Treceți la conținutul principal

Costumul de baie si rezumatul de (mini)vacanta

Ca sa nu ma dati pierduta, mai vin cu cate un gand, o vorba :) Se putea sa nu vorbesc despre mare?!
Azi a fost iar zi de hartogaraie (hartii), banca si alte blabla-uri. Nu stiu daca doar in Galati, fetelor, doamnelor, fuga la medicul de familie pentru testarea gratuita Papanicolaou. Rezultatele vor veni foarte greu, insa e bine sa ne facem anual aceste teste.
 
Si spuneam mareee...
joaca cu SpaRitual :)
 Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF 30 + ochelarii de soare Firmoo
Rochita (chilipir) achizitionata de black Friday a fost adaugata la bagajul de vacanta dupa ce i-am facut cateva pense la subsuori si i-am scos cordonul total inutil. L-am purtat ca bentita.
Bagaj gata in mai putin de 30 de minute, cu tot cu probat :)
Toate au incaput intr-o geanta de voiaj!

Costumul de baie mi l-am cumparat de mai bine de un an, are sutienul buretat si slipul cu talia reglabila, materialul plin, fin la atingere. Ii voi da jos inelele albastre, dar asta este o chestiune de preferinta si atat. Este marimea 40. Alte modele gasiti aici.

Pentru ca v-a placut desenele iata inca o poza cu mai multe :)
ganduri alandala:
Am vrut sa intram la Aqua Park Cleopatra (langa Gradina de Vara si Gradina Cupidon) la piscina, dar intai de toate sa mancam. Intrarea era 18 lei de adult, nimeni nu era in zona, pana cand am intrat si cineva si-a facut prezenta sa vada daca suntem de la hotel. La masa ne-a pierit orice chef..
 
- tacamurile erau curate, dar extreme de uzate pentru un hotel de 4*
- servirea execrabila, varsand la toate portiile mancarea pe langa si peste servetelele cu care trebuia sa ne stergem 
- gustul era mediocru, majoritatea ciorbelor lipseau cu desavarsire.
 
In prima tinuta am purtat deliciosii cerceii Din Joaca, cu cirese. Din pacate nu se vad clar. :(
Intotdeauna mi-au placut hamsiile si midiile din Saturn, cu lamaie si usturoi. Nu mai era loc de bere.
Am vazut ca s-au inmultit eolienele.. Lidl-ul de acolo s-a mutat pe partea dreapta (tot in zona autogarii) si in locul lui a venit Altexul. Nici inghetata turceasca nu mai era la buticul de pe colt din sensul girator/peco. Despre distractia din Mamaia aici si seara din Vama aici cu rochia rosie.
Pe drum limonada super acruta ne-a potolit setea si bananele foamea, iar nasul celorlalti calatori a fost protejat :) Nici apa plata nu a lipsit.
 
 
Costumele preferate de pe Romwe:

Paris noaptea mi l-am luat visand la Batman, decolteul mult prea adanc nu ma avantajeaza.
Cicatricea spatelui iese in evidenta intr-un mod neplacut. Daca il vrea careva il vand.
Alte costume puteti vedea accesand linkul de mai jos.
http://www.romwe.com/apparel-swimwear-c-38_157.html?mihaela.pojogu

Reduceri?
Romwe 30% off tops sale
Includes corsets, shirts, vests, t-shirts etc, over 200 items.
Valid from 07/09 – 07/11/2013
1  2  3  4   5
Alte costume de pe plaiul mioritic care mi-au incantat vazul sunt cele de mai sus. :)


Seara buna si o saptamana excelenta!
xoxo

Comentarii

  1. Wonderful pictures and swim wear, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  2. m-a intristat sa aud ca pe litoralul nostru tot asa stau treburile ca acum cativa ani!!! in rest tu esti o draguta ca de obicei :)
    love the costum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai buna mancarea a fost pe la terase, cea mai cea la cherhana :)

      Ștergere
  3. Frumos costumul de baie, imi place nuanta. Faine poze si amintiti. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca per total te-ai distrat, si mie mi-e dor de mare, chiar daca lucrurile nu sunt perfecte, nici nu cred ca vor fi vreodata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti inteleg situatia, cu fetita ta, dar cu siguranta gasiti alte moduri de a va distra in familie. Sa fiti sanatosi si vor veni si acele clipe la mare :)
      xo

      Ștergere
  5. Costumul tau de baie imi place mult!
    Tu esti foarte simpatica, ai un sarm al tau!:)
    Pozele voastre au parfumul marii...

    Dintre costumele mioritice, imi plac nr 2 si 4!

    Multi pupici, Miha!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumos costumul de baie...și unghiuțele! Pe care îl vinzi, pe cel cu Batman? Mie îmi place foarte mult cel din două piese.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai, ce bine arati!!!
    O sa ma uit la poza ta sa ma motiveze sa ma antrenez mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:) Stii ca sunt in "constructie" de'o viata, saptamana trecuta m-am cantarit la soacra mea si aveam 39,5kg imbracata, m-am bucurat ca nu e cu mult sub 40. Imi e dor de 44kg, ma simteam foarte bine in pielea mea.

      Noi doua avem si constructii diferite.

      Ștergere
  8. Ah, iubesc marea, soarele, caldura (in cantitati rezonabile).
    Imi place mult costumul de baie.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Acum n-am cum, dar o sa fie si data viitoare, sper ca anul asta! Bad Coco, nu ai fost atenta :P

      Ștergere
  10. Esti tare draguta, imi place mult si costumul tau de baie! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Off, ce pofta de mare si balaceala mi-ai facut cu pozele astea frumoase... :) Ai reusit sa te bronzezi?
    Ce pacat ca serviciile pe litoral lasa de dorit. Mai ales ca suntem totusi in anul 2013... Ma gandeam ca s-a mai schimbat ceva prin unele statiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am reusit mare lucru, un ton-doua acolo, am stat expusa doar 2-3 ore si mai mult sub umbrela, bronzul nu mai e in targetul meu. Piscinele aratau foarte bine, era curatenie in jur, ma gandesc ca daca nu reusesti sa-ti mentii standardul poate ar trebui sa se reduca la 3-2 stele. Cate ceva au mai schimbat, unele au facut renovari partiale. Eu nu stiu cum arata camerele de la Cleopatra, ma rezum doar la experienta mea.

      Ștergere
  12. Amazing photo's, looks like a great time!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Desi nu sunt innebunita dupa mare (imi place mai mult la munte :D), de-abia astept sa o vizitez cateva zile anul acesta :D Acum ca am vazut pozele tale, m-am entuziasmat si mai tare :)) Desi costumul de baie nu este pe gustul meu (imi plac cele intregi si cele cu talie inalta) sa stii ca iti vine tare bine si personal eu as lasa inelele, mi se pare ca fac sutienul sa para interesant :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Important e ca te-ai relaxat.Marea romaneasca arata bine prin ochii tai :)

    Cat despre costumele de baie - eu raman fidela Jolidoanelor

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place mult costumul tau de baie, vesel si colorat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Hmm, asta este, asa este cam peste tot. Platesti pentu hotele bune si cand ajungi te intrebi cu pot trata asa clientii. Important este insa daca te-ai simtit tu bine :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce dragut este costumul de baie! Tu esti tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. So cool manucure and I love you swimwear ^^

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte dragute pozele. Vad ca te-ai relaxat si ai profitat de soare. Despre partea cu servirea si igiena sau lipsa acesteia...alta poveste :)).

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce dor de mare mi-ai facut! Foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu am ramas dezamagita de litoralul romanesc mai ales pentru ca anul trecut am trecut pe la Mangalia si nu mai era deloc cum imi aminteam. Mereu mergeam de ziua Marinei si ascultam muzica, vedeam artificii, mancam gogosi, ne plimbam pana in capat la far, dar acum era intuneric si pustiu. La Cleopatra tin minte de cand eram mai tanara cum dansam in piscina, era curatenie si muzica buna. De la an la an parca se inrautateste..
    The Unseen Life Blog

    RăspundețiȘtergere
  22. Love the bright blue bikini!!!
    Thanks for stopping by my blog dear.
    Do follow too if you like! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Important Update reg. Fashion Panache Blog

    RăspundețiȘtergere
  23. Costumul tau de baie e genial! Iar tu... emani vara prin toti porii! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.