Treceți la conținutul principal

[NOTD] SpaRitual Revere


 Conform dorintelor voastre, prima cerere a fost pentru cea portocaliu. MissRux, iat-o:
 Frumoasa Revere de la SpaRitual, ma duce cu gandul la culoarea cuprului cu toate ca e un portocaliu destul de tonic aplicat in doua straturi. Doar pe cateva unghii au fost aplicata in doua straturi.
De dimineata s-a si tocit usor pe la varfuri. A facut cunostinta cu "santierul" din casa! :)
 fara top coat

Incet-incet am inceput sa adopt tot mai mult aceasta culoare pe varii nuante.

 Google-ind dupa machiajul portocaliu am dat peste cateva bloggerite pe care cu siguranta le cunoasteti: Iguanitza, Koko, Mirela Niculai, Anca Buzea, Federova. Buze portocalii am purtat aici.
 Rochii.. cand iubesti rochia o visezi in toate culorile curcubeului, insa recunosc ca sunt atrasa in mod deosebit doar de anumite culori.

In bucatarie imi doresc peretii portocalii :D
Montarea faiantei in bucatarie se face, in general, de jos pana la nivelul la care sunt montate corpurile suspendate. Cu toate acestea, o varianta din ce in ce mai adoptata este montarea faiantei de bucatarie numai pe peretele cu chiuveta si cu aragazul si doar in zona de deasupra dulapurilor de bucatarie pana la corpurile suspendate. Restul bucatariei este zugravit cu vopsea lavabila intr-o culoare asortata cu faianta si gresia. Daca optam pentru aceasta varianta, va trebui sa luam in consideratie de la inceput asezarea mobilei, deoarece modificarile ulterioare vor afecta designul bucatariei.
Culoarea portocaliu este o culoare antioboseala prin excelenta. Ea este recomandata tuturor temperamentelor, in general neavand contraindicatii. Portocaliul stimuleaza sistemul respirator si faciliteaza asimilarea calciului.
Expunerea adecvata la o lumina portocalie o anumita perioada de timp ne permite sa resimtim o stare plenara de libertate fata de tot ceea ce limiteaza fiinta. De asemenea, ne ajuta sa devenim mult mai toleranti. Culoarea portocaliu ne ajuta sa realizam cu rapiditate asimilarea ideilor noi.
Efectele fiziologice ale culorii portocaliu: accelereaza pulsatiile inimii, favorizeaza secretia gastrica si imbunatateste digestia.
Efectele psihologice ale culorii portocaliu: culoare calda, dezinhiba, confera optimism, veselie, senzualitate, provoaca stimularea emotiva, amoroasa, confera senzatie de apropiere puternica si intimitate, mareste sociabilitatea, confera o stare de sanatate, este euforizant sexual.
In China si Japonia, este simbolul iubirii si fericirii. In arta religioasa, portocaliul simbolizeaza revelatia iubirii universale. In Evul Mediu, tinerele proaspat casatorite purtau vesminte de culoare portocalie, ca simbol al noului lor statut. Astazi, portocaliul ocupa un loc important in domeniile in care siguranta depinde de un nivel cat mai bun de vizibilitate. Tocmai de aceea, multe dintre echipamentele de supravietuire, cum ar fi vestele de salvare, colacii de salvare sau barcile pneumatice, sunt portocalii.
Pentru ca este cald si primitor, portocaliul merge de minune in living, invitand la comunicare. Il puteti tempera printr-un joc de contraste, de exemplu cu nuanta wenge. In bucatarie, portocaliul se poate asocia cu verde, pentru a stimula pofta de mancare. Nu este indicat sa folositi portocaliu in dormitor (fiind prea tonic, va poate tulbura somnul).
Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned! 

Seara frumoasa!

Comentarii

  1. Este o culoare deosebita, plina de energie si vitalitate. Si mie imi place sa o folosesc in machiaj, in zilele in care imi permit sa port unul mai accentuat. Folosesc nuante de portocaliu si maro si nu dau gres. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am folosit foarte des culoarea asta la ochi, in adolescenta mi-a placut si a fost singurul ruj folosit pana la epuizare intr-o culoare asemanatoare :)

      Ștergere
  2. Si eu am inceput sa fac o pasiune pentru portocaliu :-D Mai mult in ceea ce priveste machiajul... Chiar pe vineri am un eveniment si deja ma gandeam la un machiaj cu ceva portocaliu :-D :-D

    www.daliacighir.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca il vei prezenta si pe blog, mi-ar placea sa il vad. Petrecere frumoasa! :*

      Ștergere
  3. Nu am in nicio paleta o nuanta de portocaliu adevarat! Zau ca as purta la machiajul ochilor!
    Pe unghii e delicios!
    In general vorbind, e o culoare tonica!

    Mi-a placut felul in care ai gandit postarea, Miha!
    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. portocaliul e frumos! il ador in combinatie cu albastrul
    :)http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, cat de bine arata bucatariile alea cu portocaliu!
    Sa ne arati cum a iesit si a ta!

    E frumoasa culoarea ojei! Eu verdele acela as vrea sa vad cum arata pe unghii. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa arat, dupa ce ne vom ocupa de bucatarie, desigur.
      Si rochia ta mi-a placut foarte mult, Mona!
      Verdele va urma si el.

      Ștergere
  6. Pe mine nu prea ma prinde portocaliul, cu atat mai putin daca nu sunt bronzata.. am totusi un ruj care arata ok, insa de haine portocalii ma feresc..

    RăspundețiȘtergere
  7. this shade is amazing...this colour looks good on everything...nails, make up and clothes.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa manichiura ta.
    Si eu iubesc portocaliul mai ales in machiaj. Mi se pare deosebit.
    Si mie mi-ar placea o bucatarie portocalie. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Trendul acesta se numește Tangerine Tango. E aproximativ portocaliu, dar nu e chiar portocaliu.
    Oricum l-am numi sunt de acord că arată bine și mi-ar plăcea să creez o rochie cu un material pe nuanța aceasta. Cred că ar avea un impact imens.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine in postare am cuprins mai multe nuante inclusiv acest tangerine tango si cred ca ar arata tare interesant pe o rochie Zadin, sunt curioasa ce croiala ati alege pentru ea.

      Ștergere
  10. Love this colour!
    Laura, xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. eu folosesc cel mai mult portocaliul , si la rujuri si pentru unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  12. This color is so cute, I like it so much!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. I really like orange :)on nails, clothes...everywhere!!

    New outfit on the blog!
    ❁☀❁☼ Blog-Monas de Seda☀❁☼☀❁

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu port portocaliu mai la nimic, nu e o culoare pe placul meu, insa am o oja pe care am de gand sa o port vara asta. :)
    Oja Epicurean aratat atat, dar ataaat de bine! <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow love the orange nails. Perfect color for the summer.

    xx

    RăspundețiȘtergere
  16. nu am incercat ojele astea, dar arata bine. nu as alege culoarea asta, nu ma avantajeaza.pupp

    RăspundețiȘtergere
  17. Culoarea este draguta ! Nu este chiar portocaliu :) Intr-un strat ar arata foarte bine peste alta oja :D

    RăspundețiȘtergere
  18. lovely colors!

    http://www.cultureandtrend.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. very nice colours like it
    xx
    http://thedesire.es/

    RăspundețiȘtergere
  20. Culoarea este foarte frumoasă ! Am și eu o ojă portocalie și cred că ar trebui să o scot la lumină.

    RăspundețiȘtergere
  21. Orange is one of my fave colors right now!

    RăspundețiȘtergere
  22. I love orange.... amazing summer color!!!!!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  23. I really love this dark red. Beautiful color.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu am renovat deja 2 case si am ales sa pun faianta doar in jurul aragazului. Arata bine si faci si economie!

    In ceea ce priveste oja, e o culoare placuta ochiului, cred ca-mi voi cumpra si eu ceva asemanator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau si la chiuveta, folosesc intens bucataria, transez carne, una alta, nu as vrea sa murdaresc peretii.

      Ștergere
  25. Imi plac toate , insa portocaliul mi s-ar potrivi mai putin
    De renovare nu vreau sa-mi amintesc

    RăspundețiȘtergere
  26. I don't really wear orange but I should try, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  27. great nail polish colors for the summer :)

    RăspundețiȘtergere
  28. si mie imi place mult de tot culoarea asta !!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.