Treceți la conținutul principal

Rutina mea de ingrijire: produse noi, produse vechi


Nu stiu cum au zburat doua saptamani de concediu, dedicat pentru casa si nu pentru vacanta, in mintea mea vedeam balconul terminat si era daca firma nu avea atatea comenzi, deci mai asteptam inca alte doua. Toate evenimentele mi-au incetinit activitatea pe blog si cu atat mai mult pe blogurile pe care le citesc. Evident nu le putem avea pe toate. Scriind cate putin aseara mi-am dat seama ca nu mai poate suferi amanare si am programat postarea de astazi.

Produse pentru ten

Dimineata:

  • curatarea tenului cu crema pentru curatarea fetei fara sapun de la Aslavital. Mi se pare un produs bland si eficient in acelasi timp, curata bine, nu usuca tenul. Un produs folosit in doua randuri cu continuitate.
  • aplicat o fiola de acid hialuronic de la Gerovital pe toata fata, gat, decolteu (uneori si calcaie) la cateva minute dupa spalare, astfel incat pielea sa se usuce complet, dar dintr-un motiv sau altul tot neglijez sa o folosesc constant si cred ca nici nu voi vedea efecte prea curand, mai ales in ritmul asta in afara de cele temporare. Adica vad un ten mai luminos pe parcursul zilei, dar a doua zi nimic. Asadar se intelege ca per fiola cantitatea este mare pentru o singura utilizare.
  • crema hidratanta Aquafil Light Ivatherm Are o consistenta usoara, se absoarbe rapid in piele. Hidratare ok, insa in timp am observat ca fac cosuri si rasar puncte negre si am incetat din acel moment sa o mai utilizez. Mirosul e placut dar mult prea puternic.. prea mult parfum. Astfel prezentata pe scurt aici cred ca nu mai are nevoie de vreun review separat. Daca doriti lista de ingrediente o pot atasa ulterior.

Seara:

  • demachierea ochilor si a tenului cu demachiantul Farmec cu miere si galbenele cu o discheta demachianta si il intind bine pe toata fata. Apoi sterg cat se poate din produsul amestecat cu machiaj cu partea cealalta a dischetei. Doua degete sus daca doreste careva review la el. :)
  • imi sterg tenul cu Bioderma Sensibio, un produs excelent.
  • uneori mai aplic crema exfolianta , in functie de cat de incarcat imi simt tenul, insa nu o folosesc mai mult de doua ori pe saptamana.
  • crema hidratanta Aquafil Light Ivatherm

  • pentru/pe cosuri aplic Isotrexin, trebuie sa cumpar o noua cutie.
  • la partea cu mastile de fata mai am de lucrat.. la perseverenta
  • folosesc "la fel de des" plasturii pentru puncte negre.



Produse pentru corp



Nu (mai) am probleme cu pielea uscata pe corp nici macar iarna si nu simt mereu nevoia de a ma da cu crema, cred ca acest lucru se datoreaza dupa cum am mai spus in repetate randuri untului de shea, simplu sau in diverse combinatii(uleiuri) si sapunurilor naturale, in special romanesti.
Cum de Craciun m-a cadorisit Monique cu un gel de dus, mai trisez uneori cu el, e de la Balea si e pe terminate. Stiti ca prefer sapunurile in general, tentata de catre Alina si Dee o sa mai dau cate o sansa gelurilor de dus. Baile in cada sunt preferatele mele.
Pentru exfolierea corpului folosesc untul de gomaj de la Mnoela si scrubul A.M cosmetics, insa cu sinceritate spun ca tot malaiul imi pare cel mai practic si ieftin, cat si sapunurile exfoliante. Mai multe va voi vorbi intr-un articol dedicat acestor doua produse.


Par:

Imi spal parul seara la 3 zile, chiar si 4, cand am dureri de spate, prefer sa mai aman cu o zi decat sa raman intepenita. Samponul Anian terminat de multa vreme -review aici- a fost inlocuit de Matrix pentru care nu am cuvinte de lauda si ma bucur pentru scalpul meu ca s-a terminat. In prezent folosesc samponul Label.m , samponul Selsun Blue ca tratament, balsamul Hofigal, masca fara clatire de la Anian si serumul Gliss uneori. Label.m pare ok pentru firul de par, nici Matrix nu m-a umplut de matreata dar imi simteam scalpul chinuit si doar asistat de Selsun Blue a fost consumat.
Peste cel de la Clear inca nu am dat, dar e pe lista.
Impotriva caderii parului am folosit -rar- Chelstop de la DacicCool si sotul mai des, unde s-au vazut si efectele, dar si lotiunea tonifianta cu ardei iute Cosmetic Plant. La aplicare (la sot), dupa masaj si tot tacamul mainile sunt pline de par, iar la baie aproape deloc. Daca in trecut ma plangeam de cazutul excesiv, in prezent este cu mult mai bine, numarul firelor de par cazute a scazut imbucurator. Dar inca mai cade, la amandoi.

 
Maini & co:


Crema, pentru maini si calcaie, folosesc unt de shea pe timp de noapte sau aceasta. Alte variante: Garnier, L’Occitane. Antiperspirant Fa, pe care abia astept sa-l termin, am scris aici review-ul.
Dupa pasta de dinti si apa de gura Farmec terminate am revenit la Colgate si Listerine, ata dentara Oral-B. Ce ma intriga pe mine cand citesti despre diverse boli ale gurii, cum unele le faci pentru ca nu ai o igiena buna si tot la acelea scrie ca faci de la exces. Cum o dai tot o nimeresti.. ca si cu razele, de la prea multe te iradiezi si esti predispus la cancer, daca nu faci... nu afli! Ce e de retinut, igiena se face dimineata inainte de masa si dupa fiecare masa. Seara folosesc ata si apa de gura. Din pacate pana acum doi ani nu mi se intiparise in cap cum sa folosesti ata dentara si atunci am cumparat-o pentru prima oara, apa de gura mai folosisem rareori. Atunci facusem cateva reparatii majore incantata ca am gasit un medic deschis, care iti raspundea fiecarei intrebari si avea grija sa fi bine informat.
Este inadmisibil pentru un medic stomatolog sa nu spuna pacientului sa ia antiinflamator dupa o extractie si cum sa ingrijeasca zona, ce alimente nu are voie, etc. etc.
Sunt multe de spus, am incercat sa nu ma intind prea mult, iar daca aveti nelamuriri, intrebari, lasati in comentarii.
bisou!

Comentarii

  1. woooau ce dea produse ,nu detin atatea dar si cele pe care le am le folosesc pana la ultima picatura ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, din text se intelege ca unele sunt folosite ocazional ca tratament, altele sunt folosite prin rotatie sau au fost consumate si nu mai era cazul sa fac o alta postare facand parte din poza de grup.

      Ștergere
  2. Si eu am folosesc din cand in cand fiolele cu acid hialuronic. Efectul mi se pare foarte bun dimineata cand ma trezesc. Intr-adevar nu persista in timp. In rest nu am incercat inca nimic din ce ai prezentat tu!
    Pupici! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, ce de produse. Eu ma ocup mai mult de fata si par, pe restul le cam neglijez. Sa nu faceti ca mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely review honey. I really like the Bioderma cleaning lotion.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. aha, deci si eu am ceva de spus in rutina ta! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca nici eu nu ma inteleg cu produsele Ivatherm, ma chinui sa termin o crema de fata aplicand-o pe maini ... De caderea parului nu mai zic nimic, saptamana asta am fost in vizita la dermatolog ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dearest Mihaela, you are taking care of you and your body in a admirable way! Now I know why you look always so beautiful <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. My dear I can say I do in a minimal way, thank you so much for your kind words. xoxo

      Ștergere
  8. Great review, thanks for sharing.

    And thanks for stopping by my blog, would you like to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    RăspundețiȘtergere
  9. Noi te-am tentat cu gelurile de dus iar tu ne-ai tentat cu produsele naturale. :)
    Gelul AslaVital e pe lista. Il voi achizitiona si eu in curand. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu folosesc untul de shea simplu sau in cambinatie cu diverse uleiuri :) Sunt foarte multumita de el .

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos pentru comentarii. Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu folosesc crema pentru curatarea fetei de la aslavital si crema exfolianta bioten si mi se par foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.