut cum se mananca la tine acasa!:)
    Imi place si faptul ca mergeti sa jucati pe muzica populara (uite, noi nu facem asta si nu e bine)!
    Santierul...cu spor si cu rabdare sa fie! Gandeste-te la finalitate, te va motiva!
    Asteptam cuminti postarile cu pantalonii si bijuteriile!

    Pupici, Miha!
    Zile bune sa fie!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, la voi stiu ca e cam exclus dansul, insa cu siguranta aveti alte activitati frumoase de cuplu/in familie.
      Sotul meu vrea, dar e rusinos si trebuie sa insist, sa-l incurajez, dar recunosc uneori imi pierd rabdarea. :D

      Treburile in santier se petrec lent, dar nu ma supar caci asa imbinam placutul cu utilul si ne bucuram si de concediul lui cat se poate, pe langa casa.

      Multumesc de urari, pupici!

      Ștergere
  10. Ce distractie pe cinste! Imi place foarte mult tinuta ta, topul este senzational. Despre manacare nu mai zic nimic, tot timpul imi faci pofta, ador ficateii!
    Spor la lucru, sa rezolvati cat mai repede cu apartamentul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac foarte mult pantalonii cu imprimeu floral!
    Sunt asa frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place tare mult culoarea ojei!
    Si mi-ai facut pofta atat cu acadelele, cat si cu desertul - tare yummy arata! <3
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. As da iama in spuma de pe prajitura! Da, am facut mici modificari la blog, de fapt doar in materie de cover photo, un amic a fost dragut si mi-a facut un logo, iar servetelele din colectie sunt normale, "de masa" :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Love the pretty nail colour!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Mancarea arata bine, ca de obicei. Mi-ai facut pofta de Chupa Chups. :) Succes si inspiratie cu "santierul" si mobila! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce bine arata prajitura, am pofta de ceva dulce la ora asta si acum mi-am dat seama ca as manca o prajitura :D Tare frumoasa e oja de la Sparitual, pacat ca rezista atat de putin :/ Mult spor la treaba :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Bluza e superba, mancarea arata delicios. Bafta cu santierul!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi plac pantalonasii foarte mult.

    I would be happy to see your looks on www.STARPIQ.com - a new fashion community that I have created
    and really need your support.

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  19. Hi, hi chiar la tunsoarea ta ma uitam.
    Imi place a nebunie, pe cuvant!
    Spor la treaba, stiu ca e o munca tare grea renovarea unei case dar la sfarsit, cand vei admira rezultatul final vei uitat de tot. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. O saptamana plina care va sa zica :) prajitura arata foarte delicios, cred ca asa a si fost. Spor la renovat! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. super tarta...ma abtin...sau incerc :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.