Treceți la conținutul principal

Meloman pentru o zi (11)



Cand am ascultat piesa asta instant mi-a zburat gandul la rochia mea rosie, Vama Veche si reactia unor cititori. Nu intra in tiparele Vamei, dar nu e o drama. Daca tot ne simtim liberi in Vama, cred ca pot si intr-o rochie de dantela, nu eu schimb ceea ce deja au planuit altii, din pacate. Nu vreau limuzine, trasuri si ... ca bine spune melodia.


Si ca sa ramanem cu zambetul pe buze haideti sa ascultam urmatoarea melodie:


Aceasta postare participa la "Meloman pentru o zi".
Voua va place Taxi, dar piesele acestea ? :)

Libertatea e in sufletul tau :)

Comentarii

  1. :) Super simpatice melodiile!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi doar vad melodii!:) Nu am cum sa le ascult!Urechile mele sunt ok :)), dar tehnologia nu ma ajuta!
    Imi sunt necunoscute piesele, cu prima ocazie le ascult!

    Pupici, Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles, mai intai am facut ochii cat cepele :))
      Iti multumesc de vizita Ilduco! pupici

      Ștergere
  3. Demult nu am mai ascultat Taxi, niciodata nu au fost pritre preferatii mei, dar imi plac intr-o anumita masura.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac mult melodiile!foarte bune alegeri!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Amazing!
    Laura. xx

    New giveaway at www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place Taxi, melodiile lor sunt vesele sau profunde, diferite.

    RăspundețiȘtergere
  7. Great videos..Thanks for stopping by sweety!

    RăspundețiȘtergere
  8. cand au aparut nu-i puteam suporta, nu stiu de ce sigur, iar apoi, cu timpul au inceput sa mi se para ok :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitãri pentru sugestiile prezentate de tine azi , mi-a facut mare plãcere sã ascult fiecare piesã !
    Numai bine iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  10. Hehe, melodia asta am ascultat-o prima data la Folk You Florian Pittiș, chiar în Vama Veche! Super!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie nu-mi place Taxi.
    asta e! :)
    seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. mi-am amintit de rochita ta cand am dat peste poza:

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/05/30/ae/0530ae84ad9363b9fd4dd9d818baddd5.jpg

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-au placut mereu cei de la Taxi, au un stil aparte.

    RăspundețiȘtergere
  14. Thanks for this cool post :)

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. very interesting videos! =D

    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    Let's connect at GFC and BLOGLOVIN'

    RăspundețiȘtergere
  16. ha ha I see what you mean, I've never seen the video before, thank you for sharing. have a great week!

    http://forcailini.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Thumbs up for Taxi!! Una din preferatele mele, descoperite de curand e asta: http://www.youtube.com/watch?v=yw0T1q6qz5o

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.